AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg er selv kvinne og hadde en ganske langvarig kjærlighetssorg, 8-9 mnd. Har nå møtt en mann som nylig har kommet ut av et langvarig forhold og som har kjærlighetssorg. Vi møtes, snakker sammen hver dag og har det fint når vi er sammen. Likevel plager det meg at han ikke er over eksen. Jeg vet at alle takler sånn ting på ulike måter. Selv klarte jeg ikke involvere meg med noen og ble «kvalm» om noen tok på meg. Han sier han og eksen aldri kommer til å bli sammen igjen. Men er dette noe vits i å prøve? Eller burde jeg bare la det ligge til han evt. har fått bearbeidet ting litt mer? Anonymkode: f46bc...8f0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Jeg tror at man godt kan ha litt følelser igjen for eksen men samtidig gå all in i et nytt forhold. Man kan ha følelser eller ikke være over noen helt uten å ønske dem tilbake eller ha lyst til å ligge med dem. Dette kommer nok an på hva slags person han er. Han er ærlig om det, det er en god start. Anonymkode: a1ecc...da0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Jeg hadde latt det ligge og glemt han. Kanskje dere møtes igjen om et års tid og det passer bedre da. Anonymkode: 08396...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå