AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Vi har en baby på 7 mnd. Vi har slitt en del etter at hun kom til, som mange andre. Jeg har gått til behandling for fødselsdepresjon noe som tæret veldig på forholdet. Jeg har følt meg litt bedre den siste tiden, men nå kommer plutselig reaksjonen fra mannen. Han sier han er usikker på veien videre og vi kan ikke planlegge noe framover i tilfelle vi ikke skulle være sammen lenger. Jeg merker at dette sliter veldig på, og jeg strever med å fungere ordentlig. Har noen opplevd noe lignende? Fikk dere hjelp, fungerte det? Eller endte dere opp med å gå fra hverandre? Vet ikke hva det lureste er å gjøre i denne situasjonen, men er lite holdbart for meg og jenta vår og bli boende i dette. Men jeg vil jo sårt at det skal fungere og 😢 familien min bor i andre kanten av landet, så vanskelig å dra dit og på sekundet... Anonymkode: 6113b...39b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Jeg ville anbefalt parterapi, jeg. Det kan hjelpe for begge med å få satt ord på ting og råd om hvordan man kan løse dette. Dere har hatt det tøft og det er dumt å ta store beslutninger når man står midt i det. Håper mannen din ser dette også. Har man barn sammen er det i alle fall lurt å prøve alt før man gir opp. Anonymkode: b8c87...473 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Å få barn er krise. En utfordring å gå fra å være to til tre. Dere burde ikke ta noen avgjørelse om å gå fra hverandre nå. Anonymkode: f0bbe...c71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå