AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Synes du det er kjipt? Eller tenker du ikke noe særlig over det? Anonymkode: e0b70...984
Nuttery Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Aldri gått flere dager mellom hver gang vi har pratet sammen. Det hadde ikke vært aktuelt for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 9 minutter siden, Nuttery skrev: Aldri gått flere dager mellom hver gang vi har pratet sammen. Det hadde ikke vært aktuelt for min del. Hadde du droppet en person som ikke tok initiativ på flere dager? Anonymkode: e0b70...984
Nuttery Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du droppet en person som ikke tok initiativ på flere dager? Anonymkode: e0b70...984 Det er litt avhengig av grunnen til at han ikke tok kontakt, hvor «seriøse» vi var, og om det hadde skjedd flere ganger. Hadde feks en forelder skadet seg, det hadde vært helt kaos på jobben med mye overtid e.l hadde det vært okei, selv om jeg liker å tro at man får klemt inn en liten SMS hvis man virkelig vil. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 8 minutter siden, Nuttery skrev: Det er litt avhengig av grunnen til at han ikke tok kontakt, hvor «seriøse» vi var, og om det hadde skjedd flere ganger. Hadde feks en forelder skadet seg, det hadde vært helt kaos på jobben med mye overtid e.l hadde det vært okei, selv om jeg liker å tro at man får klemt inn en liten SMS hvis man virkelig vil. Men jeg spurte menn, ikke kvinner:) Anonymkode: e0b70...984 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Er i en sånn situasjon selv, bare at jeg er jente. Har vel sendt 2-3 snaps (vil ikke mase om han ikke vil ha kontakt) uten å få svar, så nå bare lar jeg ligge (ikke hørt noe på tre dager). Burde vel ha spurt hvorfor, men føler bare at han gosther meg... Utrolig synd egentlig for jeg liker uten utrolig godt, ikke lenger betatt, men litt så forelsket😔 Så ja, er kjipt. Anonymkode: 5d94e...ba5 1
Kreator Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Hvis man startet datingen med hyppige meldinger (på en måte som tilsier at ingen av partene har jobber/livssituasjoner som gjør det vanskelig), så er fire dager uten kontakt (forutsatt at du selv har sendt en melding eller to) et klokkeklart signal på at jenta har mistet interessen eller er busy med noen andre. Da takker jeg som regel høflig for samtalen, og i halvparten av tilfellene bekreftes mistanken og i resten hører jeg aldri noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Jeg syntes det er slitsomt å ha kontakt hver dag. To dager på rad også fire fem dager stillhet er helt ok, eller et par ganger i uka. Mener ikke noe personlig med det, så det er irriterende med menn som skal overtolke det og bli dramaqueens. Hilsen kvinne Anonymkode: 19a32...a54
Kreator Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syntes det er slitsomt å ha kontakt hver dag. To dager på rad også fire fem dager stillhet er helt ok, eller et par ganger i uka. Mener ikke noe personlig med det, så det er irriterende med menn som skal overtolke det og bli dramaqueens. Hilsen kvinne Anonymkode: 19a32...a54 Det er en plutselig forandring i kontaktmønsteret som er det røde flagget, ikke hyppigheten i seg selv. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, Kreator skrev: Det er en plutselig forandring i kontaktmønsteret som er det røde flagget, ikke hyppigheten i seg selv. Så null problem med en kvinne som tar kontakt en gang i uken? Anonymkode: e0b70...984
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, Kreator skrev: Det er en plutselig forandring i kontaktmønsteret som er det røde flagget, ikke hyppigheten i seg selv. Ja det er jeg delvis enig i, med mindre man for eksempel nettopp har vært på besøk hos den andre og rundt hverandre 2-3 dager i strekk. Da er det greit og naturlig med litt pusterom, og ikke nødvendigvis en drøss av meldinger igjen dagene etter der igjen, selvom man har melda hver dag frem til besøket. Anonymkode: 19a32...a54
Kreator Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så null problem med en kvinne som tar kontakt en gang i uken? Anonymkode: e0b70...984 Så lenge vi snakker om utvekslinger og ikke enkeltmeldinger (en kort melding i uka), så er ikke det noe problem i seg selv. Men hvis kvinnen samtidig krever 10-12 utvekslinger før hun vil date, så er oddsene rimelig dårlige for å date meg i hvertfall ja.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 I begynnelsen prater man jo mye og ofte, som om man ikke har andre hobbyer eller må jobbe på jobb. Så går roer det seg litt og man sender melding kanskje morgen og kveld. Anonymkode: 62b2d...429
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 Jeg takler det helt greit, men jeg er ikke interessert i den typen relasjon. Anonymkode: 2f47d...e77
Gjest Minesveiper Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 (endret) Det hadde gått fint ts så lenge du hadde kommunisert at du faktisk er interessert. Jeg hadde tatt deg på ordet og følt meg trygg selv om du ikke sendte meldinger hele tiden. Folk er forskjellige så jeg hadde hatt forståelse for at man ikke har særlig behov for å sende meldinger. Noen liker bedre at man heller ringer og snakker. Det er ikke noe stress, men det er litt viktig at du gjør det klart at du er interessert. Normalen er at damer som er interessert snapper og sender meldinger Hvis man møter en som er veldig stille så er første tanke at hun ikke er særlig interessert, og da gir man henne opp. Endret 12. mars 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Godt voksen mann her. Som Minesveiper sier, så lenge det er kommunisert interesse så går det bra. Det kan også være en ide å snakke om hvordan dere kommuniserer, og hvordan dere skal tolke den andres hyppighet og mønster. Anonymkode: ca331...68a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #17 Skrevet 13. mars 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Synes du det er kjipt? Eller tenker du ikke noe særlig over det? Anonymkode: e0b70...984 Går helt fint. ''SMS-maraton'' er jeg ikke fan av. Bruker kun chatt for å avtales treff. Anonymkode: 6fb3c...f11
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2018 #18 Skrevet 15. mars 2018 På 12.3.2018 den 18.22, AnonymBruker skrev: Er i en sånn situasjon selv, bare at jeg er jente. Har vel sendt 2-3 snaps (vil ikke mase om han ikke vil ha kontakt) uten å få svar, så nå bare lar jeg ligge (ikke hørt noe på tre dager). Burde vel ha spurt hvorfor, men føler bare at han gosther meg... Utrolig synd egentlig for jeg liker uten utrolig godt, ikke lenger betatt, men litt så forelsket😔 Så ja, er kjipt. Anonymkode: 5d94e...ba5 Vet akkurat åssen det er... men det med at vedkommende ikke svarer på Snap kan være at han ikke liker det så godt. Selv er jeg svært lite aktiv der. Men svarer han på andre steder ? Anonymkode: c17f9...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå