Gå til innhold

Hva mener hun...?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt kontakt med ei på Sukker et par måneder nå. Har gjort det klart at jeg har seriøse intensjoner. 

Spør henne om hun vil møtes og ta en kopp kaffe... Svaret er noe som... "Hun er ikke klar for å møtes" 

Hva mener hun? Har jeg bare kastet bort tiden på ei som ikke er interessert? Hva i f... gjør hun da på Sukker? 

Kjenner jeg får lyst til å dumpe kjerringa. Hun er tross alt 45...

Skuffet mann 

Anonymkode: 6a3b6...c13

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si,spørr hvorfor hun ikke er klar,har hun dårlig erfaring ang menn..?

Anonymkode: 26ad0...c5f

AnonymBruker
Skrevet

Så så, det er lov å være skuffet og oppgitt, men ikke bli så sint.
Her høres det ut som en som har tilknytningsproblemer fra før av og som bruker nettdating som en opptrenings greie, som kanskje trodde hun var klar selv, eller skulle bli klar, men ikke føler seg helt komfortabel med å møtes eller gå til steget til å få følelser for noen ny allikevel helt enda.  Hun kan ha for eksempel sosial angst, være dypt såret fra før og redd for å bli såret igjen og trenger å bli tryggere på kontakt med andre og se at mannen virkelig er en ordentlig mann før hun tør å begi seg ut på noe, ha tillittsproblemer til menn pga tidligere erfaringer og enda ikke bearbeidet dette og ikke tør å få følelser for noen nye, osv.
Dette er ikke noe hun sier eller gjør for å være dust, men fordi hun har følelsesmessige eller psykiske problemer. Ikke ta det personlig! Forstår du er oppgitt, men ikke bli sint og ta en frekk tone mot hun fordet, det hjelper ikke akuratt hverken henne eller situasjonen og relasjonen dere i mellom.

Anonymkode: 6beb9...3cd

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt kontakt med ei på Sukker et par måneder nå. Har gjort det klart at jeg har seriøse intensjoner. 

Spør henne om hun vil møtes og ta en kopp kaffe... Svaret er noe som... "Hun er ikke klar for å møtes" 

Hva mener hun? Har jeg bare kastet bort tiden på ei som ikke er interessert? Hva i f... gjør hun da på Sukker? 

Skuffet mann 

Høres ut som om hun må pushes litt. Skriv at det er viktig for deg å møtes fort (det har jo tross alt gått noen mnd) for å klare å se om det er kjemi mellom dere. Skriv: "Jeg trenger", ikke "Har du kanskje lyst....."

AnonymBruker
Skrevet

Hun er nok ikke så veldig interresert 

Anonymkode: 703b2...f8a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nok ikke så veldig interresert 

Anonymkode: 703b2...f8a

Hun er 45. Da får hun være voksen nok til å si det rett ut.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har lignende erfaringer fra en del damer fra Sukker også. De vil prate og prate, også kommer avvisningen etterhvert. Klassiske unnskyldninger er "vi kommuniserer ikke bra nok", eller "det ble litt mye", eller lignende. Jeg er rett og slett imponert over hvor bra en del damer mener de er på å dømme en person de aldri har møtt, i en situasjon hvor mannen i 99% av tilfellene "tvinges" til å være aktiv, morsom, vitsende etc for i det hele tatt å få oppmerksomhet.

Sannheten er nok at disse damene elsker oppmerksomhet og har en del kandidater på gang, og når DE endelig får napp på sin førsteprioritet så ønsker de ikke å indikere at de er datebare lengre. Det er greit nok, men det hadde vært mye straightere å si det rett ut. Noen gjør det også da, og det er mye enklere å forholde seg til enn teite unnskyldninger som hinter om at "noe er galt med deg". Også tror jeg en viss andel på Sukker venter "evig" på Mr. Right (ser sånn ut på aktiviteten der i hvertfall), eller at de er såpass forsiktige/feige at man i løpet av en lang chattesesjon uansett vil finne "noe" som ikke matcher, og da gidder de ikke treffe personen.

Jeg har en teori om at "katalogfunksjonen" som Sukker har (viser masse jenter - typisk de samme hele tiden - på en stor side) gjør at de søteste og middels søte damene får masse oppmerksomhet hele tiden, og sånn sett kan de drive på. Tinder er nok mer "kynisk"; får man først en match så tikker liksom klokka litt og jeg oppfatter at man har mindre tid til å indikere en reell interesse eller ikke, før man evt venter på at neste kandidat skal dukke opp. Og som jeg har sagt før, jeg tror plattformer som Sukker taper på lang sikt fordi folk blir lei.

Jeg har blitt mye mer kynisk på Sukker som arena, selv om jeg har vært sammen med et par flotte damer derfra. Og desto mer aktiv på Tinder som forklart over. 

Endret av Kreator
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun sliter med sosial angst og et offentlig møte er da veldig skummelt 🤔🤔 

Det bese vil være å spørre direkte :) 

Anonymkode: 85cd9...006

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynligvis liker hun egentlig en annen en, men vet ikke helt hva som skjer med deg. Siden hun ikke får den oppmerksomheten hun ønsker fra han, har hun brukt deg for å dekke det behovet, men hadde egentlig aldri intensjonene om å møte deg. Når du nå da spør om å treffes prøver hun å vri seg unna uten å miste deg som opp erksomhetsgiver. Hun liker deg jo litt, så du er greit å ha i bakhånd om det ikke skulle funke med han andre. Og det typiske her er jo at det ikke funker med han andre, for om han ville ha henne hadde hun følt seg trygg på han og hun hadde ikke trengt å bruke deg på denne måten.

Anonymkode: 6231c...88b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, visp skrev:

Like voksen som TS som snakker om å «dumpe kjerringa»?

Anonymkode: 84641...62d

• Liker 6
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like voksen som TS som snakker om å «dumpe kjerringa»?

Anonymkode: 84641...62d

Regner med at TS ikke snakker sånn til dama. Han slipper vel bare ut litt damp her og er frustrert.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skuffet mann 

Hun mener akkurat det hun sier, hun er ikke klar for å møtes! Da har du 2 valg, enten kutter du henne ut eller så venter du og ser om hun kanskje blir klar. 

Anonymkode: 1a8a2...9a9

• Liker 1
Skrevet

Det er ihvertfall sikkert at hun ikke er spesielt interessert, for da hadde hun ikke nølt med å møtes for lenge siden.
Personlig har jeg en regel om at hvis praten på nettdating varer i over en måned uten et eneste møte, så dropper jeg personen og går videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være at hun ikke er interessert, eller at hun er nervøs for å møtes første gang eller noe. Spør henne hvorfor hun føler at hun ikke er klar og hva som trengs for at hun skal bli det, så kan du vurdere om du gidder mer eller ikke. 

Anonymkode: 7e6c5...964

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, visp skrev:

Regner med at TS ikke snakker sånn til dama. Han slipper vel bare ut litt damp her og er frustrert.

Ja, dette er riktig! 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, visp skrev:

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mest sannsynligvis liker hun egentlig en annen en, men vet ikke helt hva som skjer med deg. Siden hun ikke får den oppmerksomheten hun ønsker fra han, har hun brukt deg for å dekke det behovet, men hadde egentlig aldri intensjonene om å møte deg. Når du nå da spør om å treffes prøver hun å vri seg unna uten å miste deg som opp erksomhetsgiver. Hun liker deg jo litt, så du er greit å ha i bakhånd om det ikke skulle funke med han andre. Og det typiske her er jo at det ikke funker med han andre, for om han ville ha henne hadde hun følt seg trygg på han og hun hadde ikke trengt å bruke deg på denne måten.

Anonymkode: 6231c...88b

Her er det også mye riktig... 

Sendte henne melding og spurte. Hun driver og møter en annen. Litt feigt av henne å ikke si dette direkte til meg, men greit. 

Ønsket henne lykke til og ba henne ta kontakt dersom hun forble singel. 

TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...