Gå til innhold

Kåt av sprit.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir dama de kåt av sprit? Det blir dama mi. Vist vi tar taxi hjem pleier hun å begynne å klå på meg i bilen, kan ikke vente til vi er hjemme.:fnise:

Anonymkode: f77d9...147

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så koselig, da.

Anonymkode: f3d3b...82e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun blir kåt. Men har hun drukket for mye, så blir hun verdens størte luremus. Hun visker i øret alt vi skal finne på når vi er alene, men drøyer det så lenge at hun har drukket mer, så blir hun for full, og da vil jeg ikke ha sex. Eller er det for lang taxikø, så sovner hun med en gang hun kommer hjem. Så fyllasex = dagen derpå hjemme hos oss i de fleste tilfeller. Men det er da jeg er kåtest så det passer bra for oss begge 😉 

Anonymkode: 28990...f27

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så koselig, da.

Anonymkode: f3d3b...82e

Ja, ikke sant.

Skrevet

Ja, hun blir kåt. Men har hun drukket for mye, så blir hun verdens størte luremus. Hun visker i øret alt vi skal finne på når vi er alene, men drøyer det så lenge at hun har drukket mer, så blir hun for full, og da vil jeg ikke ha sex. Eller er det for lang taxikø, så sovner hun med en gang hun kommer hjem. Så fyllasex = dagen derpå hjemme hos oss i de fleste tilfeller. Men det er da jeg er kåtest så det passer bra for oss begge 😉 

Anonymkode: 28990...f27

Synes også sex er best dagen derpå.

AnonymBruker
Skrevet

Alle mister jo hemninger i fylla så hun er ikke akuratt one of a kind

Anonymkode: 896fd...73f

Skrevet

Alle mister jo hemninger i fylla så hun er ikke akuratt one of a kind

Anonymkode: 896fd...73f

Ja, men snakker om kåthet, virker så hun blir mer kåt. Og selvsagt krydret med hemningsløshet.

Gjest MrsAvenger
Skrevet

Fyllesex er oppskrytt, ja blir mer kåt av å drikke innenfor en viss grense, drikker jeg for mye så blir jeg bare trøtt. Men dagen derpå sex, det er tingen. Da er både mannen og jeg mest kåte:alice:

Skrevet

Sprit har ikke hatt noen slik effekt på meg. Rødvin derimot, kan ha to forskjellige effekter. Enten blir jeg søvnig, eller så "overfaller" jeg mannen. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...