Gå til innhold

Ribbein som forsvinner etter helgen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har samme problemstilling som meg? Av begynnelsen av helgen stikker ribbeina ekstra mye ut, mens på slutten av helgen så er de nesten ikke synlige mer på grunn av alt fettet?

Irriterende!

Anonymkode: 93aaa...535

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke fettet. Det er oppblåsthet

Anonymkode: 7acba...d2d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Synlige ribbebein er ikke særlig pent så hvorfor du syns det er irriterende er rart.

Du spiser sikkert annerledes i helgene og får vannbekt og blir oppblåst.

Anonymkode: a3661...568

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kroppen tar ikke til seg SÅ mye fett at det dekker ribbeina på et par dager. Det er oppblåsthet fordi du antagelig spiser anderledes.

Anonymkode: 8b9ed...331

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er problemstillingen din at ribbeina stikker ut eller at de ikke gjør det?

Anonymkode: 0857b...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er oppblåsthet, da magen ikke blåser seg opp helt opp til ribbeina vel? Det ser ut som lag med fett.

Problemet er at de forsvinner etter helgen som sagt. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det er oppblåsthet, da magen ikke blåser seg opp helt opp til ribbeina vel? Det ser ut som lag med fett.

Ts

Den blåser seg opp over hele 

Anonymkode: 7acba...d2d

Skrevet

Oppblåsthet. Fin på morgningen, 7mnd gravid på kvelden. 

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har samme problemstilling som meg? Av begynnelsen av helgen stikker ribbeina ekstra mye ut, mens på slutten av helgen så er de nesten ikke synlige mer på grunn av alt fettet?

Irriterende!

Det er Gud som har tatt tilbake Adams ribbein.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vann. Helt vanlig. 

Anonymkode: 05022...916

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vil ha synlige ribbein? Til og med motebransjen photoshopper dem bort. (Her kan man diskutere at de bare burde booket en fyldigere modell, men det er en annen sak) f-600x400.jpg

Anonymkode: 0857b...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Kristine Ullebø er så vakker med synlige ribbein, og jeg mister litt håpet når jeg ser at det er så lite som skal til for at mine forsvinner. Jeg spiser kanskje litt godteri i helgene men ellers ikke så mye at det skal være så mye fett!

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at kroppen tar til seg ekstra vann i helger. Litt mer sukker, salt og alkohol enn ellers i uka er mer enn nok til at kroppen tar til seg ekstra vann. 

At det "ekstra" du føler på kroppen forsvinner i løpet av få dager indikerer at det ikke er snakk om fett. 

Anonymkode: 1cc54...b63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får vann i kroppen, ikke fett 

Anonymkode: c8ad7...a81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes Kristine Ullebø er så vakker med synlige ribbein, og jeg mister litt håpet når jeg ser at det er så lite som skal til for at mine forsvinner. Jeg spiser kanskje litt godteri i helgene men ellers ikke så mye at det skal være så mye fett!

Ts

Men det er ikke fett! Og jeg tror kanskje du bør begynne å jobbe med ditt eget selvbilde, i stedet for å sammenligne kroppen din med bloggere (eller hva hun nå er, har hørt navnet, aner ikke hvem det er). Vi har alle forskjellige forutsetninger, så vær den beste versjonen av deg selv, uten å utsette deg selv og kroppen din for noe så urettferdig som å sammenligne med noen med helt andre forutsetninger enn deg. 

Anonymkode: 30bc6...38b

• Liker 3
Skrevet

Jeg var opptatt av å ha synlige ribbein da jeg hadde anoreksi. Ser jo i ettertid hvor sykt det var. 

Men ribbeina dine er der hele tiden, TS. Det er ikke akkurat som de kan gå sin vei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er denne tråden laget for å sverte Kristine U.? Virker slik.

Anonymkode: bfdf1...125

AnonymBruker
Skrevet

Det er vann, det kan på ingen måte bli fett på en helg. 

Om du er misfornøyd får du spise akkurat det samme i helgen som ellers i uka. 

Anonymkode: 834b4...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2018 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Ts

Du trenger å jobbe med selvbilde. Ikke kroppen :P 

Anonymkode: fb8bf...b98

• Liker 1
Skrevet
På 12.3.2018 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Ts

Du får reise på Volvat å røngte deg hver mandag da, for og være sikker liksom. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...