AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg ser en del på svensk TV, det som går igjen er at de hater hvite middelaldrende menn, det er fult ut akseptert av flere. Programlederne synes dette er OK og sier ikke noe i mot. Hatet er basert på at de ofte har ledende stillinger og makt. Å være hvit kvinne er akseptert, men noen opererer med et begrep som heter rasifisering, DVs man må være fra et annet sted en nord, mellom og Øst-Europa, Det vil si, man må kunne se at de ikke er svenske. Da blir man utsatt for en bevist eller ubevist rasisme. Så å være svensk kvinne er bare så vidt OK, selv om vi nå befinner oss i Sverige. Anonymkode: ae3ec...676 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Slik går det når feminister får herje fritt. Anonymkode: d64b9...f44 4
Nicathv Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Slik går det når man ikke vil forstå hva folk prøver å si når de påpeker grumsete holdninger, men tar utgangspunkt i de få menneskene som drar det litt for langt, og antar at alle er minst like sprø som de mest ekstreme. Da får man sånne tråder som denne. 4
Gjest GiftMann38 Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Folk er ekstremt utakknemlige overfor de som betaler for velferdsgodene deres, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en del på svensk TV, det som går igjen, er at de hater hvite middelaldrende menn, det er fullt ut akseptert av flere. Programlederne synes dette er OK og sier ikke noe i mot. Hatet er basert på at de ofte har ledende stillinger og makt. Å være hvit kvinne er akseptert, men noen opererer med et begrep som heter rasifisering, dvs man må være fra et annet sted en nord-, mellom- og Øst-Europa, det vil si, man må kunne se at de ikke er svenske. Da blir man utsatt for en bevisst eller ubevisst rasisme. Så å være svensk kvinne er bare så vidt OK, selv om vi nå befinner oss i Sverige. Anonymkode: ae3ec...676 Synes du virkelig det er rart at hvite, middelaldrende eller eldre menn får sitt pass påskrevet, etter som disse mennene i årevis har ledet mannstyranniet som svenske kvinner lider under? Anonymkode: 32ab9...943 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du virkelig det er rart at hvite, middelaldrende eller eldre menn får sitt pass påskrevet, etter som disse mennene i årevis har ledet mannstyranniet som svenske kvinner lider under? Anonymkode: 32ab9...943 Jeg syns i hvertfall det. Det er de som som holder samfunnet gående med alle skattene de betaler. Den hvite mann er under angrep over hele vesten, og her i Europa har det gått hakket lenger enn i USA, men de følger etter. Dette er også en av grunnene til at fødselsratene her til lands, og i resten av vesten, er så lave. Menn har ingen plass i samfunnet lenger, ikke skal de være forsørgere, ikke skal de være beskyttere, ikke skal de være ledere, ikke skal de være feminine, ikke skal de være maskuline, ikke skal de ta yrkesutdannelse, de må ta universitetsutdannelse og stå uten jobb og med masse studiegjeld og være uattraktive for damene, så ender de opp ulykkelige. Menn er overrepresentert på alle negative statistikker og blir angrepet av alle. Dette burde egentlig være et varsel til oss hvite kvinner, men neida, den hvite kvinnen må selvfølgelig henge seg på hetsen av den hvite mannen. Hvite kvinners engasjement for feminisme er ikke lenger akseptert. Grunnen for det? Vi har, som det står i HI, "White privilige". Våre meninger er ikke like gyldige. Anonymkode: 272ed...60f 4
herzeleid Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Ja det er noe påfallende med at de som utgir seg for å "kjempe" mot diskriminering på bakgrunn av kjønn, etnisitet eller legning overhodet ikke virker å forstå at de selv gjør seg skyldig i akkurat samme type holdninger når de avskriver andre på bakgrunn av nettopp ovennevnte parametre. Ellers var det noe herlig komisk over at en priviligert ung kvinne fikk sitte uimotsagt på Skavland og legge ut om hvor ekle hun synes menn er, og det illustrerer igrunn trådens tema ganske godt. http://www.side3.no/--jeg-hater-ikke-alle-kvinner-jeg-synes-bare-kvinner-generelt-er-ekle-og-ubehagelige/3423318749.html 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 4 hours ago, herzeleid said: Ellers var det noe herlig komisk over at en priviligert ung kvinne fikk sitte uimotsagt på Skavland og legge ut om hvor ekle hun synes menn er. Da klappet feministene og jublet. Opprørt ble de derimot da Skavlan senere våget å spørre en kvinnelig sportsutøver om hvordan hun og partneren ordnet husarbeidet. Anonymkode: d8840...f9f 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du virkelig det er rart at hvite, middelaldrende eller eldre menn får sitt pass påskrevet, etter som disse mennene i årevis har ledet mannstyranniet som svenske kvinner lider under? Anonymkode: 32ab9...943 Jeg synes det er feil. Noen hvite menn kan sikkert være mannstyraner, mange andre er kjempe snille og søte. Det jeg ikke skjønner er alle de som hver gang vi snakker om innvandrng, sier at vi ikke må skjære alle over en kam, synes det er flott når det er snakk om hvite menn. Anonymkode: ae3ec...676 1
herzeleid Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da klappet feministene og jublet. Opprørt ble de derimot da Skavlan senere våget å spørre en kvinnelig sportsutøver om hvordan hun og partneren ordnet husarbeidet. Anonymkode: d8840...f9f Ja det hele blir ganske absurd, og er igrunn utrolig at disse ikke ser selvmotsigelsene og at disse i så liten grad trekkes frem o offentligheten. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns i hvertfall det. Det er de som som holder samfunnet gående med alle skattene de betaler. Anonymkode: 272ed...60f Nei, det er kvinner som føder og oppdrar barn som holder samfunnet gående. Anonymkode: ac292...852 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 Da må jeg spørre hvilke program du har sett på??? For dette er kan jeg ikke si at jeg kjenner igjen! hilsen en som er bosatt i Sverige Anonymkode: abbbe...dab 3
RoH Skrevet 12. mars 2018 #13 Skrevet 12. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er kvinner som føder og oppdrar barn som holder samfunnet gående. Anonymkode: ac292...852 Spiser du granbar og bor i en selvbygd hule hvor du oppdrar ditt barn? Om ikke tipper jeg du er like avhengig av menn som vi er av kvinner 2
RoH Skrevet 12. mars 2018 #14 Skrevet 12. mars 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes du virkelig det er rart at hvite, middelaldrende eller eldre menn får sitt pass påskrevet, etter som disse mennene i årevis har ledet mannstyranniet som svenske kvinner lider under? Anonymkode: 32ab9...943 Hvordan lider svenske kvinner? De fleste jeg har truffet virker som om de har det helt greit. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 Hvem bryr seg om Sverige? Det er et u-land. Anonymkode: d7095...1e0
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 17 timer siden, RoH skrev: Hvordan lider svenske kvinner? De fleste jeg har truffet virker som om de har det helt greit. De blir blant annet seksuelt utnyttet, trakassert og systematisk diskriminert og redusert til seksualobjekter av hvite, voksne menn. Anonymkode: 32ab9...943
RoH Skrevet 13. mars 2018 #17 Skrevet 13. mars 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De blir blant annet seksuelt utnyttet, trakassert og systematisk diskriminert og redusert til seksualobjekter av hvite, voksne menn. Anonymkode: 32ab9...943 Sokker skal en ha på beina, ikke røyke. 1
FactsOverFeelings Skrevet 13. mars 2018 #18 Skrevet 13. mars 2018 Rasisme er IKKE greit Bortsett fra mot hvite menn selvsagt, de er djevelen selv! Vesten råtner mer og mer, jo mer makt feministene får. Selv sluttet jeg å bry meg for noen år siden, men det er morsomt å følge utviklingen, innen 100 år er vestlig kultur så og si borte. Back to the stoneage! Bortsett fra i Asia, de godtar ikke politisk korrekte tyranner der, heldigvis!
Gjest N-Nøff Skrevet 13. mars 2018 #19 Skrevet 13. mars 2018 2 timer siden, FactsOverFeelings skrev: Rasisme er IKKE greit Bortsett fra mot hvite menn selvsagt, de er djevelen selv! Vesten råtner mer og mer, jo mer makt feministene får. Selv sluttet jeg å bry meg for noen år siden, men det er morsomt å følge utviklingen, innen 100 år er vestlig kultur så og si borte. Back to the stoneage! Bortsett fra i Asia, de godtar ikke politisk korrekte tyranner der, heldigvis! Mange mener at Asia er vestens fremtid, ja.
FactsOverFeelings Skrevet 13. mars 2018 #20 Skrevet 13. mars 2018 Just now, Neinøff said: Mange mener at Asia er vestens fremtid, ja. * Verdens fremtid, eller menneskehetens om du vil. Tvilsomt at Eurafribia vil bli noe forskjellig fra Midt-Østen, for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå