AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Når man vet at de fortsatt er single , og det egentlig aldri var noen spesiell grunn til at man sluttet å ha sex? Man likte hverandre og hadde det alltid gøy sammen, men pga omstendigheter som ikke hadde noe med hverandre å gjøre så ble det bare aldri noe mere ut av. Og man vet at personen(e) ikke hadde sagt nei til sex igjen om sjansen og anledningen bydde seg. Selvom det er flere år siden... Bør man holde igjen intensjonen sin for å generere mer spenning og gjøre seg selv mer interessant/aktuell, eller får man like stor suksess ved å være ganske rett frem og rett på sak? Kan det å gå ganske rett på sak gjøre en mer uinterressant, fordi jakten er det mest pirrende for mannen, og han vil se på en som billig om jenta er den som tar initativ? Hvordan måte av disse fremgangsmåtene er best? A) Hvis man tar kontakt på sosiale medier som om ingenting er anderledes, småprate og avtale å ta en øl: 1) møtes og vente på at han tar initativ til flørting, så man kanskje må møtes flere ganger og la det gradvis eskalere med innblandet usikkerhet fra begge sider 2) eller møtes og ta iniativ til flørting selv og hvis det blir møtt positivt være tydelig og spørre om han vil bli med hjem? Liksom hvor akseptert er det å forvente at man bare kan starte å flørte igjen med en gang? Bør man vente å se an hva han gjør, kan det være litt innbilsk å forvente at det er ok å flørte, og bør holde det på et vennenivå i starten? B) Eller bør man gå litt mer seriøst frem og pleie kontakten på nytt igjen over tid, snakke om livet og fortiden og fremtiden, bli kjent på nytt og se om det oppstår noe ny gnist: 1) Snakke sammen som gamle venner og vise interesse for den andres liv og starte dating på scratch trinn for trinn 2) eller møtes og snakke som før, og ta opp temaet "oss" og spørre om han kunne tenke seg å starte der vi slapp? Jeg tenker ikke på noe som nødvendigvis skal bli noe forhold, men at man har sex og gøy en gang i blandt, sånn som man hadde før. Tips til andre strategier? Skriv om du er mann som deler hvordan du ville foretrukket om en tidligere sexpartner ville ha deg igjen, eller kvinne som deler hvordan du ville gått frem eller åssen du har hatt suksess på å gå frem. Anonymkode: 8e5ae...40c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Selve kontakten har vært jevnlig disse årene, sporadisk, via sosiale medier og tilfeldige treff via felles venner et par ganger årlig forresten, men ikke noe seksuell kontakt på flere år. Anonymkode: 8e5ae...40c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Om du er sikker på at han er singel ville jeg kjørt rett på. Jeg misliker "spill" selv, og jeg er jente. Vil noen ha meg, eller jeg vil ha noen, sier jeg det rett ut. "Øl og sex i kveld?" er en helt grei start. Verste du kan få er et nei. Om han ikke kan den kvelden vet han i alle fall at du er interessert og tilgjengelig. Anonymkode: 5e78d...72b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 SMS: "Hei! Pule?" Anonymkode: 19c69...a35 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om du er sikker på at han er singel ville jeg kjørt rett på. Jeg misliker "spill" selv, og jeg er jente. Vil noen ha meg, eller jeg vil ha noen, sier jeg det rett ut. "Øl og sex i kveld?" er en helt grei start. Verste du kan få er et nei. Om han ikke kan den kvelden vet han i alle fall at du er interessert og tilgjengelig. Anonymkode: 5e78d...72b Er heller ikke noe glad i spill, men er dårlig på å flørte diffust, jeg forholder meg ofte enten helt kameratslig, eller veldig kosete og klengete og sexprat, og ved førstnevnte sender jeg kanskje ut for kameratslige vibber og gjør han usikker, og sistnevnte tenker jeg blir for intenst når vi faktisk ikke har hatt noe intimkontakt på flere år? Det jeg egentlig er mest redd for ved å være så direkte er at han skal bli satt ut, fordi jeg egentlig er en sjenert jente, og si det videre til andre felles bekjente sånn at folk tror jeg er billig og driver å sender pulerequest til "alle" mine tidligere dates liksom...!. Anonymkode: 8e5ae...40c
DominantHr Skrevet 13. mars 2018 #6 Skrevet 13. mars 2018 Ring opp vedkommende en kveld. Du kan hekte det på noe tidsaktuelt/hendelse i media e. l. og si noe slikt: "Jeg hørte/leste om ...xx og tenkte på deg!" Det er ikke verre enn det. ...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #7 Skrevet 13. mars 2018 5 timer siden, DominantHr skrev: Ring opp vedkommende en kveld. Du kan hekte det på noe tidsaktuelt/hendelse i media e. l. og si noe slikt: "Jeg hørte/leste om ...xx og tenkte på deg!" Det er ikke verre enn det. ... Takk for tips. Nå har vi altså fått kontakt og er enige om at vi må få til å møtes. Og det jeg lurer på er hvordan jeg skal legge opp strategien og oppføre meg fra dette punkt. Altså om jeg skal ta meg retten til å flørte og klenge med en gang og kanskje risikere å overvelde han eller gi han inntrykk om at jeg er billig og desperat men få det jeg vil ha med en gang, eller om jeg skal satse på å ta det som om vi var nye for hverandre og i små steg over tid og "bli kjent på nytt" over noen treff før jeg går til det fysiske for å bygge opp litt spenning, eller møtes over en eller flere ganger å late som jeg ikke har noen baktanker med det og vente på at han skal ta initativ til å legge inn støtet, eller ta opp temaet "oss" rett ut å spørre om han kunne tenke seg å begynne å holde på igjen og hoppe over all spenning og flørt... ? Anonymkode: 8e5ae...40c
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #8 Skrevet 13. mars 2018 Tror jeg ville satset på både litt flørt og direkte tale. Dere har jo hatt et seksuelt forhold tidligere, så er jo ikke sånn at det vil fremstå helt ut av det blå...? Trenger jo ikke kaste deg siklende over ham, men flørte på en naturlig måte, og etterhvert komme inn på hvorfor du ønsker å ta opp kontakten. Kanskje. Er vel ingen fasit, og du kjenner ham jo og har vel en feeling med hva som vil få ham til evt å steile...? Anonymkode: 57ed5...35f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 Jeg kan umulig være den eneste som vil ha sex med en gammel sexpartner? Hva har dere andre gjort? Eller hva ville dere menn foretrukket, og samtidig hatt respekt for jenta? Det føles så rart å gå rett på sak tilfelle han tror jeg er så desperat at jeg kontakter alle tidligere sexpartnere Vi har mange felles venner og jeg vil ikke at han skal bli så satt ut at han begynner å snakke om hvor kåt og desperat jeg er. Samtidig vet jeg at han fort kan miste interessen pga usikkerhet rundt mine intensjoner om jeg treffer han noen ganger og bare oppfører meg vennskapelig og venter på at han skal ta initativet. Anonymkode: 8e5ae...40c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #10 Skrevet 14. mars 2018 On 3/13/2018 at 2:46 PM, AnonymBruker said: eller ta opp temaet "oss" rett ut å spørre om han kunne tenke seg å begynne å holde på igjen og hoppe over all spenning og flørt... ? Anonymkode: 8e5ae...40c Rett i underbuksa FTW! Anonymkode: d7ffe...4e3
Flores Skrevet 14. mars 2018 #11 Skrevet 14. mars 2018 Jeg hadde aldri giddet å ha sex med en som jeg ikke har hatt kontakt på lenge. Det som er fortiden blir i fortiden. Jeg har tidligere hatt sex med ekser men har gjort min erfaring om det det blir bare så awkward det bare går an og forresten jeg klarer ikke å være kun en sexfriend til noen... Det fungerer ikke slik for meg
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #12 Skrevet 14. mars 2018 Trikset er å legge igjen noe som du klarer deg uten. Så kan du hente dette når du trenger et ligg. Anonymkode: b63a2...3fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå