Gå til innhold

Eier ikke kinnbein

Gjest Rimfrost

Anbefalte innlegg

Utrolig merkelig tråd. Tenk å starte en tråd med fokuse på eget ansikt. Er det oppmerksomhet du skal ha, eller bekreftelse?

Prøv å godta deg selvi og aksepter utseende ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin

Og selv om du ikke mener det, så gjør du det allikevel. Du ser det nok ikke selv, siden du er så misfornøyd, men det er en klar forskjell på å være misfornøyd og ha seriøse problemer med noe.

La oss si ei jente veier 65 kilo og er 165 høy, og vil slanke seg to tre kilo. Hun sitter på en fest og sier dette, drar seg gjerne litt i minivalken og klager høylytt. Hvordan tror du det føles for hun som sitter borti kroken der og slet med å komme seg avgårde på festen fordi hun føler seg feit, og hun faktisk har en bmi på over 25?

Hun på 65 kilo mente jo selvsagt ikke å håne hun som veide mer, men uansett hvordan du vrir på det så synes jeg det blir som et hån.

Men dette er jo helt klart min subjektive mening, om noen er uenig er de jo hjertelig velkommen til å være det!

Og jeg har også operert brystene. Og jo, de var ferdigvokste. Det er jeg rimelig sikker på. Og om de skulle bli større så måtte det vært noe alvorlig galt i genmaterialet mitt, for alle i familien min, på begge sider av slekten, har små bryster.

Men: Jeg er misfornøyd med ting på usteende mitt jeg også, men for meg var brystene et reelt problem. Nå som jeg har fikset på dem, har jeg det bra innvendig.

Kanskje det er noe inni deg som plager deg, rimfrost? Noe du ikke har bearbeidet skikkelig? For om du er så pen og sliter sånn med å være fornøyd, så synes jeg du skal bygge opp deg selv innenifra.

Og sist men ikke minst:

Du er alt alt alt for ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Utrolig merkelig tråd. Tenk å starte en tråd med fokuse på eget ansikt. Er det oppmerksomhet du skal ha, eller bekreftelse?

Prøv å godta deg selvi og aksepter utseende ditt.

dette var noe lignende det jeg også tenkte, men så tror jeg rimfrost ikke har det helt bra i selvtilliten sin, og det trenger hun støtte for. Men ikke på den måten som man ser her, med forslag om collagen og drit og lort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var noe lignende det jeg også tenkte, men så tror jeg rimfrost ikke har det helt bra i selvtilliten sin, og det trenger hun støtte for. Men ikke på den måten som man ser her, med forslag om collagen og drit og lort!

Orket ikke lese hele tråden. Blir litt for dumt. Jeg forstår at rimfrost mangler selvtillit og da er det ok at man bekrefter henne, dvs. støtter henne på at hun er bra nok som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cand alt - hvorfor ikke bare godta at du ikke har kinnben ? Jeg hadde aldri i livet gjennomgått en risikofylt operasjon for noen få års glede (hvis den skulle være vellykket) ... Å se Micheal Jacksons vansirede ansikt holder lenge for meg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix

Tror nok det Rimfrost hadde hatt mest bruk for er psykolog og hjelp til å få bedre selvfølelse. Men det er jo noe hun må finne ut av selv.

Uansett, Rimfrost; ønsker deg alt gdot og håper du får orden på den lave selvfølelsen din. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg leste nettopp gjennom tråden, og ble så nyskjerrig når folk skrev de hadde sett bilder inne på albumet, at jeg måtte kikke jeg også :wink: Og ble sånn: :o

Lurte på om dette var, som også noen andre nevnte, en fiske-etter-komplimenter-tråd... Når en veldig pen og nydelig jente legger ut bilder av seg selv, for så å sitte å skrive klage-innlegg over eget utseende... Har lest lignende tråder her om f.eks: "Jente på 1.74 cm og 60 kg. Er jeg blubbete og feit?" Da blir det litt sånn at man lurer på hva i alle dager de vil folk skal svare???

Til trådstarter svarer jeg i hvert fall: Du har et helt perfekt ansikt! Legg fra deg planene om kirurgiske inngrep og bruk pengene på noe morsomt i stedet!!!!!!!!

Kristin :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Hadde jeg vært ute etter komplimenter hadde jeg lagt ut masse bildet av meg selv, og slengt linker i hytt og pine. Jeg hadde ikke KLAGA om jeg hadde vært fornøyd og ville vist meg frem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det at folk skal bli så sjokkerte over at en 'pen' jente er ufornøyd med noe, skjønner jeg ikke.

Bare fordi dere synes hun er pen betyr det ikke at hun ser seg selv på samme måte.

Jeg synes også at Rimfrost er veldig pen men jeg skjønner hvordan hun har det.

Har selv slitt utrolig med lav selvtillit i mange, mange år før. Blitt mobbet akkurat som henne.

Folk fortalte meg at de ikke kunne skjønne at jeg var så ufornøyd for jeg så jo helt normal ut.

Men jeg klarte aldri å se på meg selv som normal og ihvertfall ikke pen.

Virker som at folk tar det som en selvfølge at pene mennesker er fornøyde med seg selv men alle kan ha problemer.

Sier ikke at masse operasjoner kommer til å hjelpe men reagerte bare på noen kommentarer om at hun er pen så da MÅ hun jo nesten være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Utifra bildene av deg Rimfrost synes jeg du ser ut som en søt jente som ikke trenger å forandre på noe i ansiktet ditt. :-)

Og tro meg: du vil ikke blli noe mer lykkelig med deg selv med mer markerte kinnbein, da vil du bare finne andre ting å forandre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ninakanin ikke innlg.

Okay, da sier jeg det ikke-pakket-inn:

Jeg tror rimfrost trenger rådgivning og terapi for dårlig selvbilde mer enn kirurgi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*
Ninakanin' date=' akkurat det du her sier, er det andre som meenr om brystoperasjoner, man da får man som regel høre at man ikke forstår osv.[/quote']

Kunne ikke vært mer enig med Melk der.

Ninakanin du har jo selv operert brystene... Klarer du ikke å forstå folks komplekser?

Hvem er egentlig noen av oss her inne til å avgjøre om hun burde eller ikke burde?

Er ikke det opp til en eventuell kirurg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*
Okay, da sier jeg det ikke-pakket-inn:

Jeg tror rimfrost trenger rådgivning og terapi for dårlig selvbilde mer enn kirurgi.

Når ble du psykolog? Tenker du ikke over hva du sier? Det er lov altså :ler:

Ikke ta det til deg Rimfrost. Syns ikke du trenger terapi jeg.

Jeg syns som sagt du er kjempe pen, men jeg forstår veldig godt når folk har komplekser. Og det værste er når sånne fordømsfulle mennesker som Ninakanin kommer å synser og tror de er doktorer og psykologer (i dette tilfellet).

Ninakanin har selv tatt silikon har jeg lest, og jeg skjønner ikke forskjellen... Rimfrost er misfornøyd med kinnbeina, Ninakanin var misfornøyd med puppene.

Hva er forskjellen på din plastiske kirurgi og den rimfrost kunne tenke seg?

Ja da spør jeg deg Ninakanin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost

Når ble du psykolog? Tenker du ikke over hva du sier? Det er lov altså :ler:

Ikke ta det til deg Rimfrost. Syns ikke du trenger terapi jeg.

Jeg syns som sagt du er kjempe pen, men jeg forstår veldig godt når folk har komplekser. Og det værste er når sånne fordømsfulle mennesker som Ninakanin kommer å synser og tror de er doktorer og psykologer (i dette tilfellet).

Ninakanin har selv tatt silikon har jeg lest, og jeg skjønner ikke forskjellen... Rimfrost er misfornøyd med kinnbeina, Ninakanin var misfornøyd med puppene.

Hva er forskjellen på din plastiske kirurgi og den rimfrost kunne tenke seg?

Ja da spør jeg deg Ninakanin...

:klem: Godt noen forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Hvis du har sjansen kan du gå på Bodyshop! der sminker de deg gratis! Du kan bare stikke innom. Der får du sikkert mange gode tips! (De er forøvrig flinke også...) Sikkert lurt å gå på formiddagen når det ikke er så masse folk.

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også litt langt, smalt ansikt. Men uten pannelugg og med håret rett ned, virker ansiktet mitt enda lengre.

Etter at jeg klippet håret mitt så jeg fikk pannlugg, har ansiktet fått en mer rundere form.

Drar jeg i tillegg håret bakover i en knute, så fremhever det kinnbena mine, selv om mine kinnben er lite fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...