Gå til innhold

Barnedåps mat

Anbefalte innlegg

Gjest Fimlene
Skrevet

Kan noen hjelpe meg:

Hvor mange kaker ville dere hatt til 18 gjester. 2 av disse er 1 år og spiser ikke mye kake. Anledningen er barnedåp.

Tenkte slik

1 hvit sjokoladekake 24 cm

1 bløtekake

1 peanøttkake

1konfektkake 2 etasjer

1 ostekake

1 sjokoladekake event. skuffkake

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ut som altfor mye! Hadde ikke stort mer i bryllupet vårt nå, og vi hadde litt rester (ikke mye men)

I prinsippet har du der syv kaker og da er det nesten en halv kake til hver.

Skrevet

Enig. Hvis ikke overflod er poeng i seg selv, så ville jeg kuttet ut halvparten. En vanlig stor rund kake holder sikkert til 12-15 personer alene.

Gjest fimlene
Skrevet

takk for svar

dere har nok rett, men det er vanskelig å vite hvilken kake man skal gå for fordi det må jo være noe for enhver smak.

Skrevet

Men er det ikke tre typer sjokoladekake på listen din, da? Kanskje du kan kutte litt der? Ellers må jeg si at det så jo forferdelig godt ut, så jeg skjønner at det er vanskelig å velge bort noe :)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Her jeg bor (vest landet) er det veldig vanlig å ha minst så mange kaker....

I barnedåpen til datteren min var vi nesten 25 stk. å da hadde vi 9kaker, hoffdessert, iskake, 2stk karamellpudding +++

Så jeg ville hatt alle kakene jeg.. :)

Gjest Primula
Skrevet

Jeg synes det så litt mye ut, men dersom du vil ha forskjellige typer kake, og ha etterselskap evnt. sende med gjestene litt rester så gå jo det fint. dersom du skal velge synes jeg det er best med:

hvit sjokoladekake

konfektkake

bløtkake

ostekake.

Da har du forskjellige smaker og alle finner sikkert neo de liker.

Gjest fimlene
Skrevet

takk for gode tips.

tenkte å bake noen kaker i 24 cm størrelse er det snålt. ser det smått ut. hva synes dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...