AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #1 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg møtte mitt søskens nye kjæreste. Det var tilfeldig og ikke planlagt, de var ute på tur og så traff jeg dem tilfeldigvis. Mitt søsken stoppet opp litt, smilte og hilste, men kjæresten gikk bare forbi med nesa ned i bakken... Skjer? Kan hende hun har sosial angst eller noe, men har en veldig sosial jobb. Veldig altså. Jeg synes det var frekt! Hva synes du? Anonymkode: cb455...fb1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #2 Del Skrevet 12. mars 2018 Tenker at det var grunner til det og latt det være med det. Kan være tusen grunner til at hun reagerte som hun gjorde, til og med at hun og broren din nettopp hadde kranglet, eller at hun var på gråten fordi hun var trist Jeg dømmer ikke mennesker basert på enkelthendelser som det, jeg ser de an og ser hvordan de oppfører seg over lengre tid Synes du virker ganske dømmende og selvopptatt Anonymkode: ebb47...acb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #3 Del Skrevet 12. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dømmer ikke mennesker basert på enkelthendelser som det, jeg ser de an og ser hvordan de oppfører seg over lengre tid Synes du virker ganske dømmende og selvopptatt Anonymkode: ebb47...acb Jo, det gjør du. HAHA. Ser du ikke ironien i det du nettopp skrev? Anonymkode: cb455...fb1 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #4 Del Skrevet 12. mars 2018 Som AB over sier, så kan det være utallige grunner til at hun reagerte slik. Siden de var ute på tur, så snakket de kanskje om noe spesielt (krangling, sykdom, vanskelige ting, private og intime ting osv), og kanskje møtte du de akkurat i det samtalen var på sitt mest intense. Mest sannsynlig var hun ikke klar for å møte familien til kjæresten akkurat der og da, of some reason. Det er viktig å huske på at man i blant må la folk og situasjoner være slik de er akkurat i det øyeblikket. Anonymkode: 61f44...d63 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #5 Del Skrevet 12. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som AB over sier, så kan det være utallige grunner til at hun reagerte slik. Siden de var ute på tur, så snakket de kanskje om noe spesielt (krangling, sykdom, vanskelige ting, private og intime ting osv), og kanskje møtte du de akkurat i det samtalen var på sitt mest intense. Mest sannsynlig var hun ikke klar for å møte familien til kjæresten akkurat der og da, of some reason. Det er viktig å huske på at man i blant må la folk og situasjoner være slik de er akkurat i det øyeblikket. Anonymkode: 61f44...d63 Det så ikke sånn ut altså. Men ble sikkert litt tatt på senga! Det gir meg dog et svært dårlig førsteinntrykk. I min bok håndhilser man og presenterer seg selv. Anonymkode: cb455...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg synes nå det er uhøflig uansett grunn. Iblant dumper man oppi slike situasjoner, men et voksent menneske må da kunne si hei uansett humør osv. Anonymkode: 779f4...09e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #7 Del Skrevet 12. mars 2018 Fikk en liten følelse av at forholdet kanskje ikke er så seriøst som mitt søsken håper på. Har vært gjennom 3 forhold på 4 måneder sååå... Anonymkode: cb455...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Del Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes nå det er uhøflig uansett grunn. Iblant dumper man oppi slike situasjoner, men et voksent menneske må da kunne si hei uansett humør osv. Anonymkode: 779f4...09e Nettopp. Anonymkode: cb455...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Del Skrevet 12. mars 2018 Og vet ikke om det kom godt nok frem, men dette var altså første gangen vi møttes! ts Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2018 #10 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Det kom kanskje litt brått på, ikke alle synes det er like lett å hilse på potensielle familiemedlemmer uforberedt. Spørsmålet er jo også hva du og ditt søsken gjorde? Du sier hun bare så i bakken og gikk forbi, men tok ikke ditt søsken initiativ for å presentere henne? -Hils på XXX, kjæresten min - det ville jo være det naturlige i den sammenhengen. Det er hun som er den ukjente her, hun skal ikke måtte ta ansvar for å presentere seg først. Endret 12. mars 2018 av Daria 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Del Skrevet 12. mars 2018 kanskje hun ikke visste at du var søsteren hans. veldig hånlig å skrive "HAHA" forresten. Anonymkode: 907e1...805 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Del Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, Daria skrev: Det kom kanskje litt brått på, ikke alle synes det er like lett å hilse på potensielle familiemedlemmer uforberedt. Spørsmålet er jo også hva du og ditt søsken gjorde? Du sier hun bare så i bakken og gikk forbi, men tok ikke ditt søsken initiativ for å presentere henne? -Hils på XXX, kjæresten min - det ville jo være det naturlige i den sammenhengen. Det er hun som er den ukjente her, hun skal ikke måtte ta ansvar for å presentere seg først. En ting som er ennå verre er kanskje at hun ignorerte en av mine foreldre og (vi var sammen). Det har du et godt utgangspunkt for fremtiden! Nei, mitt søsken presenterte ikke. Det hele ble skikkelig kleint! Jeg forsøkte å snakke videre med min forelder om løst og fast, men virka som jeg ikke var aleine om å synes det var greit. Ingen kunne gjøre noe så fort som kjæresten gikk. Ikke hei engang liksom. Kanskje jeg neste gang må si: "Jeg heter Blabla, søskenet til Yngve - du glemte visst å hilse på meg sist gang" Neida.. men fristende Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #13 Del Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: kanskje hun ikke visste at du var søsteren hans. veldig hånlig å skrive "HAHA" forresten. Anonymkode: 907e1...805 merkelig kommentar. Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #14 Del Skrevet 12. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en liten følelse av at forholdet kanskje ikke er så seriøst som mitt søsken håper på. Har vært gjennom 3 forhold på 4 måneder sååå... Anonymkode: cb455...fb1 3 forhold på 4 måneder var litt ekstremt, da synes jeg i hvert fall ikke det er rart at det blir alt for tidlig å hilse på familie. De har jo så vidt møtt hverandre. Men er du sikker på at hun viste du var søsteren da? Anonymkode: 6ddc1...892 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Del Skrevet 12. mars 2018 Jeg drar frem snoppen og sier: "Gjett hvor denna har vært a! Gjett a! Gjett a!" Anonymkode: 79ac8...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Del Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 3 forhold på 4 måneder var litt ekstremt, da synes jeg i hvert fall ikke det er rart at det blir alt for tidlig å hilse på familie. De har jo så vidt møtt hverandre. Men er du sikker på at hun viste du var søsteren da? Anonymkode: 6ddc1...892 Neida, de har kjent hverandre i mange år. Nei, ikke sikkert hun visste jeg var søskenet, men kjenner jeg mitt søsken rett så ble det sagt i bilen før de gikk ut ("der er mitt søsken og min far"). Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #17 Del Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg drar frem snoppen og sier: "Gjett hvor denna har vært a! Gjett a! Gjett a!" Anonymkode: 79ac8...72a Ha..ha..ha.. Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 12. mars 2018 #18 Del Skrevet 12. mars 2018 Hvis hun ikke er blitt presentert for hans familie enda, så var hun gjerne ikke klar? Og vet du at de var blitt "offfntlige" kjærester? Synes egentlig her at det var din bror som skulle presentert henne slik han kunne gjort det på den måten som passet best. Feks "dette er forresten en venninne" eller "dette er kjæresten min, hils på...". 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #19 Del Skrevet 12. mars 2018 1 minutt siden, happiest skrev: Hvis hun ikke er blitt presentert for hans familie enda, så var hun gjerne ikke klar? Og vet du at de var blitt "offfntlige" kjærester? Synes egentlig her at det var din bror som skulle presentert henne slik han kunne gjort det på den måten som passet best. Feks "dette er forresten en venninne" eller "dette er kjæresten min, hils på...". Nei, de er ikke offentlige kjærester. Og mine foreldre var og er knyttet til den forrige, eksen, så tipper det tenkes at dette kan bli vanskelig! Noe det vil bli. Tror hn føler at jeg er den eneste som støtter litt... Så kan være noe med det. Men LIKEVEL mener er jeg at det er noe galt når man ikke presenterer seg. Både av mitt søsken og kjæresten. Jeg tror kjæresten er like gammel som meg, eller eldre, så er ikke ung og dum heller. Anonymkode: cb455...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Del Skrevet 12. mars 2018 Du mener det er galt, da er det ingenting noen her kan si for å få deg til å forandre mening. Du har bestemt deg at hun ikke oppførte seg i henhold til din standard. Stakkars kjæreste som har funnet seg en med så smålig familie. Anonymkode: 1f281...6b8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå