AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg er virkelig IKKE fotogen! Jeg finnes ikke. Jeg blir seende dust ut på alle bilder. Tar jeg bilde med blitz, så ser jeg hvert fall ikke ut! 🙈 jeg synes jeg er pen og synes jeg ser bra ut når poserer i speilet, men blir ikke seende slik ut på bilder. Jeg vrir hodet i alle vinkler. Jeg hater at andre tar bilde av meg i helfigur. Vet liksom ikke hvordan jeg skal posere, ha hendene og sånn. Jeg vil ikke bli tatt bilde av fra siden. Da ser jeg gravid ut Huff, det er håpløst og jeg har gitt litt opp. Noen tips? Anonymkode: b771d...5d0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Tror egentlig det er litt sånn med å være fotogen at enten har man det, eller så har man det ikke. Men du kan jo alltids øve inn noen poseringer og ansiktsuttrykk som du synes funker bedre enn andre. Anonymkode: 27a21...5de
puppi Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Speilvende bildene dine, så skal du se du plutselig blir fornøyd
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har blitt fotogen ved å øve. Jeg ser ikke alltid like bra ut når andre tar bilde av meg, men jeg er mye bedre en hva jeg va før. Øv mye med selfies, så finner du etter hvert ut hva som funker der og ta det med deg videre. Anonymkode: 045d9...cea
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, puppi skrev: Speilvende bildene dine, så skal du se du plutselig blir fornøyd Har gjort det og det hjelper litt, men sliter med å se bra ut og bli fornøyd Anonymkode: b771d...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå