ajarRun Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg er seksuellt tiltrukket Lauren Cherie Southern, som er en mann nå (Canada lar deg bytte kjønn enkelt). Gjør dette meg homofil?
Gjest Axl Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Nei. Du er homofil hvis du forelsker deg i menn og kun menn.
Ichiko Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Du har vært tiltrukket hele tiden av et menneske som først var kvinne og som nå er mann? Utrolig fascinerende problemstilling - hvis man kan kalle det problem, da. Jeg vil si du da er bifil, at du tiltrekkes av både kvinner og menn. 3
ajarRun Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, Ichiko skrev: Du har vært tiltrukket hele tiden av et menneske som først var kvinne og som nå er mann? Utrolig fascinerende problemstilling - hvis man kan kalle det problem, da. Jeg vil si du da er bifil, at du tiltrekkes av både kvinner og menn. Siden jeg ikke er tankeleser vet jeg ikke når hun ble mann. Hun kan ha vært det alltid. Eller kanskje det skjedde plutselig.
Ichiko Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 (endret) 7 minutter siden, abrasiveRefraction said: Siden jeg ikke er tankeleser vet jeg ikke når hun ble mann. Hun kan ha vært det alltid. Eller kanskje det skjedde plutselig. Googlet litt nå, det skjedde visst 2016. En høyreekstremist og transseksuell? Hm. Edit: Yeah, right, ts ;P Du er nok heller wackofil. Endret 12. mars 2018 av Ichiko
ajarRun Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, Ichiko skrev: Googlet litt nå, det skjedde visst 2016. En høyreekstremist og transseksuell? Hm. Ifølge twitter identifiserer hun seg også som Pakistaner (hun avslørte det når hun ble arrester for terrorisme på vei inn i England).
ajarRun Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2018 9 minutter siden, Ichiko skrev: Googlet litt nå, det skjedde visst 2016. En høyreekstremist og transseksuell? Hm. Edit: Yeah, right, ts ;P Du er nok heller wackofil. Han er den søteste pakistanske mannen jeg vet om. 2
Gjest Overrasket Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 Du må ikke la andre sette merkelapper på deg. Vær din egen merkelapptildeler! Jeg identifiserer meg f.eks. som brunettrødvinofil, jeg tenner på brunetter som like rødvin.
Ichiko Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Just now, abrasiveRefraction said: Han er den søteste pakistanske mannen jeg vet om.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 Ja. Når du får følelser for/blir forelsket i en mann er du homofil , om du også får følelser for en kvinne er du bifil. Anonymkode: bd7a1...a95
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Han er den søteste pakistanske mannen jeg vet om. Men hun er jo feminist. Det er jo kjempestor æsj-æsj.. hun tenker jo selv og greier.. nei fysj og fy! Anonymkode: 457aa...b8b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 Lauren er hot uansett om hun er pakkis eller mann... Muslim eller Jøde.. Jeg ville slikket rumpa hennes ren... Og hun kjemper for et rettferdig europa.... Anonymkode: c253a...d62
HalldirV2 Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 Jeg synes Lauren har mange gode poenger, på tross av at enkelte vil stemple henne som høyreekstremist. Men så synes jeg også Linnea Claeson (hun ble nevnt i en tråd her tidligere i dag) har mange gode poenger, på tross av at mange vil stemple henne som venstreradikal. Hva gjør det meg rent politisk? Senterekstrem? *forvirret*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå