Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #21 Del Skrevet 16. februar 2005 Botox er nervedrepende/bedøvende. Så det gjør ikke noe annet enn å fjerne rynker. Tror derfor ikke at det kan hjelpe meg på noen måte Colagen derimot er jeg litt usikker på. Kan forhøre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. februar 2005 #22 Del Skrevet 16. februar 2005 Hele dette tråden slår meg som merkelig, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #23 Del Skrevet 17. februar 2005 Hele dette tråden slår meg som merkelig' date=' egentlig. [/quote'] Hvorfor det? Gud for en slitsom signatur du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #24 Del Skrevet 17. februar 2005 Hva med permanent makeup da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #25 Del Skrevet 17. februar 2005 Hva med permanent makeup da? Make-up som sitter for alltid. Noen tattoverer øyenbrynene sine, lipliner, eyeliner and so on... Ganske fint på noen faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #26 Del Skrevet 17. februar 2005 Make-up som sitter for alltid. Noen tattoverer øyenbrynene sine, lipliner, eyeliner and so on... Ganske fint på noen faktisk. Jeg vet hva det er.. Var bare ett forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 17. februar 2005 #27 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg vet hva det er.. Var bare ett forslag ja daså :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2005 #28 Del Skrevet 17. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #29 Del Skrevet 17. februar 2005 øh, jeg tror kanskje ikke permanent makeup er tingen... lit vanskelig for å se for meg hvordan i huleste man skulle tatovere på kinnbein... er du 19 kan du nok regne med at kinnbeina dine blir mer markerte etterhvert, selv om du ikke er rund i ansiktet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 17. februar 2005 #30 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror ikke jeg tar sjansen på å tattoovere rouge (og det går vel heller ikke an? ) Eyeliner har jeg tattoovert faktisk. Begyner å gå bort nå... Ivanka, kinnbeina vokser vel ikke? :o Eller gjør de ? De er høye, og det er bra. Men de er så små .. Om jeg mister fett i ansiktet ser jeg vel bare enda mere dratt og flat ut.... :-? Kanksje colagen er tingen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #31 Del Skrevet 17. februar 2005 Ivanka, kinnbeina vokser vel ikke? øh, skjelettet ditt er vel omtrent ferdig utvokst nå, så det tviler jeg på. de blir nok bare mer markerte fordi man vokser av seg 'valpefett' i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 17. februar 2005 #32 Del Skrevet 17. februar 2005 Ja det var det jeg var redd for... Vil ikke se enda tynnere ut i ansiktet ! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. februar 2005 #33 Del Skrevet 17. februar 2005 ' Jeg er faktisk sånn i virkeligheten også, hopper som regel opp og ned! Så jepp, jeg kan nok være litt slitsom Men det er flere her som sier de blir i godt humør av den, så jeg tror jeg beholder den en stund til Og når det gjelder det jeg sa om at tråden er tåpelig, er det fordi jeg synes det er helt horiblelt at en så pen jente som rimfrost ikke får et massivt "NEI" fra alle brukerene her på KG når hun lufter ideer om å OPERERE seg i ANSIKTET i en alder av NITTEN. Hallo, er det bare jeg som reagerer på dette!? Å diskutere fordeler og problemer med de forskjellige "løsningene", er jo helt vanvittig! Jenta er jo nydelig, og hun håner mennesker som har vært mindre heldige i utseendekøen ved å ytre å ha lyst å operere seg. Det blir som når ei dame med c-cup sitter og spyr opp sin klagesang og sier hun vil operere brystene. Nei vet dere hva, rimfrost er kjempepen som hun er, herregud dama har jo bilde av seg selv i avataren! Hadde hennes psykiske problemer over ansiktet vært så store som jeg synes de bør være for å kunne rettferdiggjøre noe som helst kirurgisk inngrep i ansiktet, hadde hun lite trolig hatt bilde av seg selv i avataren! Nei nei nei. Jeg blir sint når jeg leser sånn som dette. Men av en eller annen grunn tror jeg at en luring som kaller seg sexycat ikke klarer å forstå poenget mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 17. februar 2005 #34 Del Skrevet 17. februar 2005 Hallo, er det bare jeg som reagerer på dette!? Å diskutere fordeler og problemer med de forskjellige "løsningene", er jo helt vanvittig! Jenta er jo nydelig, og hun håner mennesker som har vært mindre heldige i utseendekøen ved å ytre å ha lyst å operere seg. Det blir som når ei dame med c-cup sitter og spyr opp sin klagesang og sier hun vil operere brystene. Ehhh..hehe. Dette var vel litt "far off" En side av dette med å ha komplekser for noe, er jo nettopp at det er en subjektiv oppfatning, ens egen vurdering av seg selv. Man liker ikke det man ser i speilet. Det blir ikke noe mindre av et reelt problem for Rimfrost bare fordi at ANDRE ikke synes hun mangler kinnbein. Med mindre hun forhåpentligvis kan begynne å tro på oss som forteller henne at hun ser mer enn bra nok ut som hun gjør Men komplekser for utseendet er gjerne noe som har bygd seg opp over en lengre periode, og så henger man seg veldig opp i det. Det tar tid å endre på de tankene som har festa seg. Og at Rimfrost skulle håne andre som kanskje, sett fra et objektivt perspektiv, virkelig har "usynlige kinnbein", fordi hun selv ikke er fornøyd med kinnbeina sine (mens Ninakanin synes hun ikke har grunn til å være misfornøyd) blir så feil som det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 17. februar 2005 #35 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg er helt enig med Ninakanin!!!!! Slapp av! Du er bare 19 år! Om noen år skal jeg love deg at kinnebena dine ikke er en del av dine bekymringer Lurere på om jeg skal operere inn silikon jeg... Jeg har jo bare en D-cup (sorry, klarte ikke å la være, ikke meningen å gjøre narr av deg Rimfrost!) Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 17. februar 2005 #36 Del Skrevet 17. februar 2005 Og når det gjelder det jeg sa om at tråden er tåpelig, er det fordi jeg synes det er helt horiblelt at en så pen jente som rimfrost ikke får et massivt "NEI" fra alle brukerene her på KG når hun lufter ideer om å OPERERE seg i ANSIKTET i en alder av NITTEN. ... Det blir som når ei dame med c-cup sitter og spyr opp sin klagesang og sier hun vil operere brystene. Nei vet dere hva, rimfrost er kjempepen som hun er, herregud dama har jo bilde av seg selv i avataren! Hadde hennes psykiske problemer over ansiktet vært så store som jeg synes de bør være for å kunne rettferdiggjøre noe som helst kirurgisk inngrep i ansiktet, hadde hun lite trolig hatt bilde av seg selv i avataren! Nei nei nei. Jeg blir sint når jeg leser sånn som dette. Men av en eller annen grunn tror jeg at en luring som kaller seg sexycat ikke klarer å forstå poenget mitt.. skjønner poenget ditt, men er det bedre å forstørre brystene før de er ferdigutvokst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 17. februar 2005 #37 Del Skrevet 17. februar 2005 Ninakanin, akkurat det du her sier, er det andre som meenr om brystoperasjoner, man da får man som regel høre at man ikke forstår osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #38 Del Skrevet 17. februar 2005 Og her fisker vi etter komplimenter ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 17. februar 2005 #39 Del Skrevet 17. februar 2005 Jenta er jo nydelig, og hun håner mennesker som har vært mindre heldige i utseendekøen ved å ytre å ha lyst å operere seg. I mine øyne har jeg aldri vært nydelig. Og jeg mener jo for søren ikke å HÅNE noen ?! :o :o Synes ikke det er så "ille" å fikse på ting som plager en jeg. Har allerede operert inn silikon og nesa er nestemann ut. Vil ikke at det skal skli ut sånn at jeg finner noe nytt å klage på med èn gang jeg har operert den forrige "feilen" så jeg SKAL prøve å stoppe etter at jeg har fiksa nesa (noe som blir lenge til i og med at jeg er blakk ) Jeg bare spurte her fordi jeg LURER på om det finnes kirurger i norge som "forstørrer" kinnbeina. Om jeg skal gjøre noe med de eller ikke gjenstår å se. Det blir uansett lenge til jeg får råd til å "fikse" noe mer. Burde kalt tråden noe annet ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 17. februar 2005 #40 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du har operert så mye, så er jeg stygt redd jeg må si: I rest my case. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå