Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg skriver det her for å få det ut, og håper på noen gode tips eller lignende erfaringer er så desperat.

Jeg har jobbet deltid på en stor sykehjem og trives ikke i det heletatt. Jeg passer rett og slett ikke sosialt og føler meg så håpløs:( 

Folk ser rart på meg og fryser meg ut. Har aldri opplevd noe så jævlig på jobb før. Trodde jeg var ferdig med mobbingen i barndommen, men tydeligvis ikke. 

Jeg gruer meg hverdag og føler meg kvalm før jobb og kommer gråtende hjem pga måten de behandler meg på. Jeg vil slutte men er redd jeg ikke finner noe annet og blir uten noe inntekt.

jeg har prøvd å søke etter andre jobber i en god stund uten å finne noe. 

Anonymkode: 9ca0e...9bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, sender en stor klem❤️ Vet selv hvor kjipt det er å mistrives på jobb, så hvis jeg var deg ville jeg rett og slett sluttet, og forsøkt å finne en ny jobb (lettere sagt en gjort kanskje).  Hold ut! Og håper det ordner seg for deg:) Ingen skal måtte grue seg til jobb!

Anonymkode: f021a...466

AnonymBruker
Skrevet

Utfrysing og mobbing på arbeidsplassen er på ingen måte greit. Her burde du gå til leder, verneombud eller tillitsvalgt. 

Har ikke opplevd det du opplever, så jeg har dessverre ingen råd å komme med annet enn å foreslå om overflytting til annen avdeling hvis det finnes. 

Anonymkode: c4968...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her må du søke ny jobb. Å gå til verneombud kan fort føre til at ting blir verre. Om det blir for ille kan du sykemeldes, men prøv å holde ut mens du søker nye jobber. Om du jobber på sykehjem bør det ikke bli altfor vanskelig å få ny jobb.

Anonymkode: 732d1...c14

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i din situasjon. Hadde en vikarjobb på et sykehjem hvor jeg overhodet ikke trivdes. Det var vanskelig å komme inn i miljøet fordi de fleste som jobbet der kom fra samme land og var sammensveiset fra før og snakket sammen på sitt språk på vaktrommet. Det tok også tid mellom hver gang jeg fikk jobb og derfor måtte jeg sette meg inn nye rutiner/nye behov for brukerne etc. 

Jeg sluttet for et par mnd siden og har hatt det mye bedre etter det. 

Anonymkode: 85f4d...dd6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...