AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg kunne lagt denne tråden under flere kategorier, men valgte denne da alt bunner ned til økonomi til sist uansett. I Juli 2018 har jeg vært sykmeldt 1 år og jeg må slutte i jobben jeg har av helsemessige hensyn. Jeg kan på ingen måte fortsette der. Fastlege, nav og fysioterapeut har alle sagt jeg må si opp, men vente litt til pga økonomien. Jeg har en veldig enkel jobb, men flere ting gjør den vanskelig for meg. Jeg finner ikke noe annet som kan være like enkelt, men samtidig så krevende og viktig som den jeg har nå. Jeg føler jeg må tilbake til denne jobben pga økonomien, men vet at det bare varer en stund før jeg er sykmeldt igjen. Arb.giver har ingen grunn for å si meg opp da jeg har lang ansiennitet og kan jobben utmerket. Aldri hatt konflikter eller noe sånt på jobb eller med kolleger. Hvordan går jeg videre etter sykmelding i Juli? Hva er løpet videre. Jeg skal ikke uføres, det er ikke mitt mål. Dessuten tar det flere år å bli ufør, så innen den tid er jeg vel pensjonist allikevel. Anonymkode: 0e682...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå