AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg vet om Maritas brukhandel i Mjøndalen, er det andre som selger glass, vaser o l? Er ikke interessert i Fretex, der er det for dyrt. Anonymkode: 1557e...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 11. mars 2018 #2 Del Skrevet 11. mars 2018 Man finner endel ved å google, bl.a. denne: https://nms.no/butikk/drammen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Del Skrevet 11. mars 2018 Kirkens Bymisjon har bruktbutikk i Drammen https://kirkensbymisjon.no/tiltak/bruktbutikken-drammen/ I Øvre Torggate ligger det to bruktbutikker, Velkommen inn brukthandel i nr 16 og Andrea's landhandel i nr 12 Anonymkode: 586b1...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Del Skrevet 11. mars 2018 ASVO-torget har 2 butikker i Kongsberg. Den i Skolegata har mange fine skatter Anonymkode: 9e9e8...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Del Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, Hanne67 skrev: Man finner endel ved å google, bl.a. denne: https://nms.no/butikk/drammen/ Ja, men jeg vil gjerne høre fra noen som faktisk har vært der og kan bekrefte at de har glassting, jeg gidder ikke å kjøre rundt og så viser det seg å bli bomtur fordi de f eks bare har klær eller at det evt er like dyrt som Fretex. La være å svare hvis det er plagsomt. Anonymkode: 1557e...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 11. mars 2018 #6 Del Skrevet 11. mars 2018 31 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men jeg vil gjerne høre fra noen som faktisk har vært der og kan bekrefte at de har glassting, jeg gidder ikke å kjøre rundt og så viser det seg å bli bomtur fordi de f eks bare har klær eller at det evt er like dyrt som Fretex. La være å svare hvis det er plagsomt. Anonymkode: 1557e...312 Hvis du synes det er dyrt på Fretex, bør du kanskje slutte å handle slike unødvendige ting? Bare en tanke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Del Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Hvis du synes det er dyrt på Fretex, bør du kanskje slutte å handle slike unødvendige ting? Bare en tanke. Jeg handler ikke der. Poenget er for øvrig jeg synes de overpriser tingene de selger, som tross alt er brukte. Men skal nå handle inn bordpynt til et selskap, som jeg ønsker å gjøre billigst mulig, men likevel pent. Er derfor på utkikk etter pene, men billlige glassting. Anonymkode: 1557e...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Del Skrevet 11. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg handler ikke der. Poenget er for øvrig jeg synes de overpriser tingene de selger, som tross alt er brukte. Men skal nå handle inn bordpynt til et selskap, som jeg ønsker å gjøre billigst mulig, men likevel pent. Er derfor på utkikk etter pene, men billlige glassting. Anonymkode: 1557e...312 Enig med deg i at Fretex har blitt for dyre, det er brukte ting! Her er to butikker: link Anonymkode: 395d3...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #9 Del Skrevet 12. mars 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: ASVO-torget har 2 butikker i Kongsberg. Den i Skolegata har mange fine skatter Anonymkode: 9e9e8...10d Det har den, men tror ikke det er superbillig. Den på Vestsida på Kongsberg er billigere, men har kanskje ikke like fine ting? Men de har stor avdeling med glass og servise. Anonymkode: c047e...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #10 Del Skrevet 13. mars 2018 Fretex overpriser, tror de aner ikke hva ting koster i utgangspunktet. Har sett ting fra Ikea eller H&M solgt dyrere enn de koster opprinnelig nye. Samtidig, fant jeg ut at man kan prute på Fretex. Spurte engang i kassa om ikke de syntes en ting var priset litt høyt - 120 kroner, fikk den for 50 lapp. Anonymkode: ea8f8...6b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2018 #11 Del Skrevet 13. mars 2018 Er en bruktbutikk i arbeidergata i Mjøndalen også.. Anonymkode: f38d2...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå