AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Mann i 30 åra, har hatt analsex med mine to siste partnere.... Jeg kjøpte meg en prostata masarsjer nå som jeg er singel og surrer på internett.. Hver gang jeg prøver den så driter jeg på meg, uansett om jeg har vært på dass tidligere.. Den er superdigg, men det er så mye bæsj, jeg må bruke den i duusjen... Hvorfor skjedde ikke d med dem to siste jeg pulte? en brun ring er ok, men jeg driter ned hele greia... Er det noen som kjenner seg igjen? Skjer d blandt homofile da.. unnskyld jeg er en bæsjer...:D Sett hvis jeg ville blitt med en gutt hjem, da hadde jeg jo ikke turt det etter denne opplevelsen... Jeg tok en enema med dusjen i dag, men det er vel ikke normalt det heller...? Anonymkode: a0d3a...49e
Rotemor Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Du har ikke frisk tarmfunksjon hvis du bæsjer så mye. Tarmfunksjon er for øvrig uavhengig av kjønn og seksuell legning. Skriv det ned!! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, Rotemor skrev: Du har ikke frisk tarmfunksjon hvis du bæsjer så mye. Tarmfunksjon er for øvrig uavhengig av kjønn og seksuell legning. Skriv det ned!! Det kan godt hende.. Den har fungert helt fin før jeg begynte og putte ting opp der... Mente ikke og fornærme noen.. Men kanskje jeg skal se nærmere på kostholdet... Hatt en dårlig livsstil siden jeg ble dumpa... Anonymkode: a0d3a...49e
LiseOslo Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Bruk en analdusj før du setter i gang. Da blir du ren og tom der bak, så slipper du sånn opplevelser :-)
Pillow of Dragon Skrevet 13. mars 2018 #5 Skrevet 13. mars 2018 Sånn litt off topic så vil jeg anbefale Nexus excel prostata. Den er helt utrolig deilig, sitter inne for seg selv og masserer mens man sitter eller går. Jeg er selv i 30 åra som har fått kraftige orgasmer etter at jeg begynte å utforske anal. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Analdusj løser problemet ditt, gitt at du ellers er frisk.
Teo Skrevet 21. mars 2018 #7 Skrevet 21. mars 2018 Kan man bli skadd hvis man er uvant og bruker en lang dildo?
LiseOslo Skrevet 21. mars 2018 #8 Skrevet 21. mars 2018 23 minutter siden, Teo said: Kan man bli skadd hvis man er uvant og bruker en lang dildo? Analkos med dildo krever oppvarming, tilvenning.og mye glidemiddel. Ikke gjør noe som gjør vondt, og så lenge du ikke presser deg selv til noe som er vondt så er det ikke skadelig.
Teo Skrevet 21. mars 2018 #9 Skrevet 21. mars 2018 15 minutter siden, LiseOslo skrev: Analkos med dildo krever oppvarming, tilvenning.og mye glidemiddel. Ikke gjør noe som gjør vondt, og så lenge du ikke presser deg selv til noe som er vondt så er det ikke skadelig. Ok. Var bare redd for å skade noe inni der når man ikke er vant til dette.
LiseOslo Skrevet 21. mars 2018 #10 Skrevet 21. mars 2018 11 minutter siden, Teo said: Ok. Var bare redd for å skade noe inni der når man ikke er vant til dette. Bare gå forsiktig fram, bruk tid, og ikke gjør noe som er vondt så går det helt fint :-)
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #11 Skrevet 21. mars 2018 Menn bør utforske anal stimuli. Det gir ufattelige sterke orgasmer 😊 Anonymkode: f1b93...b5d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #12 Skrevet 21. mars 2018 9 timer siden, Teo skrev: Ok. Var bare redd for å skade noe inni der når man ikke er vant til dette. Begynn med en liten plugg, utrolig deilig følelse. Får veldig sterke orgasmer av å runke med den inni meg. Anonymkode: 573fc...1fe
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #13 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynn med en liten plugg, utrolig deilig følelse. Får veldig sterke orgasmer av å runke med den inni meg. Anonymkode: 573fc...1fe Hei! Jeg opplevde det samme når jeg testet dildo på meg selv, orgasmen kom helt sjukt sterkt. Ble engstelig, følte jeg nesten svimte av og stønna verdens verste. Kan jeg være homo? Gutt 17. Anonymkode: f1b93...b5d
Gjest PaN Skrevet 21. mars 2018 #14 Skrevet 21. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg opplevde det samme når jeg testet dildo på meg selv, orgasmen kom helt sjukt sterkt. Ble engstelig, følte jeg nesten svimte av og stønna verdens verste. Kan jeg være homo? Gutt 17. Anonymkode: f1b93...b5d Kommer an på, liker du jenter er du ikke homo da er du bi.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #15 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, Pussle skrev: Kommer an på, liker du jenter er du ikke homo da er du bi. Jeg liker jenter masse, men en kamerat sa jdg måtte teste dildo fordi det var så sjukt deilig. Vil det si at jeg er bifil og liker både jenter og gutter da? Anonymkode: f1b93...b5d
Gjest PaN Skrevet 21. mars 2018 #16 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg liker jenter masse, men en kamerat sa jdg måtte teste dildo fordi det var så sjukt deilig. Vil det si at jeg er bifil og liker både jenter og gutter da? Anonymkode: f1b93...b5d Som sagt, hvis du liker jenter og gutter er du bifil. Ikke noe galt i å være bifil eller å prøve dildo.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #17 Skrevet 21. mars 2018 3 minutter siden, Pussle skrev: Som sagt, hvis du liker jenter og gutter er du bifil. Ikke noe galt i å være bifil eller å prøve dildo. Ok. Jeg har brukt dildoen flere ganger og det er like deilig hver gang å klarer flere orgasmer pr. gang. Prøver å kjenne på om jeg kan føle noe for gutter. Føler selv det har med det som skjer i rumpa mi å gjøre. Anonymkode: f1b93...b5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå