Gå til innhold

Svigers fra helvete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen gode tips på hvordan man kan sifra til svigers at de er totalt ute når det gjelder sosiale antenner? Eventuelt  noe annet som hjelper? Jeg har fått nok.  Det er på nippet til å kalles trakassering. De går på personhetsing spesielt når det gjelder vekt. Er du gravid allerede? Arvet dobbelthaken til moren din du? . Pluss masse mer som er helt ute. Blir nesten helt sjokket. Alle er like ille. Det er tydelig en disfunksjoell familie fra tidligere preget av psykisk vold, alkohol og egoisme. Samboer har desverre aldri åpnet seg om dette til meg. Men fått vite fra annet hold. Så han er på en måte kuet av de. Sier ikke meningen sin og er desverre mer og mer lik sin familie :( Regne ungdomskolen. Noen tips?? 

Anonymkode: b777d...1cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løp! (avslutt forholdet med den mannen). Dette blir bare værre og værre etterhvert som tiden går.

Anonymkode: 23065...e61

• Liker 4
Skrevet

Dropp dem. Unngå mest mulig interaksjon med dem, og hold ungene unna. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, så kjedelig! Og vanskelig! Føler med deg.

Nei, hvordan skal man takle sånne? Svare tilbake men passe på å svare med et lite glimt i øyet, fremfor surt?

Eks:

"Er du gravid allerede?" "Nei, jeg tenker vi drøyer den til de fremtidelige besteforeldrene/tantene/onklene (fyll inn det som passer) klarer å oppføre seg som folk.

"Arvet du dobbelhaken til moren din?" "Fra moren min har jeg arvet folkskikk, i motsetning til visse andre". 

Ellers synes jeg egentlig samboern din burde våkne litt og sette foten ned, og fortelle hvor skapet skal stå. At dersom de ønsker kontakt med han og hans familie, så får de jammen meg se til å behandle de med respekt. 

Anonymkode: fefd4...ece

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen gode tips på hvordan man kan sifra til svigers at de er totalt ute når det gjelder sosiale antenner? Eventuelt  noe annet som hjelper? Jeg har fått nok.  Det er på nippet til å kalles trakassering. De går på personhetsing spesielt når det gjelder vekt. Er du gravid allerede? Arvet dobbelthaken til moren din du? . Pluss masse mer som er helt ute. Blir nesten helt sjokket. Alle er like ille. Det er tydelig en disfunksjoell familie fra tidligere preget av psykisk vold, alkohol og egoisme. Samboer har desverre aldri åpnet seg om dette til meg. Men fått vite fra annet hold. Så han er på en måte kuet av de. Sier ikke meningen sin og er desverre mer og mer lik sin familie :( Regne ungdomskolen. Noen tips?? 

Anonymkode: b777d...1cb

"desverre mer og mer lik sin familie" kan du fortelle mer om dette? Hva gjør samboeren din som ligner på det som familien hans gjør?

Anonymkode: 23065...e61

Skrevet (endret)

Jeg hadde svart tilbake med stikk som traff. Hver gang. Noen folk er så dumme at de kun trekker inn klørne når det svir hver gang.

"Arvet dobbelthaken etter moren din du?"

"Så gøy å snakke om slektstrekk, haken er nok etter min mor. Enn du, den feite ræva/lave intelligensen/lange hesteansiktet/kvinnelig skallethet /velgnoesompasser er det fra din mor eller far?"

ALLE har noe ved seg selv som de ikke er fornøyd med, og som regel lett å plukke ut.. ;)

Endret av ViljaH
  • Liker 1
Skrevet

Gå fra han da vel. Du sier jo selv at han blir mer og mer lik familien sin.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...