Gå til innhold

Det er noe irriterende som går igjen i min situasjon:p

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg ikke ramse opp alt. Men fornå ta noen eksempler

jeg trenger å spare. Noe som gjør at jeg prioriterer og gjerne benytter meg av rabatter eller hva det enn er. Jeg liker heller ikke å sløse.

men for eksempel, jeg er avhengig av kaffe. Må derfor kjøpe kaffe om morgenen, men for å ikke drikke for mye kan jeg ike ha det hjemme. Saken er den at til hver gang jeg ljøper meg kaffe, får vi det tilfeldigvis gratis på jobben.

jeg fant et belte jeg veldig lenge hadde sett etter for noen mnd siden. Jeg prøvde det rundt hofta og jeg fant for en gangs skyld ett som var stort nok!! MEN, den dingsen som man fester beltet med....var for stor til å få inni de sporene (eller hva faen jeg kaller det) :( jeg kjøpte det største jeg fant fordi da kunne jeg ha det rundt de helvetes hoftene mine uten at det ser ut som jeg presser det på meg. Tenkte det ville vært super kult som å ha rundt midjen, men det er da bare rett og slett for stort. Dette er så typisk for meg!!! Når jeg først invisterer i ting, så er det et eller annet ved det som ikke er verdt det uansett.... 

Anonymkode: 2dace...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H is du trenger å spare så må du slutte å bruke penger på unødvendig tull. 

Og du bør lage kaffe hjemme, og heller trene på selvkontroll. Det har man behov for på flere områder. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...