Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med gifte menn?  I løpet av 6 mnd har jeg blitt sjekket opp av 3 gifte menn. Altså;  de sier at de skal flytte fra de slemme konene sine.    Jeg trur jeg dauer av latter snart!  ...eller , jeg blir egentlig litt redd for at alle menn er slik!  Kan hende kvinner også er slik men det vet jeg ingenting om :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vi må gjøre når vi får sånne henvendelser er å si "Okei, gi meg telefonen din så får du nummeret mitt, samtidig ringer jeg opp kona di å spør om det du sier er sant først". Så slutter de nok med disse løgnene en etter en og advarer hverandre mot samme strategi og forsøk på utroskap.

Anonymkode: 9fb0c...3d2

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, Snacks skrev:

Hva er det med gifte menn?  I løpet av 6 mnd har jeg blitt sjekket opp av 3 gifte menn. Altså;  de sier at de skal flytte fra de slemme konene sine.    Jeg trur jeg dauer av latter snart!  ...eller , jeg blir egentlig litt redd for at alle menn er slik!  Kan hende kvinner også er slik men det vet jeg ingenting om :)

Hvor er det du treffer disse gifte mennene? Bare 3 stk. på 6 mnd. er ikke så veldig mye, hvis du er litt ute. Det du må huske at populasjon av gifte menn er lagt flere enn 3 stk. Du kan tenke på alle de gifte mennene som ikke prøver seg på deg eller andre kvinner hvis du trenger å dempe frykten for alle menn er slik.

Gifte menn av den typen du beskriver er rimlig desperate og prøver seg på omtrent alt de finner av kvinner, og blir avvist omtrent alltid. Så det er ikke få kvinner som har blir utsatt for sjekkeforsøk av de tre mennene du har truffet.

Hvor mange single menn har prøvd seg på deg?

• Liker 1
Skrevet

Du er ihverfall ikke en av de tøsene som går rett på og tror du er en special snowflake 😂 Det er dessverre mange damer som går rett på og innleder et forhold menn som er "på vei ut" av et såkalt dårlig forhold hvor kona er den store stygge ulven. Han på sin side er bare bedårende og en utrolig flott mann du absolutt bør satse på😁 Neh,spring når du møter på dem, eller som en over sier,ring kona og spør om det er sant.  

Hadde alle menn og kvinner som møter en som er i et forhold gjort det, istedet for å ta de som de møter på ordet, så kunne de alle vært spart for mye dritt.  Kommer aldri i mitt liv til å stole på en gift mann som prøver seg. De trenger vel egentlig bare spenning og bekreftelse, tenker jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Disse 3 gjør du til representativ for alle gifte menn? Hvor mange gifte menn tror du at du har møtt i løpet av de 6 mnd som ikke har giddet å kaste et blikk på deg? Noen 100 kanskje? 1000?

En annen ting er at menn gjerne prøver sånt på damer de ser på som et enkelt offer. Så jeg ville kanskje vurdert hvordan du fermstår om jeg var deg. Om du ikke er ute etter "dum og lettlurt"-looken da.

Anonymkode: 55fb4...b7b

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, Snacks skrev:

De færreste gifte menn holder på sånn, så ikke døm alle bare fordet du har truffet på noen råtne epler

• Liker 2
Skrevet

Gifte menn (spesielt i Bergen) tenker at de fortjener littegrann ekstra sex når kona er sur, dum, teit, gravid, lesbisk osv osv.. 

Jeg har opplevd å få kjeft av gifte menn fordi jeg ikke ønsker å ligge med de.  

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse 3 gjør du til representativ for alle gifte menn? Hvor mange gifte menn tror du at du har møtt i løpet av de 6 mnd som ikke har giddet å kaste et blikk på deg? Noen 100 kanskje? 1000?

En annen ting er at menn gjerne prøver sånt på damer de ser på som et enkelt offer. Så jeg ville kanskje vurdert hvordan du fermstår om jeg var deg. Om du ikke er ute etter "dum og lettlurt"-looken da.

Anonymkode: 55fb4...b7b

Hmm...så da er det min skyld at gifte menn ikke bryr seg om de er utro eller ikke? Siden jeg hadde på meg en lekker kjole og så litt småsexy ut!  Nei jeg skal ha på meg noe mere usexy neste gang jeg skal ut på byen så de stakkarene ikke blir så fristet! :fnise:  Det har vel ingen betydning hvordan jeg ser ut eller fremstår!  Gifte menn har avlagt en ed på "gode og vonde"-dager og de er ikke mye til mannfolk når de er så uærlige!  Både mot sin kone og andre potensielle kvinner/offer :laugh:  

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, wintergirl skrev:

Du er ihverfall ikke en av de tøsene som går rett på og tror du er en special snowflake 😂 Det er dessverre mange damer som går rett på og innleder et forhold menn som er "på vei ut" av et såkalt dårlig forhold hvor kona er den store stygge ulven. Han på sin side er bare bedårende og en utrolig flott mann du absolutt bør satse på😁 Neh,spring når du møter på dem, eller som en over sier,ring kona og spør om det er sant.  

Hadde alle menn og kvinner som møter en som er i et forhold gjort det, istedet for å ta de som de møter på ordet, så kunne de alle vært spart for mye dritt.  Kommer aldri i mitt liv til å stole på en gift mann som prøver seg. De trenger vel egentlig bare spenning og bekreftelse, tenker jeg.

:skratte:

Enig i dette (som burde vært helt åpenbart for alle)

Anonymkode: 38cf1...9e0

Skrevet (endret)
13 minutter siden, Snacks skrev:

Hmm...så da er det min skyld at gifte menn ikke bryr seg om de er utro eller ikke? Siden jeg hadde på meg en lekker kjole og så litt småsexy ut!  Nei jeg skal ha på meg noe mere usexy neste gang jeg skal ut på byen så de stakkarene ikke blir så fristet! :fnise:  Det har vel ingen betydning hvordan jeg ser ut eller fremstår!  Gifte menn har avlagt en ed på "gode og vonde"-dager og de er ikke mye til mannfolk når de er så uærlige!  Både mot sin kone og andre potensielle kvinner/offer :laugh:  

Enig med deg. 

Det er helt urelevant hvordan er kledd osv. Det er de mennene som gjør et dårlig valg, samme hvor sexy eller flott de syns du er så gir det dem ikke rett til å være utro.

Endret av Tba
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Minitroll skrev:

Gifte menn (spesielt i Bergen) tenker at de fortjener littegrann ekstra sex når kona er sur, dum, teit, gravid, lesbisk osv osv.. 

Jeg har opplevd å få kjeft av gifte menn fordi jeg ikke ønsker å ligge med de.  

Jeg vet ikke helt... Er hun lesbisk så kan jeg glatt se gjennom fingrene med at han søker "ekstra" sex utenom henne, som han ikke får eller noensinne vil få, sex av.

Anonymkode: bdd0c...f31

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt... Er hun lesbisk så kan jeg glatt se gjennom fingrene med at han søker "ekstra" sex utenom henne, som han ikke får eller noensinne vil få, sex av.

Anonymkode: bdd0c...f31

ja, men det er jo ikke alltid konen er lesbisk selv om mannen sier det. Noen sier hva som helst for å få ligge med andre.

Skrevet
21 timer siden, Snacks skrev:

DE prøver seg på å få i både pose og sekk. Konemor som skaper redet der hjemme og så en litt spennende elskerinne på sidelinja.

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

:skratte:

Enig i dette (som burde vært helt åpenbart for alle)

Anonymkode: 38cf1...9e0

Ja tenk, noen damer går faktisk rett på og tror de har fått seg litt av en catch. Han velger jo tross alt henne fremfor sin kone. De må jo ta i mot komplimentet.  For en fin fyr tenker de og den sinna kona er bare sjalu tenk :laugh:

Noen er rett og slett bare dumme.... eller desperate.

Endret av wintergirl
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...