Gå til innhold

Jeg hater min bror.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han bor hjemme.er nesten 40 .betaler ingen ting for å bo der.Hele typen er tragisk.Jeg hater broren min.Hater jeg ikke kan dra til moren min fordi han alltid er hjemme.Jeg er så lei. Er så lei av hatet men har aldri likt han.En stor egostisk bæsj hele typen.

Anonymkode: 16d8f...de7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du lar ditt eget har for din bror hindre deg i å besøke moren din, så må du nesten jobbe med deg selv først. 

Er det du som postet følgende innlegg nå nettopp? 

Broren din høres ut som om han er i en situasjon hvor han trenger hjelp, og uansett pengelån eller gratis bolig så er nok dette neppe noe han ville vært like stolt av og fornøyd med som egen bolig og stabil økonomi. Unn ham den hjelpen han kan få. 

Du lar deg styre av følelsene dine, anbefaler at du oppsøker psykolog og bearbeider hatet ditt.

Anonymkode: 5f1e8...c73

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.Ja jeg burde absolutt prate med psykolog.

AnonymBruker
Skrevet

Hatet spiser meg opp føler jeg.Han har okkupert leiligheten hennes.Jeg har ikke vært hos henne på ett år snart. Trist alt sammen.

Skrevet

Har du egentlig satt deg ned og pratet med broren din om denne situasjonen?  Hat løser ihvertfall ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en time hos psykolog til uken, og inviter din mor hjem til deg på middag! Så slipper du å være i hennes leilighet. Kanskje er det mulighet for en type bearbeidelse eller familieterapi hos psykolog, slik at neste steg er å spise middag med broren din også. 

Lykke til! 

Anonymkode: 5f1e8...c73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Stina234 skrev:

Har du egentlig satt deg ned og pratet med broren din om denne situasjonen?  Hat løser ihvertfall ingenting.

Vel...

Anonymkode: 266bc...14c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...