AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Et ganske flaut spørsmål som jeg har unngått lenge nå. Jeg lurer på hvilken veske som passer for sånne som meg... og kan jeg egentlig bruke veske? Har dårlig klesstil som er jeans og genser. Ikke jente-jente i det hele tatt. Minimalt med sminke, ofte ingenting. Så.. passer jeg til å bære på en veske? Er lei av å ha fullstappede lommer og fulle hender. Tenker kanskje en mellomstor veske, ikke for stort og ikke for smått. Anonymkode: b8d26...486
Zenobia Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Ja, det synes jeg. Selv bruker jeg dette til jeans og genser: Et par mellomstore vesker (hhv. sort og mørk beige) i grovt, stivt tøy som jeg veksler mellom, avhengig av om jeg bruker blå eller sort jeans. De har mange rom med glidelås, og avstivede sider, så de fremstår som ganske faste i fisken (ikke poseaktige tøyvesker). Akkurat passe til nøkler, mobil, kortholder, snytepapir, en lebestift og et speil. Og kanskje en tyggis. Eller noe annet smått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå