Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge tenker dere at et "rebound- forhold" varer? 

Anonymkode: 6faa4...d0c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle - 1 år

Anonymkode: 14d97...929

Skrevet

2-3 måneder

Skrevet

Til man har kommet seg ovenpå emosjonelt. Man finner seg gjerne en rebound fordi man har litt kjærlighetssorg. I starten kan man vel også forveksle dette med en ekte interesse/følelser. Men etter hvert går det vel opp for en at man ikke har de riktige følelsene, og da går man videre. Hvor lang tid det tar varierer vel.

Men så har jeg jo hørt om de som faktisk får ekte følelser for det som i utgangspunktet var en rebound. Men det har jeg ikke selv opplevd, en rebound for meg har alltid kun vært det - en rebound.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, -lykke- said:

Til man har kommet seg ovenpå emosjonelt. Man finner seg gjerne en rebound fordi man har litt kjærlighetssorg. I starten kan man vel også forveksle dette med en ekte interesse/følelser. Men etter hvert går det vel opp for en at man ikke har de riktige følelsene, og da går man videre. Hvor lang tid det tar varierer vel.

Men så har jeg jo hørt om de som faktisk får ekte følelser for det som i utgangspunktet var en rebound. Men det har jeg ikke selv opplevd, en rebound for meg har alltid kun vært det - en rebound.

Men er det ikke en rebound hvis man ikke har kjærlighetssorg, tenker du/ andre? For jeg kom ut av et lengre forhold som jeg selv var årsaken til et brudd, men trengte å føle noe igjen. 

Anonymkode: 6faa4...d0c

Skrevet

Alt fra et par uker til et år tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...