Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har aldri tidligere trengt å stille så store krav til deo. Svettet aldri mye før. Nå er jeg 39, har hatt fire fødsler og vært gjennom en utbrentfase. Av en eller annen grunn svetter jeg mer. Det gjør meg stressa. Vil ukke lukte svette. Har flere opplevd det samme? Og har noen tips til en god deo? 

Akkurat nå brukt H.Rubenstein og den lukter honningaktig og mer svette egentllig.

På forhånd takk!

Anonymkode: 27021...dd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne liker jeg. 

Screenshot_20180312-163809.png

Anonymkode: b0eaa...368

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nivea. Den som varer 48 timer, den virker bare en 12-16 timer på meg (Men ingen andre 48 timers deo varer så lenge på meg) men den holder meg tørr og lukter godt nesten hele dagen.

Anonymkode: 19bc9...4d0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er også avhengig av skikkelig effektive deodoranter, og har prøvd mye. De som fungerer for meg er faktisk å få kjøpt i matbutikkene. Jeg foretrekker Sterilan Oxygen dry (eller er det oxygen fresh?) stick. Hvit og rosa emballasje. Synes stick er tørrest og best å påføre. 

Min nr 2 er en roll on fra Sanex (micro talc extra control ett eller annet). 

Endret av Ullvott
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne gjør sånn at du ikke svetter. Jeg bruker bare denne. Får den på Cubus også.

https://www.vita.no/yerka-deodorant-50-ml

Anonymkode: b74c6...04f

Den har jeg også hørt om, men aldri prøvd. Med fare for å spore litt av her, men jeg leser kundevurderingene: Hvis man skal stole på hun første varer en slik flaske i omtrent 25 år. Da er det jo festlig at de to under henne skriver at produktet er for dyrt. Med en pris på 250 kroner koster produktet altså 10 kroner per år. Billigere deo får man ikke :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Rituals! Har masse gode produkter og deoen deres passer veldig bra for meg ihvertfall! 

Anonymkode: 90304...c58

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk antiperspiranter for menn, de funker bedre. Bruker riktig nok en som er duftfri, da jeg ikke ønsker å lukte "mann". Sterilan har en grei en. 

Skrevet

variant_634511.jpg.fcb22323bb1556eb898a770092be6cb2.jpg

Denne! Det er den beste jeg har prøvd. Stort pluss for at den er helt vegansk og ikke testet på dyr.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne gjør sånn at du ikke svetter. Jeg bruker bare denne. Får den på Cubus også.

https://www.vita.no/yerka-deodorant-50-ml

Anonymkode: b74c6...04f

Denne virker på meg i alle fall, men det er litt stress å huske på hvor ofte man skal påføre og ha med seg på reise. Anbefaler den likevel om sommeren når man gjerne går i tskjorter eller andre materialer som svette viser godt gjennom. Man må bare huske på å ikke bruke den mer enn 2-3 ganger ukentlig, ikke etter man har barbert seg, og påføre den kvelden før.

Ellers bruker jeg Nivea 48h dry comfort antiperspirant. Problemet mitt er ikke at svetten lukter, men at jeg får svetteringer i alle mulige klær etter 5 min, og det virker den perfekt mot. 

Anonymkode: 294e0...194

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle gode svar så langt! Se tar jeg med meg.❤

Anonymkode: 27021...dd2

Skrevet

Kicks sin egen med rosa kork er den beste jeg har prøvd! Lukter utrolig godt og holder deg tørr og luktfri. Ellers har Rituals gode deoer. Ingen av disse tester på dyr. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd ALT! Stop24, Yerka, alle deodoranter jeg kom over. Etter anbefaling fra ei venninne leter jeg ikke mer! Har ikke vært fuktig, svettet under armene eller luktet siden jeg startet m denne for flere år siden! Ikke kast bort tid og penger mere damer og herrer. Forsøk Michum, du vilaldri angre. Ikke svir den, parfymeri og nesten for god være sann 😃

Anonymkode: 7d8b9...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...