Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #1 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvor lang tid tar det før dere får orgasme, jenter? er det forskjell på når dere er alene og når dere har sex med noen? og må dere hjelpe med hånda sjøl for å få det til? når jeg har sex med noen tar det så lang tid at jeg aldri gidder å prøve engang og det er litt kjipt. Noen triks som kan hjelpe å effektivisere prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau Skrevet 16. februar 2005 #2 Del Skrevet 16. februar 2005 Har samme problemet. Men da er det bra å ha noe som vibrerer Særlig nå som jeg har begynt sammen med en ny type. Har fått orgasme bare en gang sammen med han, og da brukte jeg vibreringa på dildoen for å få massert raskt og kraftig nok. Blir fort til at jeg ikke godder bare for orgasmen sin del, så kan jeg heller nyte sex på mange andre måter, uten å ha hånda mellom bena Dette er noe du sikkert kan ordne deg, kansje bare noe å sette på fingeren, en liten vibrerende sak. Lykke til, og husk, puling er skikkelig digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2005 #3 Del Skrevet 16. februar 2005 noe som vibrerer kan være en løsning. du tenker ikke for mye på det da? Mulig det kan ta så lang tis, fordi du stresser over at det tar så lang tid...(ble litt rotete dette kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 17. februar 2005 #4 Del Skrevet 17. februar 2005 Jisses, her var det da ett tips å ta med seg og forsøke ihvertfall.... Takk for deling av viten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. februar 2005 #5 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvor lang tid tar det før dere får orgasme, jenter? er det forskjell på når dere er alene og når dere har sex med noen? og må dere hjelpe med hånda sjøl for å få det til? når jeg har sex med noen tar det så lang tid at jeg aldri gidder å prøve engang og det er litt kjipt. Noen triks som kan hjelpe å effektivisere prosessen? Det varierer med stilling og dagsform hvor raskt (eller hvor sakte) jeg kan få orgasme. Faktisk så har det ofte skjedd meg at jeg har fått helt sperre når jeg har veært veldig opphisset - for da har jeg vært altfor anspent eller noe sånt... Av og til tar det lang tid og av og til kort - men det går aller best og raskest om jeg er avslappet og stoler på den jeg er med. I innledningen til forhol så kan ofte prestasjonsangt og litt for mange tanker i hodet på en gang sette en stopper for ting Det kommer nok - ikke vær redd for å hjelpe til med en vibrator/fingeren eller noe annet og ikek stress selv om det ikke går for deg - det kan jo være godt likevel, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #6 Del Skrevet 17. februar 2005 Det varierer veldig, men de eneste måtene jeg får orgasme på er enten ved bruk av vibrator eller at han slikker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. februar 2005 #7 Del Skrevet 17. februar 2005 Mellom 10 og 30 min. Tror jeg. Tar ikke akkurat tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. februar 2005 #8 Del Skrevet 17. februar 2005 Tja, fra 30 sekunder til kanskje 10-15 minutter, avhengig av mye rart. Får nok orgasme betydelig raskere under sex enn alene. Ta det med ro, du finner ut av det du også. Mitt tips er å hjelpe til selv, det er nok ikke så mange jenter som får orgasme av penetrering alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina-paina Skrevet 17. februar 2005 #9 Del Skrevet 17. februar 2005 Faktisk litt avhengig av typen og redskapen. Er den liten og tynn kan jeg holde på lenger uten å bli sår enn en stor og tykk. Men jeg blir som regel mer opphissa av en stor en, så da kommer jeg gjerne før. Ca 20 min maks for en tykk en og ca 30 min er maks for en tynn en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå