Gå til innhold

Brukt-/loppisbutikker i Drammen-Kongsberg-området

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet om Maritas brukhandel i Mjøndalen, er det andre som selger glass, vaser o l? Er ikke interessert i Fretex, der er det for dyrt.

Anonymkode: 1557e...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

ASVO-torget har 2 butikker i Kongsberg. Den i Skolegata har mange fine skatter :) 

Anonymkode: 9e9e8...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hanne67 skrev:

Man finner endel ved å google, bl.a. denne: https://nms.no/butikk/drammen/

Ja, men jeg vil gjerne høre fra noen som faktisk har vært der og kan bekrefte at de har glassting, jeg gidder ikke å kjøre rundt og så viser det seg å bli bomtur fordi de f eks bare har klær eller at det evt er like dyrt som Fretex. La være å svare hvis det er plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men jeg vil gjerne høre fra noen som faktisk har vært der og kan bekrefte at de har glassting, jeg gidder ikke å kjøre rundt og så viser det seg å bli bomtur fordi de f eks bare har klær eller at det evt er like dyrt som Fretex. La være å svare hvis det er plagsomt.

Hvis du synes det er dyrt på Fretex, bør du kanskje slutte å handle slike unødvendige ting? Bare en tanke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, T-Rex skrev:

Hvis du synes det er dyrt på Fretex, bør du kanskje slutte å handle slike unødvendige ting? Bare en tanke.

Jeg handler ikke der. Poenget er for øvrig jeg synes de overpriser tingene de selger, som tross alt er brukte. Men skal nå handle inn bordpynt til et selskap, som jeg ønsker å gjøre billigst mulig, men likevel pent. Er derfor på utkikk etter pene, men billlige glassting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg handler ikke der. Poenget er for øvrig jeg synes de overpriser tingene de selger, som tross alt er brukte. Men skal nå handle inn bordpynt til et selskap, som jeg ønsker å gjøre billigst mulig, men likevel pent. Er derfor på utkikk etter pene, men billlige glassting.

Enig med deg i at Fretex har blitt for dyre, det er brukte ting! Her er to butikker: link

Anonymkode: 395d3...46c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 hours ago, AnonymBruker said:

ASVO-torget har 2 butikker i Kongsberg. Den i Skolegata har mange fine skatter :) 

Anonymkode: 9e9e8...10d

Det har den, men tror ikke det er superbillig. Den på Vestsida på Kongsberg er billigere, men har kanskje ikke like fine ting? Men de har stor avdeling med glass og servise.

Anonymkode: c047e...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fretex overpriser, tror de aner ikke hva ting koster i utgangspunktet. Har sett ting fra Ikea eller H&M solgt dyrere enn de koster opprinnelig nye.

Samtidig, fant jeg ut at man kan prute på Fretex. Spurte engang i kassa om ikke de syntes en ting var priset litt høyt - 120 kroner, fikk den for 50 lapp.

Anonymkode: ea8f8...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er en bruktbutikk i arbeidergata i Mjøndalen også.. 

Anonymkode: f38d2...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...