Gå til innhold

Damer som liker menn. Mann eller sjokolade?

Anbefalte innlegg

Gjest Bifftomat
Skrevet

Hvis du bare kunne velge en av delene, livet ut, hva hadde du valgt? Bare damer som liker menn har lov til å svare.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bifftomat
Skrevet

Synes for så vidt dette er en merkelig problemstilling, men hørte noen diskutere det.

Skrevet

Absurd problemstilling, men jeg ville valgt mannen min. Og jeg er skikkelig skikkelig glad i sjokolade, bare så det er sagt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klarer meg veldig bra uten noen av delene. Selvvalgt singel og liker ikke sjokolade.

Anonymkode: e4f15...f31

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg måtte velge mellom mann og sjokolade så hadde selvsagt valget falt på sjokolade. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Menn. Jeg kan alltids spise en annen type godteri. 

AnonymBruker
Skrevet

Sjokolade ;) 

Anonymkode: 826b9...ab1

Gjest Bifftomat
Skrevet
5 minutter siden, Ullvott skrev:

Absurd problemstilling, men jeg ville valgt mannen min. Og jeg er skikkelig skikkelig glad i sjokolade, bare så det er sagt. 

Enig med deg at det høres tullete ut. Ser ikke hvorfor det ene skal utelukke det andre.

Men ble nysgjerrig på om noen faktisk ville valgt sjokolade over mannen sin. Håper ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sjokolade, men hadde valgt en mann.

Anonymkode: 34d77...589

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Bifftomat said:

Hvis du bare kunne velge en av delene, livet ut, hva hadde du valgt? Bare damer som liker menn har lov til å svare.

Kommer jo an på mannen og sjokoladen.

Anonymkode: ae5ea...5f7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde valgt mannen min. Men hadde savnet sjokolade noe inni granskauen.

Anonymkode: 5d3ae...8f2

Skrevet

Huff, vanskelig! Jeg har ikke noe tro på at jeg kunne klare meg uten sjokolade, for det forsøker jeg hver uke, så jeg måtte nok velge bort mann. Og funnet meg en dame. :)

Skrevet

Betyr det ingenting med sjokolade i? Typ aldri mer sjokoladekake eller sjokoladefondant, sånn resten av livet? :overrasket: Hva er det for en syyk problemstilling? :sur:

Skrevet

Jeg liker ikke sjokolade. Har mer sansen for menn.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Arktis said:

Betyr det ingenting med sjokolade i? Typ aldri mer sjokoladekake eller sjokoladefondant, sånn resten av livet? :overrasket: Hva er det for en syyk problemstilling? :sur:

Det lurer jeg også på. Hva med kakao? Er matretter som inneholder kakao lov?

Uansett hadde jeg vel endt opp med en mann, kanskje. Det har mer innvirkning på livet mitt å leve enslig enn å ikke spise sjokolade.

Er det lov å spise sjokolade fram til jeg finner meg en mann? :fnise:

Anonymkode: 0ae67...c4b

AnonymBruker
Skrevet

Det var en skikkelig vanskelig problemstilling, men kjærlighet er til sist viktigere enn sjokolade. Jeg elsker sjokolade

Anonymkode: 2600d...b21

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. Hva med kakao? Er matretter som inneholder kakao lov?

Uansett hadde jeg vel endt opp med en mann, kanskje. Det har mer innvirkning på livet mitt å leve enslig enn å ikke spise sjokolade.

Er det lov å spise sjokolade fram til jeg finner meg en mann? :fnise:

Anonymkode: 0ae67...c4b

Haha! Åhnei, ikke varm sjokolade, det er jo det beste som finns. :grine: 

Det var lurt, tenker jeg hadde stappet i meg sjokolade i en uke og gått for en MANN, laget av sjokolade. :lur: 

Vanskelig valg...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanskelig valg i det hele tatt. Hadde lett valgt kjæresten min. Det finnes MYE annen god mat i verden, men bare en av han ;) 

Anonymkode: b816d...30f

Skrevet

Hadde valgt bort sjokolade, selvsagt. Det finnes andre søte ting å ete, men det finnes ingenting annet enn menn man kan ha det så nært og intenst morro med i senga eller sitte i armkroken til osv. (For heterofile.)

Synes litt synd på dem som oppriktig svarer at de heller vil ha sjokolade enn et intimt forhold til et annet menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Potetgull :) 

Anonymkode: 35202...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...