Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tinder..Erfaringer? 

Endret av Poppeloppane
fordi
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn på tinder er uglamorøse, mangler gode kristne verdier og er fulle av ekle kjønnssykdommer. Tro meg, det er bare å holde seg unna søppelet. 

Anonymkode: 71a6a...601

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både og. Mange menn jeg får opp "du har en match" på svarer aldri når jeg tar kontakt (enn om de har sveipa på meg først! 😬). 

Men har vert på noen dater. Jeg er etter fast forhold, og de finnes. (Vet om dem som har funnet kjærligheten).

Men har også vert i kontakt med dem som tydelig ikke har lest min profil, bare sveipa, og kun var ute etter ONS 😅 

Anonymkode: f7f9a...985

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Både og. Mange menn jeg får opp "du har en match" på svarer aldri når jeg tar kontakt (enn om de har sveipa på meg først! 😬). 

Men har vert på noen dater. Jeg er etter fast forhold, og de finnes. (Vet om dem som har funnet kjærligheten).

Men har også vert i kontakt med dem som tydelig ikke har lest min profil, bare sveipa, og kun var ute etter ONS 😅 

Ville ikke tatt det som et kvalitets-tegn å finne seg kjæreste på Tinder. De mannfolka er garantert utro. 

• Liker 1
Skrevet

Nesten alle damene jeg har truffet på Sukker er også på Tinder. Antar det samme gjelder for menn. Og da blir jo generaliseringen som foreslås her for dum. Med mindre man mener ALLE online datingtjenester da. Greit å mene det, selv om jeg tror det er galt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kreator skrev:

Nesten alle damene jeg har truffet på Sukker er også på Tinder. Antar det samme gjelder for menn. Og da blir jo generaliseringen som foreslås her for dum. Med mindre man mener ALLE online datingtjenester da. Greit å mene det, selv om jeg tror det er galt.

Samme her. Veldig mange av de jeg har sett på sukker dukker også opp på Tinder. Jeg tenker at de fleste som er på tinder er nok ikke på sukker, men de fleste som er på sukker er nok på Tinder i tillegg. Nå har ikke jeg så mye erfaring fra noen av sidene, da jeg er en person som liker å snakke med en person om gangen og holder meg til han. Kanskje litt feil taktikk for nettdating, men jeg nekter å føle meg kynisk og mislike meg selv, så kjører min måte :fnise: 

Anonymkode: cb9c7...ebe

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kreator skrev:

Tinder og sukker er vel basically the same. Er min erfaring. Bare folk som er ute etter sex. 

Møteplassen er det mye rart på..🤔 

Skrevet
Just now, Poppeloppane said:

Tinder og sukker er vel basically the same. Er min erfaring. Bare folk som er ute etter sex. 

Møteplassen er det mye rart på..🤔 

Min erfaring er stikk motsatt. Med et par hederlige unntak, så er 98% av damene jeg chatter / matcher med overhodet ikke bare opptatt av sex, men de ønsker seg kjæreste. Men det dukker ikke menn opp i mine sveipelister eller onlinekataloger så det er godt mulig det er en stor kjønnsforskjell her. Men da er dere damer dårlige på å luke ut de med dårlige hensikter, for profilene mine drukner ikke i kvinner som initierer, selv om jeg skriver at jeg er ute etter en kul kjæreste. Just sayin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke tatt det som et kvalitets-tegn å finne seg kjæreste på Tinder. De mannfolka er garantert utro. 

Du får bare leve i din tro. Kjenner noen som nå har kjøpt seg leilighet sammen. To som akkurat har kjøpt rekkehus sammen. Og et par andre også som har funnet kjærligheten der. Har vert på date med flere som har vert helt flotte mannfolk, men kjemien mellom oss to ikke har vert helt 100%. 

Tinder er såklart en ONS app, men de fleste er helt ærlige på hva de er ute etter. Finnes en god blanding av folk. Kan finne like mange av den på andre datingssider. Du må bare lære plukke ut de riktige mennene.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Møtte kjæresten min der, så det funket for meg. De fleste single jeg kjenner er på tinder og sukker. 

Men ja, er også mye rart der og man må være flink til å sile. 

Anonymkode: 65c70...243

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Kreator skrev:

Min erfaring er stikk motsatt. Med et par hederlige unntak, så er 98% av damene jeg chatter / matcher med overhodet ikke bare opptatt av sex, men de ønsker seg kjæreste. Men det dukker ikke menn opp i mine sveipelister eller onlinekataloger så det er godt mulig det er en stor kjønnsforskjell her. Men da er dere damer dårlige på å luke ut de med dårlige hensikter, for profilene mine drukner ikke i kvinner som initierer, selv om jeg skriver at jeg er ute etter en kul kjæreste. Just sayin.

De fleste damene er ute etter forhold ja. Men mange menn kun etter sex. Og kun det. Om de kunne vært ærlig om det i chat ville det vært greit, så slipper man kaste bort tid på de. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte kjæresten min der, så det funket for meg. De fleste single jeg kjenner er på tinder og sukker. 

Men ja, er også mye rart der og man må være flink til å sile. 

Anonymkode: 65c70...243

samme her :) møtte kjæresten min der og vi er samboere på 2 året nå.
men ja, mye useriøse og dårlige menn der, så man må være flink til å sile og ikke falle for sjarm, men gå etter kvalitet og moral!

Anonymkode: 3f260...987

Skrevet

Kjenner bare 3 menn som er single på jobben. Alle er ute etter fast forhold. Men de er såpass fucka i hode etter og ha blitt dumpa damer de har stolt på, så de skal være temmelig sikre før de lover noe på nytt. Karma biter i rumpa til slutt.  

AnonymBruker
Skrevet

Jada, selvsagt er mange menn på Tinder kun ute etter sex (mange damer også sikkert). Men jeg har også truffet flere menn som er ute etter noe seriøst. Heldigvis skriver mange av de som er ute etter noe seriøst at de er det. Man kan også luke ut de meste useriøse vha bildene (folk i bar overkropp/altfor mye "se hvor deilig jeg er"-bilder kan man fort bare fjerne om man er ute etter noe mer seriøst..)

Anonymkode: b5663...76d

AnonymBruker
Skrevet
På 12.3.2018 den 14.57, RoH skrev:

Kjenner bare 3 menn som er single på jobben. Alle er ute etter fast forhold. Men de er såpass fucka i hode etter og ha blitt dumpa damer de har stolt på, så de skal være temmelig sikre før de lover noe på nytt. Karma biter i rumpa til slutt.  

Ja man blir ganske fucka i hodet når man blir dumpa av de man trodde man kunne stole på. Er der selv.

Anonymkode: f6a68...b59

AnonymBruker
Skrevet

At menn er kun ute etter sex på Tinder er ikke min erfaring.  Har vært der i flere omganger. Har fått mange match og de aller fleste virker seriøse. Noen er selvfølgelig ute etter sex og,  men vil ha et forhold likevel. Så har litt motsatt erfaring enn ganske mange ser det ut som. 

Har og funnet kjærligheten på Tinder.  

Anonymkode: 9c223...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...