Gå til innhold

Ny her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle! Nå har jeg vært her inne på bryllupsforumet og tittet mange ganger. Veldig mye bra råd å få her. Nå har jeg endelig fått meg brukernavn og tenkte at det er på tide å delta litt her også og ikke bare være "gratispassasjer". Gifter meg 20. august og gleder med VELDIG. Har kommet godt igang med planleggingen, og den perfekte kjolen er kjøpt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia:) koselig med nye mennesker her inne., Hvilken kjole har du valgt?

Gjest Principessa
Skrevet

Kjole kjole kjole!! :ler:

Du er allerede satt opp på 2005-listen!!

Klem

Skrevet

Før jeg skulle velge kjole, hadde jeg sett i mange bryllupsmagasiner. Jeg satt her nede i Oslo og tittet i blader og min mor satt i trøndelag og tittet. Når vi møttes og tok fram bladene sa begge at det var EN kjole som hadde utmerket seg, og heldigvis var det samme kjole vi hadde falt for. Så til "bursdagsgave" av min mor fikk jeg en Maggie sottero kjole modell dion. (http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do?language=norsk&LimitFra=45&LimitTil=15) MS-003. Syns ikke bildet gjør kjolen rett. Det viser ikke hvor fin kjolen er på siden og bak. Kjolen henger hjemme i trøndelag, så ikke min kjære skal få se den. Prøvde den for en uke siden, og hmmm... har vist lagt på meg :-( Så nå er alvoret begynt med å miste noen kg!

Skrevet
Før jeg skulle velge kjole, hadde jeg sett i mange bryllupsmagasiner. Jeg satt her nede i Oslo og tittet i blader og min mor satt i trøndelag og tittet. Når vi møttes og tok fram bladene sa begge at det var EN kjole som hadde utmerket seg, og heldigvis var det samme kjole vi hadde falt for. Så til "bursdagsgave" av min mor fikk jeg en Maggie sottero kjole modell dion. (http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do?language=norsk&LimitFra=45&LimitTil=15) MS-003. Syns ikke bildet gjør kjolen rett. Det viser ikke hvor fin kjolen er på siden og bak. Kjolen henger hjemme i trøndelag, så ikke min kjære skal få se den. Prøvde den for en uke siden, og hmmm... har vist lagt på meg   :-(  Så nå er alvoret begynt med å miste noen kg!

Da kan vi jobbe for å miste de kiloene sammen.. Jeg prøvde kjolen min igjen i går, og den har blitt "mindre" gitt.... Kjolen du har valgt er jo kjempe flott, jeg har dessverre ikke noe bilde av min :-(

Skrevet

Ja, det var et sjokk at kjolen hadde krympet. Tatt fram de gamle Grete rode bøkene nå, så nå håper jeg at det begynner å gå nedover snart!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Velkommen Terese,

Må bare tipse deg om denne tiaraen. Den er spesielt laget for kjolen din!

Skrevet

Velkommen hit Terese!

Hehe, ekstra moro da, siden vi faktisk skal gifte oss samme dag!!! :wink:

Utrolig fin kjole den Dion...den var en av mine favoritter, før drømmekjolen min dukket opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...