Gå til innhold

Blir dateforholdet etter 1,3 år som singel en rebound?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en har vært singel i 1 år og 4 måneder og gjorde det slutt med eks-forloveden. Og 1 år og 4 måneder senere møter personen på en ny og har daglig kontakt med vedkommende. Regnes da dette som en rebound etter en egentlig lang nok stund som singel og til å *som bekreftet* har kommet seg helt over, og er glad for at det ikke ble noe mer mellom dem. ? 

Anonymkode: f211e...483

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om han er over henne eller ikke det. Det er mange som går inn i nye forhold halvhjertet fordi de prøver å komme seg videre, også innser man etterhvert at det ikke var "den rette" likevel. Eksen min ble sammen med ei et og et halvt år etter vi gjorde det slutt. Vi var sammen i fire år. Hun flyttet inn, og da hun ble gravid gjorde han det slutt, fordi dette ikke var dama han ønsket å være sammen med. Hun var en "rebound" etter meg - hans ord. Synest det er dårlig gjort overfor den rebound-personen, men jeg har gjort det selv også.. nesten 3 år etter bruddet faktisk.. innså etter 5 mnd at dette bare var en rebound. og jeg har opplevd at andre har gjort det mot meg. Nokså vanlig.

Anonymkode: 27291...a9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om han er over henne eller ikke det. Det er mange som går inn i nye forhold halvhjertet fordi de prøver å komme seg videre, også innser man etterhvert at det ikke var "den rette" likevel. Eksen min ble sammen med ei et og et halvt år etter vi gjorde det slutt. Vi var sammen i fire år. Hun flyttet inn, og da hun ble gravid gjorde han det slutt, fordi dette ikke var dama han ønsket å være sammen med. Hun var en "rebound" etter meg - hans ord. Synest det er dårlig gjort overfor den rebound-personen, men jeg har gjort det selv også.. nesten 3 år etter bruddet faktisk.. innså etter 5 mnd at dette bare var en rebound. og jeg har opplevd at andre har gjort det mot meg. Nokså vanlig.

Ja men det kommer jo an på visse signaler eller tegn på at man bliir behandla som rebound også da ;) og spørs hvor ærlig mannen er av natur. Jeg tror strengt tatt at jeg ikke er et av ofrene, så. :) 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det kommer jo an på visse signaler eller tegn på at man bliir behandla som rebound også da ;) og spørs hvor ærlig mannen er av natur. Jeg tror strengt tatt at jeg ikke er et av ofrene, så. :) 

Hvorfor spør du da? :vetikke::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Man tror aldri det før man står i dritten. Min erfaring i alle fall. 

At det kommer diffuse tegn er sant nok, men ofte så velger man å se vekk i fra disse fordi alt er toppen utover de små kommentarene.

1 år og 4 mnd er lang tid. Men det er mange faktorer som spiller inn. Personlig var jeg forlovet og godt etablert med det jeg trodde var mannen i mitt liv. Nå 9 mnd senere har jeg funnet en fyr som ikke er rebound. Det har ikke noe med tid etter brudd å gjøre, men hvem han er. 

AnonymBruker
Skrevet

man kan vel ikke kalle det en rebound så lenge etter et brudd vel?

At det nye kanskje ikke vil vare eller viser seg å ikke være riktig likevel kan jo skje.. men rebound er vel noe som skjer innen den første tiden vel?

Og stort sett ender ikke det med at man blir kjærester eller flytter inn!!

Anonymkode: 81251...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...