GĂ„ til innhold

"Forelsket i veilederen min" đŸ˜±

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: jeg er sykemeldt og er pĂ„ en avklaringsbedrift noe liknende FĂžnix for Ă„ finne ut av jobb / fysiske helseutfordringer. Andre uken nĂ„ og jeg har fra fĂžrste dag likt min mannlige veileder meget godt. Jeg blir sĂ„ godt som aldri noe spesielt interessert eller fasinert av menn lenger. Jeg er til opplysning 40 Ă„r, vĂŠrt singel i 6 Ă„r bortsett fra 2 korte forhold. Jeg leter ikke akkurat etter en partner men dukker det opp sĂ„ er jeg Ă„pen for det. Kan kjenne pĂ„ savnet etter "vĂŠre to" innimellom.  SĂ„ selvfĂžlgelig skal det vĂŠre veilederen min som gir meg sommerfugler i magen og hĂžy puls đŸ˜± Vi er ca jevngamle og han bor alene, fb siden hans er ganske anonym, stĂ„r  kun "mann". Han bor alene vet jeg.  Jeg liker hele han, mĂ„ten han er pĂ„ snakker, hva han stĂ„r for, typen person rett og slett. Han har fortalt en del om seg selv, hvordan han tenker og fĂžler, hvem han egentlig er bak den veldige positive fasaden,- som han har pĂ„ jobb fordi han skal jo motivere mennesker. Han har ogsĂ„ sakt at han synes jeg er en meget interessant person og at han synes det er veldig moro og spennende Ă„ snakke med meg. Sier at vi er veldig like. Har ogsĂ„ ringt meg for Ă„ si at jeg er flink, modig og at jeg har sĂ„ flott mĂ„te Ă„ vĂŠre pĂ„.  Han har ogsĂ„ spurt om jeg har noen kjĂŠreste, var i forbindelse med et tema ang fysisk/ psykiske styrker og utfordringer. Jeg synes likevel det var litt underlig av han Ă„ spĂžrre om.  Jeg tenker nĂ„ pĂ„ fyren 24:7 og det er utrolig slitsomt Ă„ ikke fortelle han at jeg liker han mer enn normalt. Jeg er slik at jeg bare spĂžr en jeg liker om vi skal treffes over en kaffe etc. Like greit Ă„ fĂ„ vite om det er noe mulighet eller ikke. Jeg vet jo ikke om han er singel, om han liker meg, om hans evnt moral etc i forhold til at han er min veileder. Men jeg skal jo ikke vĂŠre til utredning der evig, hehe. Jeg synes som sagt det kan virke innimellom som at han liker meg mer enn normalt ogsĂ„.  SĂ„ blir jeg redd for at jeg fĂžler slik fordi jeg liker han, at jeg tolker ting feil...? Hva burde jeg gjĂžre videre ? Fortelle han at jeg liker han ? Jeg er nok litt redd for at det blir motatt helt feil. At resten av min tid der blir meget ubehagelig. Har hatt innmari lyst i helgen Ă„ sende han venneforespĂžrsel pĂ„ fb. Er det evnt helt helt feil ? Ahh..😳Jeg er helt i villrede for hva som er de "uskrevne lovene" ang slik situasjon jeg er i nĂ„. Noen som har opplevd noe liknende ? EnnĂ„ bedre noen som har greie pĂ„ slikt, hva er lov og ikke ? Hva tenker dere ? Noen tips til hva jeg skal gjĂžre, holde det for meg selv eller fortelle han ? Sende venneforespĂžrsel pĂ„ fb, sms ? Eller evnt si det ansikt til ansikt ?   Jeg er ikke redd for avvisning, det tĂ„ler jeg, er redd jeg " tuller til" i forhold til at jeg skal vĂŠre pĂ„ denne bedriften noen uker fremover det ville vĂŠrt ille 🙄  PĂ„ forhĂ„nd takk for alle innspill   😊

Anonymkode: bfb87...82b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vÊrt i samme situasjon, men det var min nÊrmeste leder i en bedrift vi jobbet i for mange Är siden. 

Mitt tips er Ä vente til du ikke trenger Ä ha et profesjonelt forhold til han lenger. Heller ikke FB eller noe ekstra, hold det helt personlig. Litt flÞrting og prating som dere har holdt pÄ med frem til nÄ er helt greit. Dere kan begge vÊre interessert, men det er komplisert i situasjonen dere er i. 

Du sier selv at du ikke blir der for evig. Bare vent, det ordner seg om begge er interessert. 

ForÞvrig er jeg nÄ gift med min tidligere leder. En del av at vi har lykkes er det at vi ikke blandet privatliv og jobb. 

Anonymkode: 5bd23...3a2

Gjest FrĂžkenskog
Skrevet

Tror du skal vĂ€re ganske casual. 😊 flĂžrt litt, men ikke mer enn det. Ikke hint. Det riktige for han som leder og din veileder er at han ikke blander privat og jobb. Husk at han har etiske retningslinjer selv om han i teorien kan date deg. Mitt rĂ„d er Ă„ vente litt etter du er ferdig pĂ„ den bedriften, og sĂ„ spĂžrre han om en kaffekoppdate eller whatever.  IKKE fortell hva du fĂžler nĂ„. 😊 han kan bli redd pga sin stilling ovenfor deg, i frykt for Ă„ vĂ€re uproffesjonell,noe som han gjĂžr rett i 👍 lykke til. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner er par som traff hverandre akkurat pÄ den mÄten. De ventet til kurset var over. Hun var veileder. De har vÊrt sammen i mange Är nÄ

Anonymkode: e0024...ad2

AnonymBruker
Skrevet

FÞlger med pÄ denne da jeg er i en lignende situasjon, er voksen student i praksis. HÄper det gÄr bra for deg :) Synes ogsÄ det er lurt Ä vente til arbeidsperioden nÊrmer seg slutten om du skal si noe, slik at det ikke blir dÄrlig stemning om det ikke skulle gÄ veien.

Anonymkode: 65d4e...ea6

Skrevet

Flott at du har funnet en du liker godt, og hÄper dere finner sammen. Bare to innspill:

Tenk litt over hvorvidt det at han nÄ spiller rollen som "stÞtten" i livet ditt spiller inn, og hvorvidt du tror dette vil vare nÄr du treffer den virkelige han, som ikke kan vÊre der for deg pÄ samme mÄten.Jeg ser for meg at det er fort gjort Ä gÄ seg litt "vill" i en slik situasjon som pÄ mange mÄter er litt kunstig. 

Vent til dere ikke har noe proffesjonelt forhold lenger. Det har vÊrt enormt fokus pÄ menn som utnytter sin makt for Ä oppnÄ sex, og du risikerer bÄde at han fÄr livet sitt snudd pÄ hodet pÄ kort tid om noe skulle gÄ galt, og at han vil stÞte deg fra seg fÞr det utvikler seg til noe, nettopp av frykt for at det skal fÄ konsekvenser.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...