AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Venninna mi har det med å plystre og nynne veldig ofte når vi er sammen. Jeg merker at jeg blir veldig distrahert av det. Vi delte hotellrom om morgenen og hun begynte med det. Valgte å sette på radioen uten at hun tok hintet, sa det til henne en gang vi var ute, og hun ble sur og lurte på om jeg var ekstra følsom for lyder, noe jeg også er. Er det normalt å irritere seg hvis det skjer ofte? Haddd hun sunget en sang kunne jeg også hengt meg på, men sånn nynning blir en veldig privat greie. Anonymkode: 36b24...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Hun er vel i godt humør vel? Du virker somom du overreagerer litt ja... Anonymkode: 21fa3...f3c 11
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Ødelegge humøret til venninnen din... Du er sær.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er vel i godt humør vel? Du virker somom du overreagerer litt ja... Anonymkode: 21fa3...f3c Det er uansett irriterende at hun hele tiden skal holde på med det. Mister helt fokus. Det hender at jeg også nynner, men da er jeg alene. Anonymkode: 36b24...c9c 3
McKibben Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Syns også sånt er irriterende hvis det blir mye av det, men vet jo også at det er teit av meg å irriterere meg over det. Så jeg holder heller kjeft, og det går som regel greit, altså at jeg klarer fint å ignorere det. 9
Occulta Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi har det med å plystre og nynne veldig ofte når vi er sammen. Jeg merker at jeg blir veldig distrahert av det. Vi delte hotellrom om morgenen og hun begynte med det. Valgte å sette på radioen uten at hun tok hintet, sa det til henne en gang vi var ute, og hun ble sur og lurte på om jeg var ekstra følsom for lyder, noe jeg også er. Er det normalt å irritere seg hvis det skjer ofte? Haddd hun sunget en sang kunne jeg også hengt meg på, men sånn nynning blir en veldig privat greie. Anonymkode: 36b24...c9c jobba sammen med en som holdt på sånn som dette hele jævla dagen... det var ufattelig slitsomt. Det er en veldig dårlig uvane spør du meg, er ingen som klarer å sette pris på konstant nynning, plystring og humming. At man gjør det avogtil er jo lystg og greit... men hele tiden.... hun må avvennes 17
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 4 minutter siden, Occulta skrev: jobba sammen med en som holdt på sånn som dette hele jævla dagen... det var ufattelig slitsomt. Det er en veldig dårlig uvane spør du meg, er ingen som klarer å sette pris på konstant nynning, plystring og humming. At man gjør det avogtil er jo lystg og greit... men hele tiden.... hun må avvennes Hun lurer på hvorfor hun ikke får seg kjæreste. Hvis hun holder på sånn hele tiden med samme melodi forstår jeg at det er turnoff for menn. Anonymkode: 36b24...c9c 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 31 minutter siden, O.G. skrev: Ødelegge humøret til venninnen din... Du er sær. Hun ødelegger MITT humør med å holde på sånn. Det må gå begge veier. Anonymkode: 36b24...c9c 5 1
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun ødelegger MITT humør med å holde på sånn. Det må gå begge veier. Anonymkode: 36b24...c9c Nei, stakkars.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 Hadde en sånn kollega. Det var ingen melodi eller sang eller noe, og det var det samme hele tiden, som om det var hakk i plata. Det kom riktignok sammen med en rekke andre irriterende ting, og jeg har nå byttet jobb. Anonymkode: 0f08d...21b 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde en sånn kollega. Det var ingen melodi eller sang eller noe, og det var det samme hele tiden, som om det var hakk i plata. Det kom riktignok sammen med en rekke andre irriterende ting, og jeg har nå byttet jobb. Anonymkode: 0f08d...21b Det blir jo nesten som gateartist som spiller samme trekkspillmusikk hele tiden. Folk har klaget på det, og politiet rådet vedkommende til å utvide repertoaret;) Anonymkode: 36b24...c9c 2
exictence Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 38 minutter siden, McKibben skrev: Syns også sånt er irriterende hvis det blir mye av det, men vet jo også at det er teit av meg å irriterere meg over det. Så jeg holder heller kjeft, og det går som regel greit, altså at jeg klarer fint å ignorere det. Synes dette var fint svar. Kan forstå at du synes det er irriterende når det er hele tiden. Men det er nå i hvert fall fint at hun er i godt humør, for det er jo et tegn på munterhet og positivt. Tenk hvis hun hadde gått rundt og brummet og ergret seg over alle ting. Det er forferdelig å være rundt sånne mennesker.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, exictence skrev: Synes dette var fint svar. Kan forstå at du synes det er irriterende når det er hele tiden. Men det er nå i hvert fall fint at hun er i godt humør, for det er jo et tegn på munterhet og positivt. Tenk hvis hun hadde gått rundt og brummet og ergret seg over alle ting. Det er forferdelig å være rundt sånne mennesker. Jeg har ikke inntrykk av at hun er i kjempegodt humør, tenker heller at det er en irriterende uvane hun har lagt seg til. Jeg blir sprø når det blir mye av det. Det hadde vært lettere om hun hadde sunget en sang jeg kunne koblet meg på. Når hun begynner med dette så kan ikke jeg også nynne, da jeg ikke får opp noen melodi. Anonymkode: 36b24...c9c
exictence Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke inntrykk av at hun er i kjempegodt humør, tenker heller at det er en irriterende uvane hun har lagt seg til. Jeg blir sprø når det blir mye av det. Det hadde vært lettere om hun hadde sunget en sang jeg kunne koblet meg på. Når hun begynner med dette så kan ikke jeg også nynne, da jeg ikke får opp noen melodi. Anonymkode: 36b24...c9c Hun er vel neppe sur når hun nynner. Be henne nynne på en melodi der du kan delta 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har en venninne som ofte nynner, om det blir litt pause i snakkingen, så nynner hun, akkurat som hun ikke tåler stillhet på en måte, hun fyller den da med å nynne. Jeg tenker at det kanskje er litt rart, men ikke plagsomt. Anonymkode: 7da2e...01e 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi har det med å plystre og nynne veldig ofte når vi er sammen. Jeg merker at jeg blir veldig distrahert av det. Vi delte hotellrom om morgenen og hun begynte med det. Valgte å sette på radioen uten at hun tok hintet, sa det til henne en gang vi var ute, og hun ble sur og lurte på om jeg var ekstra følsom for lyder, noe jeg også er. Er det normalt å irritere seg hvis det skjer ofte? Haddd hun sunget en sang kunne jeg også hengt meg på, men sånn nynning blir en veldig privat greie. Anonymkode: 36b24...c9c Kan ikke være et så nært vennskap hvis litt plystring skal ødelegge mellom dere. Anonymkode: 9a768...aa1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke være et så nært vennskap hvis litt plystring skal ødelegge mellom dere. Anonymkode: 9a768...aa1 Jeg har ingen planer om å kutte ut venninna mi, men akkurat dette synes jeg er slitsomt og irriterende. Hadde jeg hatt en kjæreste som hadde holdt på sånn hadde jeg klikket til slutt. Det handler om å ta hensyn til andre, hun vet at jeg er særlig sensitiv og sliter med å filtrere bort en del lyder. Hun har det på samme måte og da synes jeg det er rart at hun ikke forstår hvor slitsom det er. Anonymkode: 36b24...c9c 4
Sitronterte Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 Det kan være helt ubevisst. Jeg nynner en del om kveldene og fikk beskjed av min sønn at det måtte jeg slutte med for han fikk ikke sovne. Ble obs på det og tar meg selv i nakken om jeg starter. Må si at det er svært vanskelig for det begynner helt ubevisst når jeg er godt humør og iallefall om jeg er alene, eller tror ingen hører meg. Si ifra på en grei måte. Spør henne om hun er obs på at hun gjør det. 1
Apekatten Skrevet 11. mars 2018 #20 Skrevet 11. mars 2018 Slike lyder er irriterende hvis det blir for mye! Bare si til henne at du er veldig varsom på lyder. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå