Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en storfamilie som skal til København en langweekend. Vi lurer på hvor dere vil anbefale oss å bo (bydel, har skjønt at nørrebro ikke er stedet...) og hva som vi MÅ se/gjøre. Barn i alderen 1 - 13, så stor variasjon der altså. Vi vil gjerne bo i nærheten av en park, men må ikke. Hva vil du anbefale? 

Anonymkode: 02c46...05c

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Jeg har selv brukt et av familierommene på Generator hostel i København. Vi hadde et eget rom som hadde ganske grei størrelse med en køyeseng til ungene og en dobbelseng til oss. Det er bare et par minutters gange unna  Kongens Nytorv så det er ganske sentralt. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Vi kommer sannsynligvis til å bruke Airbnb, men skal sjekke ut dette.

Anonymkode: 02c46...05c

Skrevet

Jeg har pleid i velge bosted i nærheten av Tivoli og København hovedbanegård. Med barn er Tivoli et "must", og å bo i nærheten av togstasjonen gjør det enklere både ved ankomst og avreise. Sist vi var i København, kjøpt jeg Copenhagen Card. Da er barna inkludert i den voksnes kort. Hvis dere f eks kjøper 2 dagers kort, har dere gratis adgang til Tivoli hver dag !! Utover Tivoli, husker jeg at ungene mine syntes å gå opp i toppen av Vor Frelsers Kirke var spennende (kanskje ikke barnet på 1 år, men litt eldre barn vil nok syns det er ganske spennende med trappen som smalner inn etterhvert som en nærmer seg toppen). God tur !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...