Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 utseendet er på dette nivået ...men hadde blitt slitsomt må innrømme det. Mannfolk kommer ikke unna med å være i nærheten av nivået hennes ihvertfall Men svarene man får av kvinnfolk i utallige diskusjoner her inne er innenfor dette nivået faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Hahahahaha, finnes det så korka damer? Er dette seriøst? Anonymkode: d595f...8f1
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hahahahaha, finnes det så korka damer? Er dette seriøst? Anonymkode: d595f...8f1 Ja ...det er ikke så uvanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahahahaha, finnes det så korka damer? Er dette seriøst? Anonymkode: d595f...8f1 Kvinner har, i snitt, en god del lavere IQ enn menn. Så jo, dette er ganske vanlig. Kvinner trenger ikke høy IQ for å få ført genene sine videre. Derfor har ikke deres IQ-nivå noe å si for den naturlige utvelgelse av dem. Så lenge hun har ei fitte som fungerer så er det omtrent alt som skal til. For menn er det verre. Derfor har menn så mye høyere IQ enn kvinner. Anonymkode: 1dfff...ef6 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 De der er kjent for å lage fake videoer. Og: noen mennesker er faktisk dumme. Det sier jo mest om dem som synes det er greit fordi de bryr seg mer om utsiden enn innsida. Anonymkode: a4062...bdd 5
Gjest hind Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, Xcase33 said: Ja ...det er ikke så uvanlig. Jo, det vil jeg påstå at det er blant "jenter" over 6 år. Hun her må enten være lett tilbakestående eller betalt for å spille dum.
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2018 7 minutter siden, hind said: Jo, det vil jeg påstå at det er blant "jenter" over 6 år. Hun her må enten være lett tilbakestående eller betalt for å spille dum. Diskuterer titt og ofte men kvinner av det kaliberet hun er her inne på forumet ...de forstår like lite hva man faktisk skriver. Tolker ting på deres eget vis sånn helt ut fra samme verden som hun der...kan grave opp mange eksempler 2
Gjest hind Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 3 minutter siden, Xcase33 said: Diskuterer titt og ofte men kvinner av det kaliberet hun er her inne på forumet ...de forstår like lite hva man faktisk skriver. Tolker ting på deres eget vis sånn helt ut fra samme verden som hun der...kan grave opp mange eksempler Ok. De finnes sikkert, men jeg tror det må være snakk om kvinner med lett utviklingshemming eller andre utfordringer. Du liker sikkert ikke å høre det, men jeg diskuterer ofte med menn her på forumet som befinner seg på ca samme nivå. De tolker også ting på sin egen måte selv om samtlige andre i tråden prøver å fortelle dem at de er helt på tur. I RL er det lett å merke at den man snakker med ikke er normalt utrustet, men på et forum kan det ta litt tid før man får plassert dem i rett skuff. Det er nok en del folk her med utfordringer.
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2018 29 minutter siden, hind said: Ok. De finnes sikkert, men jeg tror det må være snakk om kvinner med lett utviklingshemming eller andre utfordringer. Du liker sikkert ikke å høre det, men jeg diskuterer ofte med menn her på forumet som befinner seg på ca samme nivå. De tolker også ting på sin egen måte selv om samtlige andre i tråden prøver å fortelle dem at de er helt på tur. I RL er det lett å merke at den man snakker med ikke er normalt utrustet, men på et forum kan det ta litt tid før man får plassert dem i rett skuff. Det er nok en del folk her med utfordringer. Litt av poenget er at mannfolk kommer langt fra like lett unna å være såpass dum for å si det rett ut som hun der. Hun der vil bli forsørga av et oppgående mannfolk så lenge hun vil være med han. Nå hadde jeg vært flau av å hatt henne med i frykt for at hun ikke klarte å skjule idiotien i 10sec engang da. Så det er vel ikke akkurat henne du går til, idet du behøver en nøytral tolkning av de underliggende betydningene av livets trivielle happenings i hverdagene. Da kan du like godt anskaffe en katt eller noe tenker jeg. Men jeg ser det på øynene hennes at ja det er vondt å være dum... 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 2 timer siden, Xcase33 skrev: Litt av poenget er at mannfolk kommer langt fra like lett unna å være såpass dum for å si det rett ut som hun der. Hun der vil bli forsørga av et oppgående mannfolk så lenge hun vil være med han. Nå hadde jeg vært flau av å hatt henne med i frykt for at hun ikke klarte å skjule idiotien i 10sec engang da. Så det er vel ikke akkurat henne du går til, idet du behøver en nøytral tolkning av de underliggende betydningene av livets trivielle happenings i hverdagene. Da kan du like godt anskaffe en katt eller noe tenker jeg. Men jeg ser det på øynene hennes at ja det er vondt å være dum... Sier i såfall like mye om den mannen som velger å bli sammen med henne, at han velger å forsørge henne bare for å ha ei dame med fint utseende. Vitner ikke om høy intelligens det heller, vitner mer om å tenke med pikken. Anonymkode: 2d1d3...4e3 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier i såfall like mye om den mannen som velger å bli sammen med henne, at han velger å forsørge henne bare for å ha ei dame med fint utseende. Vitner ikke om høy intelligens det heller, vitner mer om å tenke med pikken. Anonymkode: 2d1d3...4e3 Det er vel en av de få fordelene vi menn har, vi kan tenke med to hoder. Så lenge hun er deilig så bryr folk seg ikke om hva hun har å si. Anonymkode: 1dfff...ef6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden. Anonymkode: 23389...ea5 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Bare det å opprette en slik tråd viser at IQ-en din er noe å rope hurra for iallfall!😅 Anonymkode: d0db4...3c4 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 Jaja, fint at du er typen som ikke bryr deg om hva damer har i hodet, så disse jentene også får seg kjæreste. Men denne kvinnen definerer ikke andre kvinner, og de som har de dummeste kommentarene her inne på forumet er menn. Som blandt annet sier alt fra at feminisme ikke er likestilling (når feminisme er selve definasjonen på likestilling) , at kvinner skal ha kardashian rumpe og må elske analsex , og tror at kvinner med 8 lag sminke ikke har på sminke. Anonymkode: 817a9...0e9 3
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Bare det å opprette en slik tråd viser at IQ-en din er noe å rope hurra for iallfall!😅 Anonymkode: d0db4...3c4 Er det janteloven som snakker eller? 1
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja, fint at du er typen som ikke bryr deg om hva damer har i hodet, så disse jentene også får seg kjæreste. Men denne kvinnen definerer ikke andre kvinner, og de som har de dummeste kommentarene her inne på forumet er menn. Som blandt annet sier alt fra at feminisme ikke er likestilling (når feminisme er selve definasjonen på likestilling) , at kvinner skal ha kardashian rumpe og må elske analsex , og tror at kvinner med 8 lag sminke ikke har på sminke. Anonymkode: 817a9...0e9 Ser du også tilhører litt den kategorien til hun dama der ..ikke du heller leser hva jeg skriver. Kan du sitere meg på hvor jeg sier at jeg ikke bryr meg om hva damer har i hodet ? ..har nå sagt det motsatte jeg da men ikke så glup du heller forstår jeg ? 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Ser du også tilhører litt den kategorien til hun dama der ..ikke du heller leser hva jeg skriver. Kan du sitere meg på hvor jeg sier at jeg ikke bryr meg om hva damer har i hodet ? ..har nå sagt det motsatte jeg da men ikke så glup du heller forstår jeg ? Overskriften din er at damer blir tilgitt for å være så dumme så lenge de har utseendet med seg, så det sier jo mer om deg og dine verdier og andre menn som er fornøyd så lenge dama er pen, enn den faktiske intelligensen til denne dama, eller min. At du mener at kvinner som til enhver tid er like korttenkte som hun her er i videon "ikke er så uvanlig" vitner om din egen manglende intelligens. Hvis du faktisk har noe intelligent å snakke med kvinner om så vil du nok oppdage at kvinner også er intelligente. Anonymkode: 817a9...0e9 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner har, i snitt, en god del lavere IQ enn menn. Så jo, dette er ganske vanlig. Kvinner trenger ikke høy IQ for å få ført genene sine videre. Derfor har ikke deres IQ-nivå noe å si for den naturlige utvelgelse av dem. Så lenge hun har ei fitte som fungerer så er det omtrent alt som skal til. For menn er det verre. Derfor har menn så mye høyere IQ enn kvinner. Anonymkode: 1dfff...ef6 Nåja... https://www.nrk.no/viten/menn-er-ikke-smartest-1.4529383 Anonymkode: 01441...5d8 9
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #19 Skrevet 11. mars 2018 Just now, AnonymBruker said: Overskriften din er at damer blir tilgitt for å være så dumme så lenge de har utseendet med seg, så det sier jo mer om deg og dine verdier og andre menn som er fornøyd så lenge dama er pen, enn den faktiske intelligensen til denne dama, eller min. At du mener at kvinner som til enhver tid er like korttenkte som hun her er i videon "ikke er så uvanlig" vitner om din egen manglende intelligens. Hvis du faktisk har noe intelligent å snakke med kvinner om så vil du nok oppdage at kvinner også er intelligente. Anonymkode: 817a9...0e9 3 hours ago, Xcase33 said: Hun der vil bli forsørga av et oppgående mannfolk så lenge hun vil være med han. Nå hadde jeg vært flau av å hatt henne med i frykt for at hun ikke klarte å skjule idiotien i 10sec engang da. Der sier jeg min personlige mening.....så må du lære deg å tolke ting rett igjen. Jeg sier ikke at det finnes flere dumme damer enn menn. Jeg sier at dumme kvinnfolk slipper lettere unna med det så lenge dem har utseendet med seg. Mannfolk forelsker seg nærmest på facevalue mens kvinnfolk forelsker seg mer i personligheten. Det du konkluderer med er ikke det jeg sier eller har sagt noen plass. Nå må du våkne litt opp? 2
Gjest Minesveiper Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden. Anonymkode: 23389...ea5 16 hours ago, Xcase33 said: Er det janteloven som snakker eller? Poenget er vel at du fremstår som noe bitter fordi du mener at menn ikke slipper unna med å være "like dumme". Hvorfor henger seg opp i dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå