AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Kom hjem som vanlig etter jobb i ettermiddag og det ligger en dildo i dusjen.... Mannen står opp etter jeg har dratt og har morgenstunden for seg selv mandager før han må på jobb. Kjenner jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, for han er virkelig ikke typen til å leke seg med sånt... Han har sikkert glemt å rydde opp etter seg. Skal jeg sende på han en melding, eller skal jeg late som ingenting og se hva som skjer når han kommer hjem snart? 🙂 Ikke er den særlig vasket heller... Anonymkode: e3920...084
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Hadde bare latt den ligge. Gidder ikke vaske andres dildo med bæsj på. Så kan dere jo ta en prat om hverandres seksuelle preferanser. Anonymkode: cd31e...008 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Åh så mye gøy du kan ha det! Ta det helt casual og nevn det plutselig;) Anonymkode: 07c2d...8ea 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 begynner å bli gammalt du... Anonymkode: 3ec63...efd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Følg etter han når han går inn og ta han på fersken når han kommer ut, skikkelig festlig. Du må oppdatere oss på hva som skjer her i kveld altså. Anonymkode: a62be...00e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kom hjem som vanlig etter jobb i ettermiddag og det ligger en dildo i dusjen.... Mannen står opp etter jeg har dratt og har morgenstunden for seg selv mandager før han må på jobb. Kjenner jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere, for han er virkelig ikke typen til å leke seg med sånt... Han har sikkert glemt å rydde opp etter seg. Skal jeg sende på han en melding, eller skal jeg late som ingenting og se hva som skjer når han kommer hjem snart? 🙂 Ikke er den særlig vasket heller... Anonymkode: Du får buste han da... Har dere prøvd å dele en kaktus? Litt ømt men setter en ekstra spiss på sexen🤡 (se! Det er en rød klovn) Anonymkode: 3c44d...92c
GammelSierraFan Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Kanskje han skulle vaske dildoen din mens han allikevel var i dusjen, for å være grei, men glemte å ta den med ut.
Ichiko Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 Nå begynner KG-trollene å bli så dårlige at de må dra fram gamle tråder.. 3
Rotemor Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Ikke rart han holder det skjult med en kjæreste som sterkt vurderer å ydmyke han. Det finnes ord for sånn oppførsel og de er ikke positive.
asiangirl89 Skrevet 13. mars 2018 #11 Skrevet 13. mars 2018 Her er det veldig tydelig at mannen din liker rumpesex. Du kan jo alltids ta en liten prat med han, og se om dere kan utforske litt sammen. Det som bekymrer meg mest er derimot at han ikke vasket den. Viktig med intimhygene! Hilsen asiangirl89
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mars 2018 #12 Skrevet 13. mars 2018 Kjøp dobbeldildo og kos dere sammen. Gjør det til en gave til ham, og en forløsning (pun intended) for forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå