Missfebruary Skrevet 12. mars 2018 #1 Del Skrevet 12. mars 2018 Er det noen her som jobber som flygeleder eller vet litt om det? Jeg er 35 år og har lyst til å søke.. men er det noen vits? Ser de på alder når de ansetter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Del Skrevet 12. mars 2018 Må man ikke være yngre enn 27 for å komme inn? Mener det var slik før, iallefall. Anonymkode: 581d1...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. mars 2018 #3 Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må man ikke være yngre enn 27 for å komme inn? Mener det var slik før, iallefall. Anonymkode: 581d1...8fe Før var det øvre aldersgrense 30 år, men den er tatt vekk. De hadde neppe tatt vekk aldersgrensen hvis de likevel ville utelukket alle «voksne» søkere. Derfor er det bare å søke. Inntaket skjer etter en serie med opptaksprøver, intervju, sikkerhetsklarering, helsesjekk og helhetsvurdering av personlig egnethet. https://avinor.no/bli-flygeleder/opptak/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 12. mars 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg tenker at de kanskje er blitt pålagt å fjerne den øvre aldersgrensen og fortsatt helst vil ha unge søkere...men det er jo for såvidt bare å prøve seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…