AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Nå vet jeg at mange her kommer til å riste på hodet og tro at jeg er sinnsyk, men jeg har hørt mye om hvit magi og love spells, love spells er der man vistnok bruker magi for å få noen tilbake eller å få noen til å forelske seg i deg. Jeg har hørt ganske mye om dette og begynner å tro på at det funker. Er det noen her som har erfaringer med det de vil dele eller har noe annen nyttig informasjon rundt det ? Anonymkode: 522ae...b95
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, stan skrev: Hva er det du har hørt? Og fra hvem? Jeg har lest en god del på nettet, også har en kollega av meg fortalt om det, hun er religiøs og kjenner andre som har brukt denne type magi og lykktes. Anonymkode: 522ae...b95
omarel Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg at mange her kommer til å riste på hodet og tro at jeg er sinnsyk, men jeg har hørt mye om hvit magi og love spells, love spells er der man vistnok bruker magi for å få noen tilbake eller å få noen til å forelske seg i deg. Jeg har hørt ganske mye om dette og begynner å tro på at det funker. Er det noen her som har erfaringer med det de vil dele eller har noe annen nyttig informasjon rundt det ? Anonymkode: 522ae...b95 Der finnes men det i bunn og grunn svart magi. Det er mye av det i mitt opprinnelses land. Det som skjer er offeret ender med å være unormal i form av å ha et unaturlig oppheng den han eller hun skal elske. Han eller hun klarer ikke å se andre enn den han eller hun skal elske og det blir sykelig. De ender med å bli psykisk syke og ender sin liv som ødelagte mennesker. Advarer deg mot det. Du vil bare ødelegge den du elsker og hans familie selv om du åppnår å få mannen eller damen i ditt liv. De som har blitt løsrevet fra det forteller om et helvetet. De blir svake forran den de skal elske og selv om de ikke elsker han eller hun så klarer de ikke å se noe annet. Det blir et Zombi liv. Er det slik du vil ha en partner? Det er ikke uten grunn at den som utøver svart magi aldri får lukte duften av Paradise og straffes evig i helvetet! Endret 12. mars 2018 av omarel
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Det går ikke bare fordi man har lyst til at det skal fungere, og det går heller ikke på en targeted/bestemt person. Men ja, mange religioner har slike spells. I hinduismen er dette hyppig praktisert, men for at universet skal manifestere dine tanker og chants/spells så må du fra før av ha et personlig forhold til Gud, og det blir kun manifestert det som er meningen på din skjebnevei, så om dere ikke fra før av er meant to be så vil ikke en spell få en kar til å like deg bare fordi du vil. Det må være en mye dypere mening med at dere forenes, og forhåndsbestemt. Det er ikke mulig på noe måte å manifestere "Få Jørgen til å like meg" Men det er fullt mulig å be universet om for eksempel "Guide meg til kjærligheten og foren meg med en mann med disse kvalitetene - - - - " Visualisering hjelper også. Anonymkode: 8a6b1...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, omarel skrev: Der finnes men det i bunn og grunn svart magi. Det er mye av det i mitt opprinnelses land. Det som skjer er offeret ender med å være unormal i form av å ha et unaturlig oppheng den han eller hun skal elske. Han eller hun klarer ikke å se andre enn den han eller hun skal elske og det blir sykelig. De ender med å bli psykisk syke og ender sin liv som ødelagte mennesker. Advarer deg mot det. Du vil bare ødelegge den du elsker og hans familie selv om du åppnår å få mannen eller damen i ditt liv. De som har blitt løsrevet fra det forteller om et helvetet. De blir svake forran den de skal elske og selv om de ikke elsker han eller hun så klarer de ikke å se noe annet. Det blir et Zombi liv. Er det slik du vil ha en partner? Det er ikke uten grunn at den som utøver svart magi aldri får lukte duften av Paradise og straffes evig i helvetet! Hvorfor blir man straffet til evig tid? Har aldri kjent lukten av paradis jeg da, kanskje jeg alerede er straffet til evig tid i helvette, da har jeg jo ikke noe å tape ? Anonymkode: 522ae...b95
omarel Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 (endret) 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blir man straffet til evig tid? Har aldri kjent lukten av paradis jeg da, kanskje jeg alerede er straffet til evig tid i helvette, da har jeg jo ikke noe å tape ? Anonymkode: 522ae...b95 Fordi magi er en grense mellom mennesker og annet vesen som har et destruktiv formål for menneske gjennom ødlegelse og tvang. Det vesenet som entrer menneskekroppen har en makt mennesker ikke rår over eller noen gang vil beherske. Tar de over en kropp er de ødeleggende for offeret. Og får å få denne tjenesten må man ofre til avguder. Magikeren som utøver svart magi må begi seg på djevelske handlinger. Det kommer ikke noe godt av magi. Helvete er alvorlig straff, i en anneon dimensjon og med en kropp som har andre regler. Huden gror og hjernen bobler. Det er bare er lite eksempel, ikke noe jeg unner noen. Endret 12. mars 2018 av omarel
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Be heller til Gud og englene eller prøv å manifestere at du får en kjæreste ved å bruke affirmasjoner etc. Ikke gå på en bestemt person. Hvem sier at man vil faktisk passe sammen med denne personen om man får dem til å elske seg? Det er mange som elsker hverandre som må gå fra hverandre likevel. Anonymkode: ed997...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be heller til Gud og englene eller prøv å manifestere at du får en kjæreste ved å bruke affirmasjoner etc. Ikke gå på en bestemt person. Hvem sier at man vil faktisk passe sammen med denne personen om man får dem til å elske seg? Det er mange som elsker hverandre som må gå fra hverandre likevel. Anonymkode: ed997...a9d Vi har jo vært sammen lenge før, og jeg vet er er sjebnen at vi skal være sammen, men han er for dum til å forstå.. vi gikk ikke fra hverandre fordi vi ikke elsket hverandre, men fordi det ble mye tull i forholdet som nå kunne blitt reparert pga det lange oppholdet. Men det forstår ikke han, at jeg er villig til å glemme. Anonymkode: 522ae...b95
omarel Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Legger ved akademisk leksjoner omhandler magi: 1) 2) https://youtu.be/PxdTvTqgMs0
omarel Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo vært sammen lenge før, og jeg vet er er sjebnen at vi skal være sammen, men han er for dum til å forstå.. vi gikk ikke fra hverandre fordi vi ikke elsket hverandre, men fordi det ble mye tull i forholdet som nå kunne blitt reparert pga det lange oppholdet. Men det forstår ikke han, at jeg er villig til å glemme. Anonymkode: 522ae...b95 Alt annet blir tvang! Hadde du likt hvis noen tvang deg til noe gjenomå leke med ditt hode?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 27 minutter siden, omarel skrev: Fordi magi er en grense mellom mennesker og annet vesen som har et destruktiv formål for menneske gjennom ødlegelse og tvang. Helvete er alvorlig straff, i en annen dimensjon og med en kropp som har andre regler. Huden gror og hjernen bobler. Det er bare er lite eksempel, ikke noe jeg unner noen. Litt drastisk å havne i helvete fordi man utfører en love spell Anonymkode: cb971...a8a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt drastisk å havne i helvete fordi man utfører en love spell Anonymkode: cb971...a8a Var det jeg tenkte å... Anonymkode: 522ae...b95 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 7 minutter siden, omarel skrev: Alt annet blir tvang! Hadde du likt hvis noen tvang deg til noe gjenomå leke med ditt hode? Jeg hadde jo ikke visst om det, så hadde nok bare trodd jeg rett og slett bare vsr forelska, er jo ikke noe man kan styre selv uansett, liksom hvem man blir forelska i. Anonymkode: 522ae...b95
omarel Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt drastisk å havne i helvete fordi man utfører en love spell Anonymkode: cb971...a8a Spør deg selv..hva du må gjøre for å få denne tjenesten fra djinner? Tror du at det er gratis? Alt har en pris og den prisen må du betale. Hva får du? En mann som ikke vet hvorfor jan er tiltrukket av deg. Forkaster sine barn, hvis Han har barn. Første og søstre og alle på en skadelig måte for deg seg og andre. Han kan også ikke gjennekjenne sin familie og venner. Er dette noe du vil? 1
omarel Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde jo ikke visst om det, så hadde nok bare trodd jeg rett og slett bare vsr forelska, er jo ikke noe man kan styre selv uansett, liksom hvem man blir forelska i. Anonymkode: 522ae...b95 Det er ikke slik det fungere. Folk blir innlagt på psykisk institutter og familier sørger. Ingen ting er uskyldig når du entrer mørke mektige krefter. Det er ikke mye av dette i Norge, men tro meg, det er ikke vakkert syn. Endret 12. mars 2018 av omarel 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, omarel skrev: Spør deg selv..hva du må gjøre for å få denne tjenesten fra djinner? Tror du at det er gratis? Alt har en pris og den prisen må du betale. Hva får du? En mann som ikke vet hvorfor jan er tiltrukket av deg. Forkaster sine barn, hvis Han har barn. Første og søstre og alle på en skadelig måte for deg seg og andre. Han kan også ikke gjennekjenne sin familie og venner. Er dette noe du vil? Kan ikke gjenkjenne sin familie og venner? Hva snakker du om ? Barn ? Nei han har ikke barn. Jeg har aldri hørt om noen som ikke kjenner igjen sin egen familie og venner, annet enn når de har havnet i en ulykke og mistet hukommelsen. Anonymkode: 522ae...b95
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, omarel skrev: Spør deg selv..hva du må gjøre for å få denne tjenesten fra djinner? Tror du at det er gratis? Alt har en pris og den prisen må du betale. Hva får du? En mann som ikke vet hvorfor jan er tiltrukket av deg. Forkaster sine barn, hvis Han har barn. Første og søstre og alle på en skadelig måte for deg seg og andre. Han kan også ikke gjennekjenne sin familie og venner. Er dette noe du vil? Det er vel ikke djinner som driver med slikt? Jeg tenker mer at om det er meant to be (en spesifikk person eller bare generelt), så hjelper universet eller Gud med å få litt fortgang på prosessen. Hvis det ikke hjelper, nei da var ikke den personen rett for deg eventuelt at man ikke var ment å finne hverandre på den måten. Eventuelt at slikt ikke fungerer og at det bare er uskyldig morro Jeg tror ikke det fungerer, men jeg har selv bedt til Gud og henvist meg mot universet angående mitt kjærlighetsliv. Tror dette bunner i forskjellig livssyn/religioner. Anonymkode: cb971...a8a
omarel Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke gjenkjenne sin familie og venner? Hva snakker du om ? Barn ? Nei han har ikke barn. Jeg har aldri hørt om noen som ikke kjenner igjen sin egen familie og venner, annet enn når de har havnet i en ulykke og mistet hukommelsen. Anonymkode: 522ae...b95 Det er folk som blir helt blinde når de er med den de har blitt bundet sammen i magi. Ikke at de ikke ser men at de forkaster sine egne. Det verste er "tjeneren" av demonen blir forelsket i menneske. Der er katastrofe. For da har du en demon som nekter å forlate en kropp. Tro meg det er mer ulemper enn fordeler. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, omarel skrev: Det er folk som blir helt blinde når de er med den de har blitt bundet sammen i magi. Ikke at de ikke ser men at de forkaster sine egne. Det verste er "tjeneren" av demonen blir forelsket i menneske. Der er katastrofe. For da har du en demon som nekter å forlate en kropp. Tro meg det er mer ulemper enn fordeler. Jeg er villig til å ofre alt for at han skal komme tilbake. Hadde jo aldri gått ifra han eller noe. Anonymkode: 522ae...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå