AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg er ganske ung og har noen spørsmål jeg gjerne søker svar på. Jeg er ei 17 år gammel jente som driver på med en som er 20. Det er altså tre år mellom oss. Vi har drevet på i litt over en måned, men kjent hverandre i et halvt år. Jeg vet at han ganske nylig har hatt et forhold og derfor er mer erfaren enn meg. Selv er jeg jomfru. Jeg er så usikker på alt som har med sex og gjøre. Jeg tenker at det ikke er lenge til vi kommer til å ha sex. For det første så shaver jeg ikke, fordi jeg får så mange plager. Nupper, eksem, kløe og kviser. Har prøvd mye, men ingenting hjelper. Er usikker på om han fortsatt vil ha sex om jeg ikke glattbarberer... Noen som har noe erfaring her? i tillegg så er jeg redd for å være dårlig, eller få panikk og stoppe når vi først har begynt. Føler at jeg blir så dum om det skjer. Jeg vil liksom ikke at han skal måtte vente sykt lenge på meg, da han helt sikkert ønsker å ha sex. Det vil jeg også, men jeg får liksom litt panikk ved tanke på det. Han er veldig snill sånn med tanke på at han spør om alt er greit og sånn når vi koser og kysser. Han er liksom fullt klar over at det er en aldersforskjell og at han er mer erfaren enn meg. Men jeg synes synd på han og lurer på om det er noen som har vært i samme/liknende situasjon? Siste tingene jeg er redd for er at det skal være vondt og ubehagelig slik at jeg får avsmak, eller at jeg angrer i etterkant. Jeg er glad i han og har lyst til å ha sex med han, men er en veldig bekymret person..;P Håper noen snille mennesker kan gi meg noen tips og svar her:) Anonymkode: 6eda9...2ed
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Av personlig erfaring har jeg aldri møtt på en gutt som har rynket på nesa av at jeg ikke var glattbarbert. Faktisk er det mange som liker at det er en del hår der nede. Om det er et kompleks for deg med mye hår, kan det jo være en ide å trimme litt med saks? Eventuelt ta opp med han at du ikke kan shave og forklare forklare grunnen, om det gjør deg litt tryggere at han er klar over det på forhånd. Når det kommer til sex virker det ikke som du er helt klar ennå, og du virker ikke helt trygg på partneren din. Om jeg var i din situasjon ville jeg egentlig ventet en stund til før jeg gjorde det. Eventuelt kan dere jo kanskje starte i det små med kosing og tafsing, uten å utføre selve samleiet? Det viktigste er at du tar det i ditt tempo, og om han ikke er villig til å akseptere at det kanskje tar litt tid, så er han jo egentlig ikke så mye å samle på, spør du meg. Lykke til i hvert fall! Anonymkode: c58bf...faf
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Så heldig du er! Jeg var akkurat der med de samme tankene for ganske nøyaktig 12 år siden. Tre års aldersforskjell og han mer erfaren... Jeg kjenner såå igjen følelsene du har, men når jeg tenker tilbake i dag så kunne jeg ønske at jeg ikke bekymret meg så mye. Det er så mye jeg kunne sagt, men det er vanskelig å skrive alt. Først tenker jeg at han venter på deg hvis han bryr seg om deg. Klisje, men sant... Også ikke tenk at du trenger å gå hele veien med en gang. Ta det som det kommer i det tempoet som føles greit. Det er aldri for seint å trekke seg eller stoppe opp. Jeg lot min styre showet endel. Det ble liksom naturlig siden han var mest erfaren og passet meg veldig greit. Men jeg var aldri redd for å flytte hånden da det ble for mye for tidlig. Jeg sa også nei første gangen han ville gå hele veien... Og så fortsatte vi bare å kose på andre måter. I ettertid er jeg glad for at jeg brukte lang tid for det var en utrolig intens fase med masse følelser som jeg egentlig aldri har kjent på samme måte... Ang hår tror jeg ikke jeg hadde tenkt for mye på det heller.. Liker han deg tror jeg helt ærlig at han ikke bryr seg... Lykke til! Anonymkode: 2f198...303
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Du skal iallfall ikke tenke på å prestere noe. Du er bra nok som du er. Du må bruke tid og finne ut av hva du liker. Din oppgave er ikke å tilfredsstille han. Fint om dere kan snakke åpent med hverandre om sex før dere har det. Anonymkode: 78741...ce3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av personlig erfaring har jeg aldri møtt på en gutt som har rynket på nesa av at jeg ikke var glattbarbert. Faktisk er det mange som liker at det er en del hår der nede. Om det er et kompleks for deg med mye hår, kan det jo være en ide å trimme litt med saks? Eventuelt ta opp med han at du ikke kan shave og forklare forklare grunnen, om det gjør deg litt tryggere at han er klar over det på forhånd. Når det kommer til sex virker det ikke som du er helt klar ennå, og du virker ikke helt trygg på partneren din. Om jeg var i din situasjon ville jeg egentlig ventet en stund til før jeg gjorde det. Eventuelt kan dere jo kanskje starte i det små med kosing og tafsing, uten å utføre selve samleiet? Det viktigste er at du tar det i ditt tempo, og om han ikke er villig til å akseptere at det kanskje tar litt tid, så er han jo egentlig ikke så mye å samle på, spør du meg. Lykke til i hvert fall! Anonymkode: c58bf...faf Takk for svar. Har tenkt på saks tidligere, og jeg kan jo snakke med han om det:) Er kanskje litt tidlig, men altså jeg har jo lyst. Har tenkt til å ta det opp med han tror jeg, bare finner ikke helt måten å si det på. Vi har jo ikke drevet på så lenge så jeg er vel ikke 100% trygg på han, men vil gjerne bli det. Vi har tatt på hverandre liksom, har bare aldri blitt så noen klær har forsvunnet. Jeg har stoppet han når han har vist tegn til at han ønsker. Jeg har litt komplekser ovenfor kroppen min.. Jeg synes nakenhet ikke er noe for meg😂 Jeg sliter faktisk i gym garderoben og det sier jo litt, for jeg kjenner alle i klassa. Så derfor har vi aldri gått lenger. Skal tenke mer på dette, tusen takk for svar❤️ Anonymkode: 6eda9...2ed
petterm Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Han har valg deg. Han kunne valgt mange andre, men han har altså valgt deg. Jeg er sikker på at han har valgt deg fordi han liker deg, fordi han liker kroppen din som den er. Selv om han ikke har sett deg naken, er jeg ganske sikker på at han har en formening om hvordan du ser ut uten klær. Hvis han ikke liker det han ser når du er naken så er han rett og slett ikke noe å samle på. Det samme gjelder hår. Hvis han ikke aksepterer at du har hår så er han ikke verdt det. I forhold til sex så ta det i ditt tempo. Når jeg ble kjent med kjæresten min brukte vi lang tid på å bli kjent med kroppene til hverandre før vi pula. Vi koste, slikket og gjorde det som føltes godt. Ikke føl deg presset. Er han glad i deg så venter han til du er klar. Og husk: Slapp av. Kos deg! Ikke stress.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Det spiller ingen rolle at du ikke er barbert, jeg barberer heller ikke, men stusser med saks så hårene ikke er 8 cm lange. Du skal ikke være redd for å være dårlig din første gang, eller dine første ganger! Det er han som skal tenke på at han ikke skal gjøre det til en dårlig opplevelse for deg. Hvis du får panikk og vil stoppe, så stopp, da betyr det at du ikke er klar. Du skal være 200% klar mentalt og følelsesmessig for å miste jomfrudommen, og også fysisk i form av skikkelig våthet og kåthet og oppspillthet, er du ikke alle tre av disse delene så kan det gi deg veldig dårlig assosiasjoner til sex om du gjennomfører, og gjøre at du får et anstrengt, potensielt skamfullt og negativt forhold til de neste årene du har sex. Det kan godt hende at det gjør litt vondt, og derfor er det viktig at du snakker med han om at du er redd for at det skal gjøre vondt, og at du bestemmer farten . Be han ta det sakte, og hold hendene dine på hoftene hans så du kan stoppe bevegelsen hans om han kommer for dypt inn i deg så det gjør vondt. Går han for fort eller for hardt så si fra! Kommuniser hele veien! Men helt til sist så syntes jeg det høres ut som en dårlig ide å ha sex med han. Han er nettopp ute av et forhold og bruker deg sannsynligvis bare som en rebound. Selvom han sier han er glad i deg, så er det neppe dere to som blir kjærester for de kommende årene. Dette er både pga han nettopp er ute av et forhold og garantert derfor ikke klar følelsesmessig for å gi seg hen 100% til en ny med en gang eller i nærmeste fremtid, og pga aldersforskjellen så er dere to helt forskjelleige steder mentalt og i livet, så dere vil nok ikke fungere som noe langvarig uansett. Det er stor sannsynlighet for at for at du blir såret og vil ende opp med å føle deg brukt. Jomfrudommen bør du spare til en gutt som har likt deg lenge, og som kjenner deg godt, og som har holdt seg singel og unna andre damer for deg lenge, og som har bevist til kjærlighet og forpliktelse til deg så du er sikker på at han er verdt det. Anonymkode: d9c65...a0f 1
asiangirl89 Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Hei ung jente på 17 år. Jeg tror ikke du skal bekymre deg, for de fleste menn er hull hull. Legg deg ned og klask deg på rumpa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå