Gå til innhold

Anal og vibratorer for Menn...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann i 30 åra, har hatt analsex med mine to siste partnere.... Jeg kjøpte meg en prostata masarsjer  nå som jeg er singel og surrer på internett..  Hver gang jeg prøver den så driter jeg på meg, uansett om jeg har vært på dass tidligere.. Den er superdigg, men det er så mye bæsj, jeg må bruke den i duusjen... Hvorfor skjedde ikke d med dem to siste jeg pulte? en brun ring er ok, men jeg driter ned hele greia...

Er det noen som kjenner seg igjen?

Skjer d blandt homofile da.. unnskyld jeg er en bæsjer...:D  Sett hvis jeg ville blitt med en gutt hjem, da hadde jeg jo ikke turt det etter denne opplevelsen...

Jeg tok en enema med dusjen i dag, men det er vel ikke normalt det heller...?

Anonymkode: a0d3a...49e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke frisk tarmfunksjon hvis du bæsjer så mye.

Tarmfunksjon er for øvrig uavhengig av kjønn og seksuell legning. Skriv det ned!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Rotemor skrev:

Du har ikke frisk tarmfunksjon hvis du bæsjer så mye.

Tarmfunksjon er for øvrig uavhengig av kjønn og seksuell legning. Skriv det ned!!

Det kan godt hende.. Den har fungert helt fin før jeg begynte og putte ting opp der... Mente ikke og fornærme noen.. 

Men kanskje jeg skal se nærmere på kostholdet... Hatt en dårlig livsstil siden jeg ble dumpa...  

Anonymkode: a0d3a...49e

Skrevet

Bruk en analdusj før du setter i gang. Da blir du ren og tom der bak, så slipper du sånn opplevelser :-)

Skrevet

Sånn litt off topic så vil jeg anbefale Nexus excel prostata. Den er helt utrolig deilig, sitter inne for seg selv og masserer mens man sitter eller går. 

Jeg er selv i 30 åra som har fått kraftige orgasmer etter at jeg begynte å utforske anal. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Analdusj løser problemet ditt, gitt at du ellers er frisk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan man bli skadd hvis man er uvant og bruker en lang dildo?

Skrevet
23 minutter siden, Teo said:

Kan man bli skadd hvis man er uvant og bruker en lang dildo?

Analkos med dildo krever oppvarming, tilvenning.og mye glidemiddel. 

Ikke gjør noe som gjør vondt, og så lenge du ikke presser deg selv til noe som er vondt så er det ikke skadelig.  

Skrevet
15 minutter siden, LiseOslo skrev:

Analkos med dildo krever oppvarming, tilvenning.og mye glidemiddel. 

Ikke gjør noe som gjør vondt, og så lenge du ikke presser deg selv til noe som er vondt så er det ikke skadelig.  

Ok. Var bare redd for å skade noe inni der når man ikke er vant til dette. 

Skrevet
11 minutter siden, Teo said:

Bare gå forsiktig fram, bruk tid, og ikke gjør noe som er vondt så går det helt fint :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Menn bør utforske anal stimuli. Det gir ufattelige sterke orgasmer 😊

Anonymkode: f1b93...b5d

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Teo skrev:

Begynn med en liten plugg, utrolig deilig følelse. Får veldig sterke orgasmer av å runke med den inni meg.

Anonymkode: 573fc...1fe

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynn med en liten plugg, utrolig deilig følelse. Får veldig sterke orgasmer av å runke med den inni meg.

Anonymkode: 573fc...1fe

Hei! Jeg opplevde det samme når jeg testet dildo på meg selv, orgasmen kom helt sjukt sterkt.

Ble engstelig, følte jeg nesten svimte av og stønna verdens verste.

Kan jeg være homo?

Gutt 17.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg opplevde det samme når jeg testet dildo på meg selv, orgasmen kom helt sjukt sterkt.

Ble engstelig, følte jeg nesten svimte av og stønna verdens verste.

Kan jeg være homo?

Gutt 17.

Kommer an på, liker du jenter er du ikke homo da er du bi.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pussle skrev:

Kommer an på, liker du jenter er du ikke homo da er du bi.

Jeg liker jenter masse, men en kamerat sa jdg måtte teste dildo fordi det var så sjukt deilig. Vil det si at jeg er bifil og liker både jenter og gutter da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker jenter masse, men en kamerat sa jdg måtte teste dildo fordi det var så sjukt deilig. Vil det si at jeg er bifil og liker både jenter og gutter da?

Som sagt, hvis du liker jenter og gutter er du bifil. Ikke noe galt i å være bifil eller å prøve dildo.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Pussle skrev:

Som sagt, hvis du liker jenter og gutter er du bifil. Ikke noe galt i å være bifil eller å prøve dildo.

Ok. Jeg har brukt dildoen flere ganger og det er like deilig hver gang å klarer flere orgasmer pr. gang.

Prøver å kjenne på om jeg kan føle noe for gutter. Føler selv det har med det som skjer i rumpa mi å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...