AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Hei, er mann dersom det er av betydning. Er så bleik i ansiktet - at når jeg går forbi disse kameraene noen matbutikker har, f.eks, så ser jeg bare en hvit sirkel med tre mørke flekker på (øyne og munn). Kan se andre bleke mennesker, men innser at jeg er tre ganger bleikere enn disse. Har ikke dette problemet på resten av kroppen, der får jeg en jevn og fin brunfarge. Men aldri i ansiktet - der blir jeg bare flekkvis rød, skulle jeg få noe farge. Greia er, jeg hadde store problemer med kviser da jeg var yngre, i flere år mellom 14-21. Brukte mye produkter, spesielt basiron. Smørte inn ansiktet med mengder basiron hver eneste kveld, i 5-6 år. Kan bare tenke dere hvordan sengetøy etc ble seende ut. Kan dette ha sammenheng med den blekheten jeg nå opplever i voksen alder? Finnes det noen man kan oppsøke, i Oslo-området? Takk for svar! Anonymkode: 91cbb...0bf
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Først vil jeg anbefale deg å be en god venn som du vet er «rett fra levra» om å si hvorvidt han eller hun synes du er merkbart blek. De fleste som har sånne meninger om eget utseende tar feil. Dersom nei så jobbes med selvbildet. Dersom ja ditto. Dersom kompisen sier du ser normal ut og du tror han lyver, da er det på tide med psykolog. Anonymkode: 45d89...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå