Gubi Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Hei, jeg tenkte å melde meg inn i en av de billige treningssenterne i Oslo. Foretrekker saltrening med instruktør da jeg har vanskelig for å piske meg sjøl til å yte maks. Har sett mest på Fresh men er usikker på hvem av senterne jeg bør velge. Noen som er medlem der eller andre steder og kan anbefale noe? Spesielt om du har vært med på gruppetimer
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Det beste er vel å prøve det senteret som ligger nærmest der du bor. Da blir terskelen for å trene lavest mulig. Anonymkode: 720af...e80
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Hvilken type gruppetimer er det du liker da? Jeg er veldig fornøyd med Elixia, betaler 450 kr i mnd med rabatt fra jobben og da kan jeg trene på alle Elixia i Oslo. Jeg elsker dansetimer og spesielt zumba, hvis du liker det så er det en zumbatime på Elixia Colosseum som er helt amazing! Instruktøren heter Charlotte og er superflink Hun arrangerer også zumba camps i utlandet flere ganger i året. Ellers liker jeg TRX, kettlebell og styrketimer i sal. Kanskje du kan teste en prøve-time på flere av kjedene før du bestemmer deg? Anonymkode: d198c...f44
Gubi Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2018 Takk for svar :). Kanskje jeg skal ta en runde etter jobb og sjekke 2-3 sentere. Liker både dansetimer, styrke og spinning. Har trent på Elixia før og var kjempefornøyd med de ulike saltimene, men synes det ble dyrt siden de har 12 mnd binding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå