Gå til innhold

Sandwitch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage meg en god milkshake i kveld og har lyst på en god sandwitch(skrives det sånn?!) til..

Noen gode oppskrifter... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Ost, skinke, paprika, majones, salat og agurk.

* Salat, majones, grillet kylling i strimler, løk og mais.

* Salat, egg, tomat, salami.

* Salat, italiensk salat, kokt skinke.

* BLT: stekt bacon, tomat, salat og majones.

* Salat, ovnsbakt postei, sprøstekt bacon, champignon, sylteagurk.

* Kylling, blåmuggost, sopp og salsa.

Skrevet

Gode tips fra Arkana - jeg trenger ikke å legge til mye bortsett fra at det skrives sandwich... :wink:

Skrevet

Mmm.. kjempegodt.. men jeg har lest et sted at man kan steke loffskivene med litt hvitløk, og at skinken oxo kan stekes i panna..noen som har smakt dette?har du prøvd det arkana? Skal jeg bare presse hvitløk og legge det i panna da eller? Noe annet krydder som er godt på?

*Dårlig fantasi*selv :)

Skrevet

Sandwitch er det jeg spiser...;)

Jeg bruker å riste skivene i brødristeren og gni et overskåret hvitløkfedd over skivene før jeg legger pålegget på. Skal jeg bare være hjemme og dille hender det at jeg presser ett fedd hvitløk, som jeg smører på skivene i lag med f.eks sennep og så dynger på med pålegg.

Skrevet

mmmm. ble frista av oppskriftene dine arkana :) vet du hva slags majones de vanligvis bruker på sandwichene? er ikke så glad i vanlig majones....

Skrevet
mmmm. ble frista av oppskriftene dine arkana :) vet du hva slags majones de vanligvis bruker på sandwichene? er ikke så glad i vanlig majones....

Vet ikke hvilken majones Arkana bruker(naturlig nok ;)) men du kan bytte ut majonesen med urtedressing, enten hjemmelagd eller ferdigkjøpt.

Skrevet

Min personlige mening er at Hellman's majones er det beste på sandwich. Du får kjøpt den på gode dagligvareforretninger.

Og til Heidi, du kan godt steke skinkeskivene i panne med litt presset hvitløk. Det er kjempegodt.

Skrevet

I tillegg til det Arkana sa:

- røkelaks, eggerøre og agurk

- salat, krepsehaler/reker, majones, akurk, løk, mais, paprika

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...