Gå til innhold

Ta på seg selv

Fremhevede innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Jeg er frustrert over at jeg ikke klarer å slappe av

hvis jeg tar på meg selv mens jeg har sex med min mann.

Jeg gjør det veldig sjelden.

Er det sånn at "alle andre" enn meg faktisk gjør det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg tar ikke på meg selv når jeg har sex med ham. Ikke noe problem å gjøre det hvis jeg ville, men ser liksom ikke helt poenget. Når jeg har sex med ham, tar jo han på meg, og jeg på ham. Det er da mye bedre det? Poenget med sex i mine øyne er jo å dele nytelsen da, kose med den andre, og så lenge begge faktisk gjør dette så blir det jo topp for begge.

Gjest *Fiona*
Skrevet

MÅ du da?

Grunnen til at jeg klarer det nå er mer eller mindre at jeg ble presset til det. Se bort fra det faktum at det funker :sjarmor: og det er helt ok og alt det der...

Men jeg hadde ikke blitt direkte SKUFFET om en fyr hadde klart å ta på meg slik jeg vil ha det, uten at jeg må supplere selv :roll:

Men det er nå engang sånn at vi ikke lever i en perfekt verden :ler:

Så da ville jeg sett på motivet for å gjøre det - er det utelukkende fordi han liker å se på at du gjør det, eller får du bedre orgasmer av det, for eksempel?

Hvis du gjør det utelukkende for hans skyld og ikke klarer å slappe av selv, synes jeg ikke du skal gjøre det... Ender alltid opp med å føle meg billig hvis jeg gjør ting jeg EGENTLIG innerst inne ikke er komfortabel med, og DET kan vel knapt være hensikten??

Er det fordi du synes det er pinlig at du ikke slapper av, og i så fall, er det fordi du føler deg dum/blir selvbevisst? I så fall er det viktig at du snakker med ham om hvordan han oppfatter det at du gjør det.

Det skal liksom være gøy for deg også :kul:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg gjør det. Blir bedre for meg og han blir utrolig tent av det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slim:

Tenner han på at han ikke greier tilfredstille deg??

Gjest Moonshadow
Skrevet
Slim:

Tenner han på at han ikke greier tilfredstille deg??

Han greier fint å tilfredstille meg. Det vet han godt. Om ikke jeg tar på meg, gjør han det. Men han liker å se at jneg gjør det selv.

Skrevet

Det er faktisk helt naturlig for meg å ta på meg selv mens vi har sex. Får ikke orgasme uten direkte stimulering på klitten, og da er det en bra ting å gjøre. Føler meg ikke billig av den grunn, og når det er en du er sammen med, synes jeg det er rart at det føles ekkelt. Særlig hvis han kan gjøre det på deg. Men alle har det forskjellig, noen liker det ene og noen liker det andre. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns uttrykket "ta på seg selv" er idiotisk, så lenge det finns andre uttrykk for det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres så trist ut at jenter er nødt til å onanere seg selv MENS de har sex med kjæresten. Hvorfor kan ikke han kose med dere da? Hadde nok ikke orket å være sammen med en som ikke gjorde sånt for meg. Å onanere gjør jeg når jeg er alene.

Gjest Anonymous
Skrevet
Høres så trist ut at jenter er nødt til å onanere seg selv MENS de har sex med kjæresten. Hvorfor kan ikke han kose med dere da? Hadde nok ikke orket å være sammen med en som ikke gjorde sånt for meg. Å onanere gjør jeg når jeg er alene.

Orgasmen er uansett den enkeltes ansvar, men i et samspill med partneren.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du mener at orgasmen er hver enkelts ansvar på den måten at en selv må lære opp sin partner til å gjøre det rett for en så ja. Men det skal ikke være sånn at man må onanere mens man har sex for å komme.

Det viktige med sex er å gi den andre glede, og da får man jo automatisk tilbake fra partner.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du mener at orgasmen er hver enkelts ansvar på den måten at en selv må lære opp sin partner til å gjøre det rett for en så ja. Men det skal ikke være sånn at man må onanere mens man har sex for å komme.

Det viktige med sex er å gi den andre glede, og da får man jo automatisk tilbake fra partner.

Verden er ikke alltid sånn du beskriver. At hun onanerer under samleiet kan være til stor glede for begge. Man skal ikke ene og alene legge ansvaret for sin orgasme over på den andre. Det skaper bare en skjevhet i sex-dynamikken mellom paret.

Skrevet

Har aldri møtt en mann som har gjort det på AKKURAT den måten jeg trenger at det skal gjøres om jeg skal få orgasme mens han er inni meg.

Og så lenge han synes det er sexy, så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. De gangene jeg ikke gjør det, så kommer jeg ikke, så enkelt er det. Så for meg er valget enkelt.

Gjest Mannemannen
Skrevet

Og så lenge han synes det er sexy

Nå må vi ikke blande begrepene her. Sexy er kanskje ikke riktig betegnelse? Regner med at han syns det er opphissende. Det er ikke det samme som sexy.

Skrevet

Whatever, du skjønte hva jeg mente, gjorde du ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...