AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg har en «venninne» som de siste årene har blitt litt for mye de siste årene. Hun bor hjemme hos foreldrene sine, jobber ikke, går ikke på skole, sitter oppe hele døgnet og sender meg også meldinger hele døgnet. Det er stort sett mas og klaging over familie som klager på henne for at hun enten bare sitter hjemme eller er ute å fester og drikker. Jeg har mann og barn og har ikke helt de samme interessene som henne. Når hun kommer på besøk er hun bråkete, banner, snakker om fest og fyll og dette gjør hun foran barnet mitt. Prøver å fortelle henne at hun kan kanskje droppe å snakke om det når hun er her, men det går ikke inn. Hun oppfører seg generelt dårlig, eier ikke filter og er frekk. Jeg har prøvd å snakke med henne om det, men hun hører ikke og nå er jeg lei og vil egentlig ha minst mulig med henne å gjøre. Er en del mer og, men det er hendelser som kanskje vil være litt gjenkjennelig, så velger å droppe å fortelle om de. Selv om jeg til tider ignorerer henne fordi hun ikke respekterer at jeg ikke har tid tar hun kontakt kort tid etter, og jeg vet ikke helt hva jeg kan si til henne for at hun skal forstå at hun kanskje bør ta til seg noe av det jeg sier. Hun har ikke alltid vært sånn, og jeg har prøvd å snakke med henne i håp om at det kanskje er en grunn til at hun har endret seg såpass mye, men det kommer ikke frem noe. Er jo veldig glad i henne og det hender jeg får kjempe koselige meldinger av henne der hun skriver hvor glad hun er for at vi er venner, takk for at jeg er der osv. Men ut ifra hvordan hun har behandlet meg og vært ellers virker det for meg bare som det er tomme ord. Jeg er usikker på hva jeg vil egentlig. Hun er veldig mye og tapper meg helt for energi noen ganger, men ønsker jo at vi skal være venner som før igjen. Ville bare lufte litt tanker, og høre om noen hadde vært borti noenlunde det samme? Ordnet det seg eller kuttet dere ut kontakten? Anonymkode: 76ce1...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Del Skrevet 11. mars 2018 Hentet fra https://girlintherapy.com/wp-content/uploads/2016/07/File_000-1024x1024.jpeg Anonymkode: 92670...6dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå