AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Som overskrift sier, hvordan gi slipp på ting? Hvordan gjør du det? Klarer du å gi slipp på ting du ønsker, og når du ønsker det?Enten det er tanker om ting, hendelser, personer? Noen kan lett si: ikke tenk på det, gi slipp. Vet om mange som står i noe man vil gi slipp på. Og alt man vil er å la være å tenke på eksempelvis hendelsen. En hendelse som eksempelvis ikke kan gjøres noe med men gir tankebry og uro. Noen sier man legger bak seg ting når man er klar for å gå videre. Hva med når personen virkelig ønsker å gå videre og stoppe å gi ting tanker, men ikke klarer det. Selv om man er klar for det og så virkelig ønsker det. Er det noen som får til å forklare hvordan de klarer å gi slipp? For det er ofte lettere sagt enn gjort! Hadde vært fint å høre hvordan løser det å gi slipp! Anonymkode: aae8b...f4e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #2 Skrevet 14. mars 2018 Ingen som klarer å gi slipp? Anonymkode: aae8b...f4e
Skorstein Skrevet 14. mars 2018 #3 Skrevet 14. mars 2018 Ta tiden til hjelp, det må gå over av seg selv ellers kan man få hjelp av noen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #4 Skrevet 14. mars 2018 Sett nye mål og skift fokus. Anonymkode: 2f33d...580 1
Gjøksuppe Skrevet 14. mars 2018 #5 Skrevet 14. mars 2018 Etter jeg kom til tro på Jesus har jeg klar å legge fra meg og tilgi de ting som før var umulig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå