Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #61 Del Skrevet 18. februar 2005 Det er bare det jeg mener, at det er så uendelig mange forskjellige måter å angripe "problemet" på enn å operere seg! Og kall meg gjerne gal, men jeg synes det er forskjell på å operere seg i ansiktet som er en selv, hvor jeg føler identiteten ens ligger, og operere en "bruksgjenstand" som er så tydelig offer for synsing i dagens samfunn. At jeg var flat fikk jeg en haug med tilbakemeldinger på gjennom hele livet, men jeg tror ikke noen har sagt til rimfrost "gud så lite skinnbein du har!" Og igjen så vil jeg peke på alderen. Rimfrost er nitten år, en utrolig sårbar alder for mitt vedkommende iallefall. Og jeg hadde veldig lyst å operere meg da jeg jeg var nitten jeg også, men jeg ventet til jeg var eldre. Når alt dette er sagt må jeg bare få frem dette: Jeg forstår deg rimfrost, jeg synes synd på deg som ikke er fornøyd med noe og vet hvor mye det har å si på humør og selvfølelse, uten at en trenger terapi av den grunn. Men jeg følte at det var så mange som sa "jaja" (satt på spissen) her, og følte at noen måtte bremse litt i mot. Og min personlige mening er fremdeles at du kunne hatt bedre av å jobbe med deg selv enn å løse problemer med kirurgi. Men igjen, det er min personlige mening. Ser ikke noe "psykologaktig" ved det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 18. februar 2005 #62 Del Skrevet 18. februar 2005 Ikke fornøyd med NOE ? Jo jeg er faktisk det... . Det er jo ikke sånn at jeg går rundt og hater meg selv hele tiden.. :o For all del... Jeg bare spurte om noen viste om noen metoder å forstørre kinnbein på. Hadde ikke forventa at man skulle diskutere MEG her :-? Burde som sagt ha valgt en annet navn på tråden. Og jeg ser ikke hva som er så mye værre med å operere kinnbeina enn å operere puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. februar 2005 #63 Del Skrevet 18. februar 2005 Hehe uff nå tolker du tingene helt feil og værst mulig! Med noe mente jeg "en ting", ikke som i "ikke fornøyd med noenting". Jeg er ikke ute etter å "ta deg", rimfrost, tvert i mot, jeg prøvde å si at jeg synes du er pen som du er, men ting ble litt vridd i denne tråden. Jeg bryr meg faktisk om deg, men det virker på flere her som om jeg er ute etter å være slem.. Jeg synes du virker som en ressursterk, pen, kjekk og koselig ung kvinne, og syntes bare tanken på at du ville operere deg var litt trist! Og nettopp på grunn av min erfaring med kosmetiske operasjoner håpte jeg at du ville ta til deg det jeg sa om å ikke operere deg i ansiktet. Men nå ble jo denne tråden vridd til en "hvem er enig med ninakanin og hvem er enig med rimfrost"-tråd, og det var aldri meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leola Skrevet 18. februar 2005 #64 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg ville ikke operert fremmedlegemer inn i kroppen min enten det var i ansiktet, brystene eller rumpa. Noe helt annet er å foreta brystløft, event. bryst-reduksjon pga. plager med tunge bryst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 18. februar 2005 #65 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg kjenner meg igjen i det du sier....har ikke så store kinnben jeg heller. Kinnbena mine har blitt mer markert siden jeg var 19, nå er jeg 24. Jeg pleier å bruke hvit, gjennomsiktig, skimrende øyeskygge på kinnbena, hjelper litt. Jeg ville ikke sprøyta inn eller operert inn noe som helst i kinnbena,om jeg var deg. Det har det med å flytte på seg, noe som ikke er særlig vakkert. Dessuten vil hele ansiktet ditt forandre seg om du plutselig får kinnben. Du har et utrolig søtt ansikt nå spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2005 #66 Del Skrevet 20. februar 2005 Du skal ha skryt for å være opptatt av noe vesentlig, hvertfall. Kanskje løsningen ligger i å treffe noen nye mennesker og å oppleve noe nytt og spennende? Det kan gjøre underverker. Reis til London eller noe fremfor en operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 20. februar 2005 #67 Del Skrevet 20. februar 2005 Komplekser er komplekser uansett hvem man møter og hvor man drar. Slike ting "kureres" ikke SÅ lett. Men jeg føler at jeg er ferdig med denne diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 20. februar 2005 #68 Del Skrevet 20. februar 2005 Om du lurer på hvor forferdelig kinnbein-innplantater kan se ut bør du sjekke disse linkene: http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/005433.html http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/000562.html http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/005913.html http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/001208.html http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/000401.html Dette er Hollywood-stjerner som burde ha råd til bedre. Du ser hvordan utseendet deres forandrer seg, fra fint til absolutt forferdelig. Kanskje er dette "worst case scenario", men da burde du tenke på at slik kan du faktisk ende opp med å se ut selv. Naturligvis bestemmer du selv om du vil fikse på utseendet ditt eller ikke, men husk at selv mennesker med masse penger (og kinnbein!!) ikke alltid klarer å få det spesielt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå