Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg eier ikke kinnbein.. på bilder ser jeg alltid lang og smal ut i ansiktet. :-? Går det an å operere inn noe /sprøyte inn noe som gir inntrykk av bredere kinnbein ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Uff ja. Tror det går ann å operere inn silikon. Men ikke gjør det! Tenkt deg så ille det blir seende ut etterhvert som ansiktet ditt forandrer seg. For ikke å snakke om hvis noe går galt. *grøsser* Smale ansikt er lekre. Og hvis du absolutt vil ha større kinnben så kan mye gjøres med make-up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg ser jo at de som gjør det i extreme makeover og sånn blir veldig fine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belba Skrevet 16. februar 2005 #4 Del Skrevet 16. februar 2005 Sorry, men: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 16. februar 2005 #5 Del Skrevet 16. februar 2005 :o Operasjon er vel litt drastisk vel? Mye som kan gjøres vha make-up, gjør f.ex så her: "Sug inn" kinnene og legg en form for skygge i innhulningen under kinnbena med rouge-kost, enten solpudder eller en mørk rouge (ikke legg for mye, bare slik at du får skygge-effekt). Deretter tar du et f.eks et lysreflekterende pudder (Satin de Chanel i fargen Golden Dream funker utmerket, men vet ikke om den selges lenger), en highlighter-krem (Strobe-cream fra Mac er bra) eller et annet lysreflekterende produkt og legger på selve kinnbena. Slik skaper du en optisk effekt som får kinnbena til å se større og mer markerte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 16. februar 2005 #6 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg ser jo at de som gjør det i extreme makeover og sånn blir veldig fine... Men har du tenkt på smerten og risikoen de utsetter seg selv for? Det finnes heller ingen garantier for at resultatet er varig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 16. februar 2005 #7 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg ser jo at de som gjør det i extreme makeover og sånn blir veldig fine... Det kan godt hende at de blir fine akkurat der og da (har ikke latt merke til det selv), men tenk over følgende: Ansiktet ditt forandrer seg hele livet. Og da tenker jeg ikke bare på rynker og vektøkning. Spør noen 40 åringer om å få se bilder av dem da de var 20 og se forskjellen! Og tenk deg så stygt det blir når silikonen ikke forandrer seg. *grøss* Mitt råd er å gå til en skikkelig makeup artist. De kan lærer deg hvordan fremheve kinnbena dine og det andre som er vakkert hos deg. I tillegg koster det ikke engang en brøkdel av hva en operasjon hadde gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 16. februar 2005 #8 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror ikke man bruker silikon i ansiktet lenger, de bruker bruker en annen type protese. Men har du prøvd med rouge? Kan gjøre underverker nemlig! Hvis du legger lyst pudder el. på kinnbena og mørkere rouge under, vil du kunne fremheve de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #9 Del Skrevet 16. februar 2005 Når folk ser meg fra siden/på skrå vil jeg fremdeles se tynn ut i ansiktet da.... :-? Akkurat nå har jeg absolutt ikke råd til sminke/makeupartist/operasjon... det må bli når jeg sparer meg til. Men jeg har sett at de sprøyter inn no flytende greier i kinna og ? Noen som vet hva det er ? (og noen som vet hvilke kirurger som setter inn kinnbeinsproteser?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 16. februar 2005 #10 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå har jeg sett bilde av deg og ser virkelig ingenting galt med deg. Du er jo kjempe pen...helt ærlig :o Men over til spørsmålet ditt... Du kan jo høre med fornebuklinikken eller noen av de andre klinikkene. Kanskje de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #11 Del Skrevet 16. februar 2005 På bilder hvor jeg er alvorlig ser jeg ut som en sånn avlang lompe i trynet (avlang , slapp og flat er ordene ) Jo jeg kan høre på fornebuklinikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 16. februar 2005 #12 Del Skrevet 16. februar 2005 På bilder hvor jeg er alvorlig ser jeg ut som en sånn avlang lompe i trynet (avlang , slapp og flat er ordene ) Jo jeg kan høre på fornebuklinikken... Lompe??? Nei helt seriøst... Man ser seg selv mye værre enn hva man er. Prøv å tenk på det. Ingenting galt med fjeset ditt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #13 Del Skrevet 16. februar 2005 Jo det har ikke bein å feste seg til... Tenker med frykt på hvordan jeg kmmer til å se ut som gammel. Når huden begyner å bli slapp og hengende... det er jo ingen bein som holder den oppe ! :o (hvit rosin er stikkordet da) det må ta gå ann å sprøyte inn no greier ? Mener å huske at de tok fett fra rumpa og sprøyta det inn over kinnbeina.. ( i amerika.. vet ikke om de gjør det i norge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 16. februar 2005 #14 Del Skrevet 16. februar 2005 Du har råd til å vurdere operasjon, men ikke til en makeup artist? Du ser flott ut Rimfrost, ingen grunn til å tukle med fjeset ditt. Helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #15 Del Skrevet 16. februar 2005 Som sagt har jeg ike råd til noenav delene nå.. må spare opp Vil liksom ha noe mer holdbart enn sminke... På sommeren går man jo helst uten så mye sminke og sånn så dahjelper det jo ike no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltoppen Skrevet 16. februar 2005 #16 Del Skrevet 16. februar 2005 Nå har jeg kikket på bildene av deg i albumet jeg også. Du er jo bare helt nydelig! Både på de bildene og på avataren. Ikke ødelegg et så vakkert ansikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #17 Del Skrevet 16. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 16. februar 2005 #18 Del Skrevet 16. februar 2005 hvor gammel er du? kinnbein blir mer markerte med årene. (da jeg var 20 var jeg helt rund i ansiktet. 10 år seinere har jeg kinnbein som kunne gjøre debbie harry misunnelig) å putte silikon i kinnene er IKKE å anbefale! det hender at silikonen flytter på seg, og da vil du i så fall se ganske skummel ut! ansiktet ditt har sin egen harmoni, og det som gjør deg mest fornøyd er nok å lære å leve med det naturen har gitt deg - og så kan du jo lære deg å trylle med rouge. og hvis det er bilde av deg i avataren: ser kinnbeina godt jeg! tror du er altfor streng med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 16. februar 2005 #19 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg er 19.... Og jeg er ikke rund i ansiktet jeg er avlang Kunne ØNSKE jeg hadde sånn rundt, søtt bolleansikt. :-) Ja det med at evt.implantater kan flytte på seg har jeg tenkt på og... Tenk så ekkelt :o Det var derfor jeg lurte på om det går an å sprøyte inn litt fett eller noe. Det går jo sikkert bort litt etter litt og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #20 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg er 19.... Og jeg er ikke rund i ansiktet jeg er avlang Kunne ØNSKE jeg hadde sånn rundt, søtt bolleansikt. :-) Ja det med at evt.implantater kan flytte på seg har jeg tenkt på og... Tenk så ekkelt :o Det var derfor jeg lurte på om det går an å sprøyte inn litt fett eller noe. Det går jo sikkert bort litt etter litt og... botox eller colagen kanskje? hør med en hudpleiesalong, ring Face-It. De driver med mye sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå