AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Hvor kan man ta fine bilder til CV i Oslo uten å booke en hel fotoseanse til 3000,-? Jeg vil gjerne ta bilder hos noen som er flinke med lys og kanskje retusjerer litt. Jeg ser aldri fin ut på bilder. Anonymkode: 9a09d...b67
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Du trenger ikke bilde på CVen, men sjekk oslofoto.as. Anonymkode: 9e8fc...d55
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Haha, har en selfie på CV’en, har alltid kapra supre jobber. Anonymkode: 69feb...ebb
sonush Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Bilder til CV er anbefalt å være nøytrale. Hvis du absolutt vil ha bilde så kan du jo bruke vanlige passbilder, tatt hos fotograf.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Bare ikke betal fotografen i forkant. Prøv å finn en som bare tar betalt hvis du kjøper bildet, og eventuelt gjør resten til fast timebetaling. Jeg var hos Moment på Majorstua og var dum og betalte på forskudd mot at heksa lovte dyrt og hellig at hun var kjempeflink til å få frem gode blinkskudd, og at hun ville ta seg god tid. Vel, hun fikk ikke frem noe godt bilde og ga seg etter rundt 15 minutter. De nærmere 2000 kronene jeg hadde betalt i forkant kunne jeg bare se langt etter, og bilder jeg har tatt av meg selv er bedre enn de hun tok. Pent gjort mot noen som kanskje ikke har arbeidsinntekt.... Tror ikke heller man trenger foto på CV, har aldri hatt det, men får jo intervjuer allikevel. Anonymkode: fc0f4...1be
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Vil jo ha et profft bilde jeg også kan bruke i andre sammenhenger som LinkedIn. Skjønner at jeg ikke MÅ ha det. Er derfor jeg ikke ønsker å bruke 3000,- på 1,5 times fotosession. Tenker det kan være positivt med et fint bilde for å bli synlig i bunken. TS Anonymkode: 9a09d...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå