AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Skrevet 12. mars 2018 Jeg lurer egentlig mest på om dere damer som alltid lykkes med å få mannen dere vil ha kan gi noen tips?! De siste 3 årene har jeg møtt tilsammen 3 menn jeg faktisk kunne tenkt meg å bli seriøs med. Men ingen av dem har følt det samme! En 4 mann var jeg fortsatt litt usikker på, men han dumpa meg også før jeg rakk å finne ut av følelsene mine. Ja, jeg har også vært den som har avvist, men jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor jeg ikke klarer å få en mann jeg faktisk liker til å føle det samme?! Jeg er 30 år nå, har vært singel siden jeg var 25. Jeg ble forøvrig dumpa av eksen min også. Jeg har ikke sex med én gang heller, for dere som er opptatt av sånt. Jeg har venner, jobb, studier, trener, har hobbyer o.l. Er det noe jeg ikke skjønner? Spillregler jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: adcce...cf0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Skrevet 12. mars 2018 Kanskje du byr for lite på deg selv? Er for egoistisk? bruker masse tid på mobilen hele tiden? Grunnene kan være mange Anonymkode: c6bd3...cfd 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Skrevet 12. mars 2018 Med venner, jobb, studier, trening og hobbyer, hvor mye tid har du med en eventuell kjæreste? Klarer du å balansere alt det der? Kan det være at de ikke liker vennene dine? Eller holdninger du har? Går det for fort? Går det for sakte? Det er vanskelig å gi konkrete tips når vi ikke kjenner deg. Anonymkode: d3840...4ea
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Skrevet 12. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med venner, jobb, studier, trening og hobbyer, hvor mye tid har du med en eventuell kjæreste? Klarer du å balansere alt det der? Kan det være at de ikke liker vennene dine? Eller holdninger du har? Går det for fort? Går det for sakte? Det er vanskelig å gi konkrete tips når vi ikke kjenner deg. Anonymkode: d3840...4ea Jeg har tid fordi jeg tar meg tid. Resten kan jeg ikke svare på, for det vet jeg jo ikke. Med den ene jeg datet så tok jeg opp hvor vi stod etter ganske nøyaktig 4,5 måned og da mente han at jeg «pusha» han og han begynte å fade meg ut. Jeg følte selv at det var innafor å spørre etter nesten 5 måneder sammen, men mulig jeg er helt på villspor? TS Anonymkode: adcce...cf0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Skrevet 12. mars 2018 Hovedinnlegget er som om jeg skulle skrevet det selv. Noen sier (indirekte) det går for fort. Noen mister bare interessen (om jeg prøver ta det i sneglefart, så for sakte?). Folk er ulike. Jeg tror ikke det finnes noen fasit. Men man må forsøke å kjenne litt på hvordan man har det, og hva den andre sier og gjør. Anonymkode: b05ef...e0b 1
Frances Ha Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har tid fordi jeg tar meg tid. Resten kan jeg ikke svare på, for det vet jeg jo ikke. Med den ene jeg datet så tok jeg opp hvor vi stod etter ganske nøyaktig 4,5 måned og da mente han at jeg «pusha» han og han begynte å fade meg ut. Jeg følte selv at det var innafor å spørre etter nesten 5 måneder sammen, men mulig jeg er helt på villspor? TS Anonymkode: adcce...cf0 Kan det hende at du stiller for få krav til mennene du møter, og at dette påvirker hvordan de behandler deg? 5 måneder synes jeg er lang tid å vente på å be om en avklaring, men det avhenger selvfølgelig av hvilke signaler dere har gitt hverandre underveis. Det å virke utydelig, anonym eller for rund i kantene kan medføre at du investerer tid i forhold som uansett ikke har livets rett, både fordi du ikke viser personligheten din tidlig nok, og fordi han ikke får en grunn til å ta en beslutning angående hvilket potensiale han ser for forholdet. 3
Kreator Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har tid fordi jeg tar meg tid. Resten kan jeg ikke svare på, for det vet jeg jo ikke. Med den ene jeg datet så tok jeg opp hvor vi stod etter ganske nøyaktig 4,5 måned og da mente han at jeg «pusha» han og han begynte å fade meg ut. Jeg følte selv at det var innafor å spørre etter nesten 5 måneder sammen, men mulig jeg er helt på villspor? TS Anonymkode: adcce...cf0 Jeg mener en normal forventning bør være at når man begynner å ha sex mer eller mindre regelmessig så er begge parter inneforstått med at dette er en eksklusiv greie (forutsatt at opplegget er at man sikter på å bli kjærester hvis det funker, ikke bare fuckbuddies). Så venter man typisk ennå litt før man tar kjærestepraten, som da ofte handler om at forholdet man har ikke lengre er "privat", men at man når det er naturlig involverer flere mennesker i forholdet sitt (venneting, og etterhvert storfamilie hvis relevant). Min erfaring er at den kritiske kjærestepraten skjer rundt tre måneder, og da blir man enten kjærester, eller så vil den ene parten ikke fortsette (føler ikke nok eller ønsker seg noe annet/bedre). Sånn sett synes jeg praten din var på overtid, og at du i dette tilfellet nok var mer en reserve enn hovedperson, og dermed kanskje like greit å få det avsluttet. Endret 12. mars 2018 av Kreator 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tid fordi jeg tar meg tid. Resten kan jeg ikke svare på, for det vet jeg jo ikke. Med den ene jeg datet så tok jeg opp hvor vi stod etter ganske nøyaktig 4,5 måned og da mente han at jeg «pusha» han og han begynte å fade meg ut. Jeg følte selv at det var innafor å spørre etter nesten 5 måneder sammen, men mulig jeg er helt på villspor? TS Anonymkode: adcce...cf0 Snakker du med de om hva de er ute etter tidligere eller venter du flere måneder før temaet i det hele tatt kommer opp? Jeg kastet bort et halvt år med en som sa noe lignende, at jeg gikk for fort frem og begynte å sette krav, da jeg spurte hva greia var til slutt mellom oss. Det jeg "krevde" var vel egentlig at jeg ønsker det skulle gå noe sted i form av forhold, og ikke bare et tidsfordriv. Feilen jeg gjorde var vel å ta han på ordene hans at det var det han ønsket, og ikke tok en mer direkte samtale om det tidligere. Litt avhengig av hvor ofte man treffes så er jo 5 måneder mer enn nok til å vite om man ønsker mer med en person eller ikke. Anonymkode: 955ea...fb4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, Kreator skrev: Jeg mener en normal forventning bør være at når man begynner å ha sex mer eller mindre regelmessig så er begge parter inneforstått med at dette er en eksklusiv greie (forutsatt at opplegget er at man sikter på å bli kjærester hvis det funker, ikke bare fuckbuddies). Så venter man typisk ennå litt før man tar kjærestepraten, som da ofte handler om at forholdet man har ikke lengre er "privat", men at man når det er naturlig involverer flere mennesker i forholdet sitt (venneting, og etterhvert storfamilie hvis relevant). Min erfaring er at den kritiske kjærestepraten skjer rundt tre måneder, og da blir man enten kjærester, eller så vil den ene parten ikke fortsette (føler ikke nok eller ønsker seg noe annet/bedre). Sånn sett synes jeg praten din var på overtid, og at du i dette tilfellet nok var mer en reserve enn hovedperson, og dermed kanskje like greit å få det avsluttet. Skrekk og gru. (Pakker og drar:-)) Anonymkode: 8c1c8...f47 1
Kreator Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skrekk og gru. (Pakker og drar:-)) Anonymkode: 8c1c8...f47 Aner ikke hva du sikter til, men jeg mente IKKE at man involverer storfamilie etter tre måneder, men når man føler det er naturlig etter at man har blitt kjærester. Det kan godt gå tre måneder til eller aldri, det kommer jo helt an på. Poenget mitt er at en kjæreste er sjelden noe man trenger å holde hemmelig, og sånn sett er dette hemmeligholdet en grei test på hvor interessert motparten faktisk er (til å gjøre forholdet til noe mer enn en sexfest). 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 Er i samme situasjon og single i 7 år nå, har aldri vært på mer enn 2 dates med samme fyr i denne perioden. Var dog jeg som dumpet exen her. Jeg tenker at dating er som jobbsøking: Dates er som intervjuer, og det er vanlig at man må gjøre noen runder med forskjellige arbeidsgivere før man får ny jobb. Det trenger ikke være noe galt med deg, det kan være tilfeldigheter som at du er på feil sted til feil tid, eller at du bommer på hvordan du presenterer deg mot den enkelte mottaker. Prøv å legge merke til når det skjer ting som tyder på at situasjonen går i feil retning, hva du sa/gjorde rundt da, og om du kunne/burde gjort det annerledes. Var det noe du kunne forutsett, noe du overså? Er det noe du kan finne ut til neste gang? Anonymkode: 37fd0...783
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 Er du pusete, klengete eller tar kontakt hele tiden? De er som regel grunnen til at jeg dumper folk. Anonymkode: b9e65...1ce
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 Ville heller spurt meg spørsmålet om de er god nok for meg. Anonymkode: 582f7...eb8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du pusete, klengete eller tar kontakt hele tiden? De er som regel grunnen til at jeg dumper folk. Anonymkode: b9e65...1ce Vel,kan umulig ha vært store følelser der. Blir Glad jeg når en mann virkelig får meg trygg&viser meg oppmerksomhet. ( Ikke på den usunne måten da, men har en balanse ). Anonymkode: 582f7...eb8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 Ingen gode råd til deg, ts - bare masser av sympati. Jeg sliter med det samme. Dating er så vanskelig at jeg blir ikke klok på det uansett. Jeg tenker litt at dersom menn bare stikker eller ikke er interessert, så har de uansett ikke å tilby deg hva du er ute etter. Husk at det er ikke bare du som skal "selge" deg inn på "markedet (beklager sammenlikningen) men de skal også tilby deg noe. Det blir ikke enklere å finne noen av å tenke slik, men det gjør i allefall at man får deg bedre med seg selv. Håper det løser seg for deg Anonymkode: 49340...c46 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Veldig fint hvis mennesker kan være tydelige i hvertfall, si: "jeg er ikke interessert" eller: du er en flott dame/mann men jeg er ikke ute etter et forhold akkurat nå." Mange er så utrolig feige, null respekt, de duger ikke som kjæreste når de bare suser avgårde uten omtanke for de de selv gikk inn i relasjon med i første omgang. Anonymkode: 582f7...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel,kan umulig ha vært store følelser der. Blir Glad jeg når en mann virkelig får meg trygg&viser meg oppmerksomhet. ( Ikke på den usunne måten da, men har en balanse ). Anonymkode: 582f7...eb8 Liker ikke når voksne oppfører seg som barn. Kjenner flere som meg. Anonymkode: b9e65...1ce
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 4 ganger er virkelig ikke noe du skal regne som "alltid". Ja, kjedelig at du ikke har fått de mennene du har kunnet tenke deg noe seirøst med, men det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Det kan ha noe med de å gjøre, at de ikke er klare, eller med tilfeldigheter å gjøre som at man ikke passer sammen eller vil det samme i livet. Kjærligheten hadde ikke vært spesiell om det var sånn at man fikk alle man ville ha Når du en dag sitter der gift med Mr Right så vil du innse at det var en mening med at du ikke endte opp med noen av de andre, og forstå at så spesielt forhold du har med kjæresten din, er ikke noe du kan få med hvem som helst bare fordi du vil og ønsker, men kun noe som er magisk og forhåndsbestemt i skjebnen som ikke kan sammenlignes med noe annet! Anonymkode: 1da32...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker ikke når voksne oppfører seg som barn. Kjenner flere som meg. Anonymkode: b9e65...1ce Kommer an på hvordan de er. Anonymkode: 582f7...eb8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: 4 ganger er virkelig ikke noe du skal regne som "alltid". Ja, kjedelig at du ikke har fått de mennene du har kunnet tenke deg noe seirøst med, men det trenger ikke ha noe med deg å gjøre. Det kan ha noe med de å gjøre, at de ikke er klare, eller med tilfeldigheter å gjøre som at man ikke passer sammen eller vil det samme i livet. Kjærligheten hadde ikke vært spesiell om det var sånn at man fikk alle man ville ha Når du en dag sitter der gift med Mr Right så vil du innse at det var en mening med at du ikke endte opp med noen av de andre, og forstå at så spesielt forhold du har med kjæresten din, er ikke noe du kan få med hvem som helst bare fordi du vil og ønsker, men kun noe som er magisk og forhåndsbestemt i skjebnen som ikke kan sammenlignes med noe annet! Anonymkode: 1da32...b8e Tror du på dette, skjebnen? Anonymkode: 582f7...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå