AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg kom tilfeldigvis over en nettbutikk da jeg surfet litt i morges. Og i butikken er det massevis av klær jeg kunne tenkt meg, jeg sliter litt med å finne ting som passer min alder og fasong i de vanlige butikkene. Dessuten er prisene gode. De har tilsynelatende mengder av veldig gode reviews, men jeg vet hvor lett det er å manipulere sånne ting. Noen som har handlet der? Anonymkode: b6363...bf9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom tilfeldigvis over en nettbutikk da jeg surfet litt i morges. Og i butikken er det massevis av klær jeg kunne tenkt meg, jeg sliter litt med å finne ting som passer min alder og fasong i de vanlige butikkene. Dessuten er prisene gode. De har tilsynelatende mengder av veldig gode reviews, men jeg vet hvor lett det er å manipulere sånne ting. Noen som har handlet der? Anonymkode: b6363...bf9 Husk i hvert fall på tollen og frakten, det blir fort penger ut av det. Selv kjøper jeg mye på aliexpress, og mange plagg er overlappende, men uten frakt. Anonymkode: 10b89...993
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Husk også på at det er toll på enkelte typer klær. Dette kommer på toppen av mva. Anonymkode: 3c788...13c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #4 Skrevet 13. mars 2018 Toll og moms vet jeg om, men takk likevel. Men er det ingen som har handlet hos Airydress? ts Anonymkode: b6363...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå