Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god venn som skal flytte, altså en jeg har hatt sex med en god stund. Har aldri tenkt på han som noe mer enn det. 

Men nå skal han flytte mange timer unna pga jobben. Han fortalte meg dette og sa at han kom til å savne meg dypt og at han ville at vi fortsatt skulle ha kontakt, at jeg kunne komme til han i helgene. 

Men problemet mitt nå er at etter at han sa at han skulle flytte, ble jeg veldig lei meg og begynner å lure på om jeg kanskje har fått følelser for han. Derfor tenker jeg at det beste er å kutte han ut. Jeg har vært tung til sins helt siden han fortalte meg dette, og liker ikke den følelsen. Burde jeg fortelle han hva jeg føler og si at vi må avslutte det?

Eller er det bare jeg som føler det sånn fordi jeg tror jeg har følelser? 

Anonymkode: 9cbd3...fe0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke helt utenkelig at følelser har utviklet seg, så du innbiller deg nok ingenting. Du kan ta det opp med han hvordan du føler det, og se hva han sier. Også må du føle på det selv hva du ønsker.

Anonymkode: 42ed9...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Derfor er FF noe stort tull, og kun et skalkesjul til å få sex fra ene parten, og at andre parten sier han/hun ikke har følelser, men likevel håper..... Det blir som regel ALLTID problemer. 

Anonymkode: 08f28...16f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja best å kutte han ut nå, det kan være følelser, eller det kan være frykten for å miste han som lurer deg til å tro du har følelser.
Uansett best å kutte han ut, uten å nødvendigvis snakke om det men bare ta det for det det er "du flytter og det er ikke sannsynlig at jeg besøker deg i helgene med det første", og etter 4-5 måneder kan du jo kjenne på det på nytt, og vurdere om det var følelser, eller om det bare var et sjokk og "glad i deg"-bånd fordi han skulle flytte.

Anonymkode: e6837...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to slike og valgte til slutt å kutte de helt ut fordi jeg utviklet følelser. De ville ikke avslutte, men da satt jeg igjen med følelsen av at de holdt meg på gress, det ble urettferdig mot dem da vi jo bare skulle være FFs.

Anonymkode: 2a97b...608

Skrevet

Synd når FF skal flytte. Veldig synd.

Skrevet

Kan det være at han har utviklet følelser for deg også?

Skrevet
1 minutt siden, Mariell77 skrev:

Kan det være at han har utviklet følelser for deg også?

Bra å leke litt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...